cagy
Uživatel-
Počet příspěvků
23 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
MSN
cagy@centrum.cz
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení cagy
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Fabia III 1.4 TDi - vysoká teplota chladící kapaliny
cagy odpověděl na mirek_kre téma v Motor 1.4 TDI CR
bozzio92 tady není co řešit. Bude to problém s vodním čerpadlem jak výše uvádí Pawouk. Kvůli závadné chladící kapalině se zadře třecí převod. Mě prvně měnili pouze čerpadlo. Vloni už čerpadlo a jinou chlad. kapalinu. To jsem měl už víc jak 100tkm a tedy po záruce. Servis mi přesto vše bezplatně vyměnil jelikož na to měli/mají neoficiální "svolávací" akci. Takže hupky do servisu a trvat na výměně. Závadu můžeš doložit fotkou ručičky teploty chladící kapaliny. Jo a abys nemusel kvůli přehřátí pořád stavět, vyhul topení na max :). -
Fabia III 1.4 TDi - vysoká teplota chladící kapaliny
cagy odpověděl na mirek_kre téma v Motor 1.4 TDI CR
Mě výměna vodního čerpadla potkala vloni. Tehdy se ještě chladící kapalina neměnila. Z aktuálních poznatků je problém patrně v kapalině od Hartöl. Před pár dny, tedy přesně po roce a 40tkm, je přehřívání zpět. Jsem objednán na servis kde se příčinu nejspíš pojedou podívat i technici ze ŠA aby se vyvarovali třetímu opakování. Dle servisu je těchto případů s přehříváním více. -
Taky ho občas slyším, ale pouze pokud jedu na rezervu. Najeto 105 tkm.
-
@bojler: pokud si budeme na otázky odpovídat otázkami tak asi moudřejší nebudeme. Dotaz camarena je jasný, první část byla i odpovězena. Teď jde ještě o to: da sa to nejak deaktivovat? Sám bych o přenastavení uvažoval.
-
Měl jsem před objednáním F3 v 11/2014 rovněž dilema. Po 5 letech v O2 s TDI (77kW) + DSG jsem chtěl tichý motor a tak jsem u F3 automaticky šahal po TSI + DSG. Ročně najezdím 40-45 tis. km (50% dálnice). Takže jsem začal počítat a dopočítal se k tomu, že oněch 40.000 CZK navíc u TDI + DSG (oproti TSI + DSG) se může vrátit po 80-90 tis. km. Byl to pochopitelně hrubý odhad. Nyní mám už s TDI + DSG najeto 20 tis. km. Reálná spotřeba (mám akpu v mobilu a každé tankování zaznamenávám) od přezutí na letní (tedy za nějakých 8 tis. km) je 4,8 l/100km (palubní poč. ukazuje 4,3). Z diskuzí a testů jsem odhad, že u TSI + DSG bych se nejspíš dostal na 6 - 6,5l /100km takže odhad návratnosti do 100 tis. km je nejspíš reálný. Motor TDI je sice patrný (spíše slyšitelně než vibracemi) ale v porovnání s se staršími diesly je v tichosti jak myška :-). Jsem velmi spokojený. Facit: Osobně si myslím že se nové TSI co se týká spotřeby povedly a tak opodstatnění koupě TDI je pouze při vyšších ročních nájezdech.
-
Zkoušel jsem maximálku (1.4 TDI 66kW DSG) a "normálně" mě to nepustilo přes 198 km/h (dle maxidotu/tacho). Otáčky byly, jestli si dobře pamatuji, pod 3500/min. Jel jsem z kopečka na Drážďany, takže auto zrychlovalo celkem svižně. Při 180 se mi rozsvítilo upozornění zimních pneu, které jsem zapomněl vypnout - mám už letňáky. Auto dále zrychlovalo. Po 190 najednou útlum a na 198 zásek. Okamžitá spotřeba spadla na 7-8 l/100km. Měl jsem ještě, ani nevím proč, aktivováno varování při 200km/h (v maxidotu). Varování ale nepřišlo, kvůli těm chybějícím 2 km/h. Nicméně jsem varování smázl, rovněž i upozornění zimního obutí jsem deaktivoval a opět šlápnul na plyn. Výsledek byl ten samý, při 198 km/h konečná. V návodu jsem o omezení rychlosti nic nenašel. Máte s tím někdo zkušenosti?
-
Jsem trochu rozladěn funkcí "omývací a stírací automatikou čelní skla". Takto to nazývá a popisuje škodovka ve svém manuále: Ostřikovače pracují ihned, stěrače začnou stírat s malým zpožděním. Pokud je rychlost vozidla vyšší než 120 km/h, ostřikovače a stěrače pracují současně. Když ovládací páčku uvolníte, ostřikovače přestanou pracovat a stěrače provedou ještě 1 až 3 setření (podle délky ostřiku). Česky řečeno se jedná o to, že přitáhnete pravou páčku k sobě a čelní sklo vám ostříkne voda z ostřikovačů za současného stírání stěračů. Kámen úrazu je ale v tom, že voda z ostřikovače začne stříkat na sklo s cca. 1 vteřinovým zpožděním a to nehledě na rychlost vozidla. Takže do rychlosti 120 km/h se stěrače připojí právě ve chvíli když už se voda rozstřikuje na skle - ok, bez problému. Jenže nad 120, kdy jak se uvádí výše mají ostřik a stěrače pracovat současně, stihnou stěrače provést jedno celé setření (nahoru i dolů). A to bez jediné kapky vody, pěkně na sucho :-(. Dost mě to štve. Je to na všech F3 tak "krásně" sladěné? Skoro si to říká o reklamaci, ne?
-
Marousek: se starším TDI jsem v F1 nebo F2 jsem mockrát nejel. Mám ale dobrý porovnání s O2 TDI 1.9 77kW DSG kterou jsem měl 4 roky. 1.4 v F3 je určitě tišší (jak na volnoběh, tak v městském pojíždění). Od cca. 60-70km/h je už motor slyšet jen neznatelně, a to DSG teprve v 75km/h řadí 7.st a otáčky jsou na 1400. Do 90km/h zůstávají při klidné akceleraci otáčky pod 1600-1700. Ozývat se motor začíná až nad 2500 otáček, tam se ale ani při dálničních 130km/h nedostaneš. Jediný "traktorový" a hrubší zvuk je prvních pár set metrů jízdy se studeným motorem. Vibrace na volnoběh v kabině neznatelné (kam se hrabe 1.0 MPI v Citigo). Abych to shrnul: odhadem o 30-50% tišší a kultivovanost, až na ten jeden neduh, OK. Mimochodem s O2 jsem měl spotřebu v zimě cca. 5,6. V létě pak o půl litru méně.
-
Mám 1.4 TDI 66kW DSG. Od 12/2014 najeto přes 8tis km. Zpočátku spotřeba 4,8. Nyní (s oteplením a patrně zaběhlejším motorem) klesá na 4,5. Pravidelně jezdím trasu 120km (1/2 dálnice (přes Krušný hory) - tempomat na 130km/h a 1/2 město s okreskami) s průměrnou rychlostí 85-90km/h. Nejnižší spotřeba zatím 4,1. Na letňákách to bude určitě 3,x Vše dle PP. Původně jsem byl rozhodnutý pro TSI 81kW DSG, ale přemluvili mě že ušetřím. Jak je spotřeba u vás?
-
Taky hledám a tak jsem psal některým výrobcům mobilů a zjistil následné: - HTC - podporu ML mají všechny modely ONE - SONY - Modely které podporují MirrorLink jsou tyto: Xperia® Z Xperia® ZL Xperia® ZR Xperia® Z Ultra*1 Xperia® Z1*1 Xperia® Z1 compact*1 Xperia® Z2*1 Xperia® Z2 tablet*1 Xperia® Z3*1 Xperia® Z3 compact*1 Xperia® Z3 tablet compact*1 HUAWEI se mi neozval. Jestli zaručeně nevím. Dle výrobců ano.
-
Nosič mám, zatím leží v garáži. Po Vánocích nasadím a poreferuju zážitky z užívání. Cena v Š-A salonu 3800 CZK.
-
technikus: add 1) vpředu je podsvětné vše (ovladače oken, zrcátek, sklon světel...), dozadu jsem se neotočil ale předpokládám že taky bude. Intenzita podsvícení se dá nastavovat přes infotainment po 5%. add 4) zrcátko s automatickým ztmavením žádné tlačítko nemá, viz. návod: Zrcátko s automatickým ztmavením Po nastartování motoru se zrcátko ztmavuje automaticky v závislosti na dopadu světla na snímače. Při zapnutí vnitřního osvětlení nebo při zařazení zpětného chodu se zrcátko přepne vždy zpět do normálního nastavení (neztmaveného). Ostatní body jsou odpovězeny.
-
Střešní nosič pro FIII je už možno objednat v autosalonech. Dnes si ho jdu vyzvednout (spolu s autem ). Hodím sem pak nějaký foto/info.
-
Nemáte někdo tip na střešní nosič? Upevnění je (myslím) stejné jako u FII, tedy do rámu dveří. Na internetu jsem nic nenašel a tak jsem psal do HAKR Brno. Prý už to oměřovali a nosiče budou do 14 dnů hotové. Jenže já jedu po Vánocích na hory... Mám doma aero tyče od Thule 860 a tak bych si mohl vystačit dokoupením patek Thule Rapid System 754 s vhodným kitem, co?
-
A nenasdílel bys ho nebo neposlal mi ho na mail? Za 14 dní mám FIII už vyrobenou a tak bych rád studoval dopředu. Jo a nevíte co je "Elektrické přídavné topení" u TDI motorů? Je součástí základní výbavy...