Přejít na obsah

cagy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • MSN
    cagy@centrum.cz

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cagy

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. bozzio92 tady není co řešit. Bude to problém s vodním čerpadlem jak výše uvádí Pawouk. Kvůli závadné chladící kapalině se zadře třecí převod. Mě prvně měnili pouze čerpadlo. Vloni už čerpadlo a jinou chlad. kapalinu. To jsem měl už víc jak 100tkm a tedy po záruce. Servis mi přesto vše bezplatně vyměnil jelikož na to měli/mají neoficiální "svolávací" akci. Takže hupky do servisu a trvat na výměně. Závadu můžeš doložit fotkou ručičky teploty chladící kapaliny. Jo a abys nemusel kvůli přehřátí pořád stavět, vyhul topení na max :).
  2. Mě výměna vodního čerpadla potkala vloni. Tehdy se ještě chladící kapalina neměnila. Z aktuálních poznatků je problém patrně v kapalině od Hartöl. Před pár dny, tedy přesně po roce a 40tkm, je přehřívání zpět. Jsem objednán na servis kde se příčinu nejspíš pojedou podívat i technici ze ŠA aby se vyvarovali třetímu opakování. Dle servisu je těchto případů s přehříváním více.
  3. Taky ho občas slyším, ale pouze pokud jedu na rezervu. Najeto 105 tkm.
  4. @bojler: pokud si budeme na otázky odpovídat otázkami tak asi moudřejší nebudeme. Dotaz camarena je jasný, první část byla i odpovězena. Teď jde ještě o to: da sa to nejak deaktivovat? Sám bych o přenastavení uvažoval.
  5. Měl jsem před objednáním F3 v 11/2014 rovněž dilema. Po 5 letech v O2 s TDI (77kW) + DSG jsem chtěl tichý motor a tak jsem u F3 automaticky šahal po TSI + DSG. Ročně najezdím 40-45 tis. km (50% dálnice). Takže jsem začal počítat a dopočítal se k tomu, že oněch 40.000 CZK navíc u TDI + DSG (oproti TSI + DSG) se může vrátit po 80-90 tis. km. Byl to pochopitelně hrubý odhad. Nyní mám už s TDI + DSG najeto 20 tis. km. Reálná spotřeba (mám akpu v mobilu a každé tankování zaznamenávám) od přezutí na letní (tedy za nějakých 8 tis. km) je 4,8 l/100km (palubní poč. ukazuje 4,3). Z diskuzí a testů jsem odhad, že u TSI + DSG bych se nejspíš dostal na 6 - 6,5l /100km takže odhad návratnosti do 100 tis. km je nejspíš reálný. Motor TDI je sice patrný (spíše slyšitelně než vibracemi) ale v porovnání s se staršími diesly je v tichosti jak myška :-). Jsem velmi spokojený. Facit: Osobně si myslím že se nové TSI co se týká spotřeby povedly a tak opodstatnění koupě TDI je pouze při vyšších ročních nájezdech.
  6. Zkoušel jsem maximálku (1.4 TDI 66kW DSG) a "normálně" mě to nepustilo přes 198 km/h (dle maxidotu/tacho). Otáčky byly, jestli si dobře pamatuji, pod 3500/min. Jel jsem z kopečka na Drážďany, takže auto zrychlovalo celkem svižně. Při 180 se mi rozsvítilo upozornění zimních pneu, které jsem zapomněl vypnout - mám už letňáky. Auto dále zrychlovalo. Po 190 najednou útlum a na 198 zásek. Okamžitá spotřeba spadla na 7-8 l/100km. Měl jsem ještě, ani nevím proč, aktivováno varování při 200km/h (v maxidotu). Varování ale nepřišlo, kvůli těm chybějícím 2 km/h. Nicméně jsem varování smázl, rovněž i upozornění zimního obutí jsem deaktivoval a opět šlápnul na plyn. Výsledek byl ten samý, při 198 km/h konečná. V návodu jsem o omezení rychlosti nic nenašel. Máte s tím někdo zkušenosti?
  7. Jsem trochu rozladěn funkcí "omývací a stírací automatikou čelní skla". Takto to nazývá a popisuje škodovka ve svém manuále: Ostřikovače pracují ihned, stěrače začnou stírat s malým zpožděním. Pokud je rychlost vozidla vyšší než 120 km/h, ostřikovače a stěrače pracují současně. Když ovládací páčku uvolníte, ostřikovače přestanou pracovat a stěrače provedou ještě 1 až 3 setření (podle délky ostřiku). Česky řečeno se jedná o to, že přitáhnete pravou páčku k sobě a čelní sklo vám ostříkne voda z ostřikovačů za současného stírání stěračů. Kámen úrazu je ale v tom, že voda z ostřikovače začne stříkat na sklo s cca. 1 vteřinovým zpožděním a to nehledě na rychlost vozidla. Takže do rychlosti 120 km/h se stěrače připojí právě ve chvíli když už se voda rozstřikuje na skle - ok, bez problému. Jenže nad 120, kdy jak se uvádí výše mají ostřik a stěrače pracovat současně, stihnou stěrače provést jedno celé setření (nahoru i dolů). A to bez jediné kapky vody, pěkně na sucho :-(. Dost mě to štve. Je to na všech F3 tak "krásně" sladěné? Skoro si to říká o reklamaci, ne?
  8. Marousek: se starším TDI jsem v F1 nebo F2 jsem mockrát nejel. Mám ale dobrý porovnání s O2 TDI 1.9 77kW DSG kterou jsem měl 4 roky. 1.4 v F3 je určitě tišší (jak na volnoběh, tak v městském pojíždění). Od cca. 60-70km/h je už motor slyšet jen neznatelně, a to DSG teprve v 75km/h řadí 7.st a otáčky jsou na 1400. Do 90km/h zůstávají při klidné akceleraci otáčky pod 1600-1700. Ozývat se motor začíná až nad 2500 otáček, tam se ale ani při dálničních 130km/h nedostaneš. Jediný "traktorový" a hrubší zvuk je prvních pár set metrů jízdy se studeným motorem. Vibrace na volnoběh v kabině neznatelné (kam se hrabe 1.0 MPI v Citigo). Abych to shrnul: odhadem o 30-50% tišší a kultivovanost, až na ten jeden neduh, OK. Mimochodem s O2 jsem měl spotřebu v zimě cca. 5,6. V létě pak o půl litru méně.
  9. Mám 1.4 TDI 66kW DSG. Od 12/2014 najeto přes 8tis km. Zpočátku spotřeba 4,8. Nyní (s oteplením a patrně zaběhlejším motorem) klesá na 4,5. Pravidelně jezdím trasu 120km (1/2 dálnice (přes Krušný hory) - tempomat na 130km/h a 1/2 město s okreskami) s průměrnou rychlostí 85-90km/h. Nejnižší spotřeba zatím 4,1. Na letňákách to bude určitě 3,x Vše dle PP. Původně jsem byl rozhodnutý pro TSI 81kW DSG, ale přemluvili mě že ušetřím. Jak je spotřeba u vás?
  10. Taky hledám a tak jsem psal některým výrobcům mobilů a zjistil následné: - HTC - podporu ML mají všechny modely ONE - SONY - Modely které podporují MirrorLink jsou tyto: Xperia® Z Xperia® ZL Xperia® ZR Xperia® Z Ultra*1 Xperia® Z1*1 Xperia® Z1 compact*1 Xperia® Z2*1 Xperia® Z2 tablet*1 Xperia® Z3*1 Xperia® Z3 compact*1 Xperia® Z3 tablet compact*1 HUAWEI se mi neozval. Jestli zaručeně nevím. Dle výrobců ano.
  11. Nosič mám, zatím leží v garáži. Po Vánocích nasadím a poreferuju zážitky z užívání. Cena v Š-A salonu 3800 CZK.
  12. technikus: add 1) vpředu je podsvětné vše (ovladače oken, zrcátek, sklon světel...), dozadu jsem se neotočil ale předpokládám že taky bude. Intenzita podsvícení se dá nastavovat přes infotainment po 5%. add 4) zrcátko s automatickým ztmavením žádné tlačítko nemá, viz. návod: Zrcátko s automatickým ztmavením Po nastartování motoru se zrcátko ztmavuje automaticky v závislosti na dopadu světla na snímače. Při zapnutí vnitřního osvětlení nebo při zařazení zpětného chodu se zrcátko přepne vždy zpět do normálního nastavení (neztmaveného). Ostatní body jsou odpovězeny.
  13. Střešní nosič pro FIII je už možno objednat v autosalonech. Dnes si ho jdu vyzvednout (spolu s autem ). Hodím sem pak nějaký foto/info.
  14. Nemáte někdo tip na střešní nosič? Upevnění je (myslím) stejné jako u FII, tedy do rámu dveří. Na internetu jsem nic nenašel a tak jsem psal do HAKR Brno. Prý už to oměřovali a nosiče budou do 14 dnů hotové. Jenže já jedu po Vánocích na hory... Mám doma aero tyče od Thule 860 a tak bych si mohl vystačit dokoupením patek Thule Rapid System 754 s vhodným kitem, co?
  15. cagy

    Fabia III

    A nenasdílel bys ho nebo neposlal mi ho na mail? Za 14 dní mám FIII už vyrobenou a tak bych rád studoval dopředu. Jo a nevíte co je "Elektrické přídavné topení" u TDI motorů? Je součástí základní výbavy...
×
×
  • Vytvořit nový...