Přejít na obsah

Orbb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 560 zobrazení profilu

Oznámení Orbb

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nic, jdu si naplivat na hlavu. Chyba byla mezi sedackou a sroubovakem ... Do te bile svorkovnice jsem nacpal samici misto samce ... to se pak clovek nesmi divit. Bohuzel clovek co mi to prodal mi prihodil dve samice a tak jsem nemel na vyber :-( Opraveno, uz to dava na stoce 66 kody jak ma ... jde se skladat :-). Diky vsem za rady.
  2. Asi ne i kdy kdo vi ... Moje ridici jednotka ma oznaceni: 036 906 034 GN, vyrobce je Marelli, typ 4 M (G je tam pokud je tempomat aktivovan) 5160.
  3. Zdravim chlapi, tak jako vzdy me nemuze nikdy nic fungovat normalne. Fabka rok 2/2004, 1,4 16V 55KW. Ridici jednotka asi dobra (komfortka tedka nevim, ale klima, vse v elektrice, tripling ... Urcite umi :-) Tempomat bez kolebky na konci, jen s cudlikem. Montaz obycejna, jeden pin +12V ( ja ho mel cerveny a na nem nalepku +12V) je na modrocervenem kabelu na brzdovem pedalu. Druhy kabel je v te ridici jednotce nebo kde to je :-) Bily konektor, pin 10, barva kabelu byla zluta a nalepka na nem IDS nebo tak neco). Tempomat aktivovan kodem jak ma byt, pri kontrole je u jednotky napsane G :-). Vypis pamety zavad motoru (chyba se stale opakuje): 17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal. P1569 - 35-10--- Sporadicky. Konektory jsou zapojene spravne, tam nebylo co spackat (pro sychr: jeden v lukasu, druhy v ridici jednotce, pozice XS3) :-) Stoka 66 je nasledujici: Tempomat vypnuty signal v pohode 0000 :-) 0010 Prepinac v poloze ON 1010 Prepinac v poloze RES 0110 Prepinac v poloze A stisknut Trosku odlisne :-( Tempomat samozrejme netempomati :-( Poradi nekdo ? Packa koupena i s kabelazi na Aukru, kabelaz neni original, ten clovicek to pry vyrabel na miru pro moje auti :-) Diky moc za info.
  4. Orbb

    Cukaní motoru

    Hmm tak gumove uchyceni na naprave take ne ... 1500,- v cudu :-( Zacina me to desit Nenasla by setu nejaka dobra duse z Cech, nejlepe z okoli Praglu ktera by mela chvilku casu a dve labdasondy do Fabky ? Kdyz to jimy bude rad si je hned koupim ... Diky moc za nabidky :-) At uz tuhle bolest spousty 1.4 16V 55KW mame jednou vyresenou ...
  5. Orbb

    Cukaní motoru

    Ok, takze dalsi poznatky: Palivovy filtr vymenen, beze zmeny. Lambdy otestovany VAGem v servisu: Bez zavad i bez problemu se starnutim (pry, VAG kabel mi v patek prisel takze si s tim pohraji jeste sam :-)) V servisu si mysli ze byto mohlo byt zadni gumove uchyceni na naprave (ukazoval mi to, utrzene neni ale je pry hodne volne ... takze vymena. A dnes jsem si hral s novou hrackou, konecne si aktivoval piskani pri zamykani a odemykani, a automaticky zamek :-) A zaroven proveril funkci spojkoveho spinace a svete div se funkce vzdy 0 bez zadne jednicky :-( Takze mozna problem stale ve spojkovem spinaci ... Proverim multimetrem dle DP ...
  6. Orbb

    Cukaní motoru

    Hmm tak dalsi slepa ulicka: Svicky vymeneny za typ popsany v DP (NGK BKUR 6ET-10). Zlepseni zadne. Kdyz jsem je kupoval tak jsem rovnou vzal i klic na jejich povoleni ... Za asi 65 Kc jsem necekal nic moc ale ... Pri prvni svicce se ulomilo horni Tecko. Nevadi, vzal jsem si dlouhej tak jsem tu tyc v pulce ohnul a povolil i dotahl vsechny svicky. Pri poslednim dotahovani se ulomil spodni klub ... Takze je po klici :-( Peknej sunt ... Uvidim snad v pondeli, bude se menit palivovy filtr ...
  7. Orbb

    Cukaní motoru

    Ok takze po procteni for zbyva otestovat: Palivovy filtr Palivove cerpadlo (muze mit nizky tlak ...) Pedal plynu (mohou byt "mrtve zony") Svicky Kabely ke svickam Snimac otacek na motoru EGR ventil Vadny vstrikovac ... Vzduchovy filtr (mam menen na servisni prohlidce ...) Netesnosti v sani Snad to jedna z techto veci bude ... Tedka uz jen kde je nejlepe zadarmo vzit :-) A to jeste potrebuju predradny odpor k topeni ... ach jo :-(
  8. Orbb

    Cukaní motoru

    Jo jo jednicka v kolone je smrtici ... Bud stale spojkovat a nebo se snazit mit otacky tak nad 2000 ... Jinak palivovy filtr jsem nemenil ale muzu skusit :-) To by bylo aby jsme na to neprisli ...
  9. Orbb

    Cukaní motoru

    Co nadelam :-) No pokusim se na to prijit ... dela to tady kde komu a nikdo nezna reseni ? To je nejake divne ... Zacinam premyslet ze to bude neco softwaroveho, protoze ridici jednotka by pri seslapnuti pedalu plynu nebo pri jeho pusteni pri neseslapnute spojce prida/ubrat plyn pomalu ... A to zjevne nedela ... Takze mozna prehrat software ... Umel by to tu nekdo ? Dela se to ?
  10. Orbb

    Cukaní motoru

    No kdyz to budu pocitat: Dva silentbloky + spinac na spojce a jsem na 5000,- s DPH ... Ach jo :-( a cuka porad a fakt me to trapi ...
  11. Zdravim, mam jednu zavadu ktera me uz docela dlouho trapi a nikdo nevi co s ni :-( Pri jizde je celkem normalni ze se brzdi motorem a pak opet pridava plyn. Na normalnim aute je plynpostupne ubiran nebo pridavan a auto necukne. Na mem aute to udela ihned a treba pri teto akci na dvojce pri naslednem plnem plynu z treba 2500 otacek je to kopanec jak svina :-( Co uz bylo vymeneno: Motor-dva silentbloky krome spodniho "telefonu (jevi se dobre a nema zadne vule), vycistena klapka+zakladni nastaveni. Ostatni: Spinac na spojce vymenen, palivo tankovano pouze na OMV, ruzne pumpy, VAG zadne chyby nehlasi ... Stale kope :-( Fabia je MR 2004 prefacelift, kombik, 1.4 16V 55kW najeto 181 000. Diky moc za kazdou radu, uz si s tim nevim rady, AutoTukas taky ne, muj oblibeny opravar taky ne :-( Normalni jizda je v pohode zadne klepani nebo houpani otacek, za plynem jde vyborne ... jen tohle :-( Pokud by nekdo tady z Prahy mel treba cas se na to kouknout byl bych rovnez vdecny ...
  12. Ok, tak ja mam trochu jine cukani :-( Fabka kombi, MR04, BBY motor 1.4 16V 55 KW, najeto 175000 km. Pri pusteni plynu a brzdeni motorem to parkrat cukne, pri naslednem pridani plynu (zejmena druhy a treti rychlostni stupen) to autem trhne. Pred asi tydnem jsem byl na prohlidce ( klasika, vymena oleje atd) u AutoTukas, po trech dnech odesli tri zapalovaci moduly (ach jo). Skrtici klapka vycistena a nastavena, olej zcela cisty :-). Cetl jsem tu o spinaci pedalu spojky, mozna EGR ventilu, mozna svicky ... Nevedel by nekdo cim by to mohlo byt ? Pripadne nenasel by si na mne nekdo sikovny z Praglu a okoli chvilku casu ? Na VAGu to meli jak u Tukase tak i u meho popularniho mechanika ale ani jedni si nevedeli rady :-( Vysledek VAGu bohuzel neznam ... Diky za rady.
  13. Zdravim, vsechny, tak zase neco co tu asi jeste nebylo nebo jsem to nenasel :-) Dneska po zastavce u oblibeneho Mekace, ukonceni konzumace pochutin, nastartovani a toceni volantem se kazdych par centimetru otoceni volantem ozvalo lupnuti. Takove slabe lupnuti ... Takze pri toceni z krajni polohy do krajni polohy jich mohlo byt tak 20 ... Kontrolka nesvitila ani neblikala, servo servovalo. Nekde jsem zrovna nedavno cetl o ojetych fabkach ze tohle signalizuje nesetrne zachazeni s fabkou (http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/skoda-fabia-1999-2006/13487) dole. Nicmene me se to objevilo po rocnim uzivani (myslim hodne slusnem :-) ) Nebylo to ani tak citit jako spis slyset ... O jakou fabku jde: Combi, rok 2004, 1.4 16V, najeto 174 000 km ... Jinak nevite jake servo se tam montovalo ? Konkretne jde myslim o 2/2004, pravdepodobne asi KOYO ze ? Diky za rady, uklidneni, pripadne katastrofu ... Tenhle tyden jdu do servisu na pravidelnou tak jestli jim mam rikat at neco prekontroluji ... Diky
  14. Bezva, diky moc za rady , pokusim se na to podivat o vikendu, v nejhorsim servis pri garancce :-( ...
×
×
  • Vytvořit nový...