Přejít na obsah

kelfis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli kelfis

  • Narozeniny 4.6.1990

Kontaktní metody

  • ICQ
    196517131

Návštěvy profilu

588 zobrazení profilu

Oznámení kelfis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravim, nevie niekto pricinu tohto problemu? Pripadne ktorych rocnikov sa tento problem tyka? Alebo dat celkovo ruky prec od motorov BXE?
  2. Motor ide tichcsie, co je asi skor sposobene novymi rozvodmi a zda sa ze celkovo lepsie taha a trosku klesla aj spotreba (ale to sa mi mozno naozaj len zda ). Myslim si ze sa to oplati nechat urobit pokial auto zere olej nakolko moze odist lambda sonda ako mne. Ja som to tiez spojil s vymenou rozvodov.
  3. Ja som daval tieto piestne kruzky (http://www.cc-autodily.cz/sada-pist-krouzku-76-5?brand=SKODA&model=FABIA) tiez nove gufera na ventiloch, tesnenie pod hlavou, rozvody. Predtym autom bralo olej teraz je to v pohode a jazdi velmi dobre, taktiez sa upravil chod motora. Od vymeny mam urobenych 6000km a zatial spokojnost.
  4. Da sa to spravit aj doma. Ja mam na aute dorabanu nejaku vec, v skodovke mi povedal ze sa to tam dorabalo aby sa predislo zadretiu motora, kvoli tomu bolo treba hadicu skratit. Hadica tam je iba nastrcena a prichytena sponami. Hadicu som objednaval v origo servise.
  5. Podobny problem som mal na fabii 1,4 16V 74kW. Problemom bola derava gumena hadica ktora viedla zo vzduchoveho filtra do bloku motora, cena hadice 650Sk. Neviem vsak aku konstrukciu maju motory MPi. Ale skus si pozret v motorovom priestore ci niekde neunikaju splodiny a nenasava ti to ventilator do interieru.
×
×
  • Vytvořit nový...