Přejít na obsah

Wejgll

Uživatel
  • Počet příspěvků

    74
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 152 zobrazení profilu

Oznámení Wejgll

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. To není mechanik, ale debil Když jsi to auto od něj koupil, tak by na to měl poskytnout nějakou záruku. Ale hlavně si nic nenech opravovat u něj. Když už bude převodovka venku a ta spojka není nedávno dělaná, tak ji vyměn taky. Rozdíl za kompletní sadu není zas takl velkej. P.S. je možný, že spojka byla vyměněná, ale bez dvouhmoty aby se ušetřilo.
  2. Takhle auto neregeneruje. Ideální podmínky jsou rychlost 80 - 100km/h a relativně stálé otáčky do max. 2500ot/min. Tvůj problém je malé napětí, proto to zvyšování volnoběhu ŘJ si snaží zvýšením otáček pomoci vyždímat víc z alternátoru. Tlačítko v ohřevu bliká, protože ohřev nebys spuštěn právě pro málo šťávy a ŘJ upřednostnila důležitější funkce než je vyhřejvání zadního skla. Vyčetl jsi chybu nízkého jízdního napětí. Proměřit baterku zda se s tebou neloučí a nechat proměřit altík, zda dává dost. Tím začni.
  3. Jo, dvouhmota je KO. Mechanik je pěknej exot. Řekl to nejspíš jen z důvodu abys mu to nereklamoval.
  4. Řeším velice pomalu unikající chladivoo z klimatizace. Po naplnění vydrží cca 3,5-4 měsíce, než klima začne šustit. vloni naplněno + svítící látka, po týdnu totálně pod uv lampou zelený kompresor kolem řemenice. Kompresor vyměněn, následná kontrola ok, všechno čistý. Jenže chladivo uniklo. Tak se naplnila + zase barvivo, ale nikde se nic neprojevuje, pod uv není nic vidět. Je možné, že to kolem té pitomé zátky na chladiči utíká tak málo, že to pod uv lampou nelze poznat?
  5. Filtr tak 150 000km, ale pochopitelně záleží na způsobu používání auta a kondici motoru. Po vyčištění (ne chemickou metodou) najede znovu jednou tolik.
  6. Než si dáte čistit filtr zjistěte jakou metodu dotyčná firma používá. Předem říkám že všelijaké chemie, tlakové čištění vodou nebo zázračná pěna které čistí dokonce bez nutnosti demontáže rozhodně nefungují a když tak na chvilku. Jsou to vyhozené peníze. Dobrý způsob čištění, je zahřívání filru a protisměrné vyfukování popela vzduchem. Tato metoda se jmenuje advanpure a zaručí 90% vyčištění filtru. A navíc není o tolik daržší než chemie a na filtr si následně 100 000km ani nevzpomenete. Příznivcům chemie dám dotaz. V jaké kouzelné vodě se rozpustí popel aby následně bez problémů ze zařízení jako je DPF vytekl?
  7. Tak to už při dovozu mohl být filtr plnej popela a aby to zamaskovali, tak mohli nastavit hodnotu popelu vručně na 0 (což se dělá jen při výměně) a jednotka je pak zmatená a takhle blbě a často se pokouší regenerovat.
  8. To by mě zajímalo, jak s tím jezdíš. Já mám při popojíždění ve městě spotřebu tak 7,5-7,8 dálka po dálnici se dostane na cca 5,5 a dlouhodobou mám 5,9-6,1
  9. To je od začátku tvoje auto nebo jsi ho kupoval jako ojetinu? Popřípadě, jestli se
  10. Wejgll

    Bliká Žhavení

    Když začne blikat žhavení při jízdě, tak když to má DPF, tak neproběhla regenerace.
  11. Vzhledem, že OII 2005 koupíš za cca 120 000 v dobrém stavu, tak anglána bych tipoval tak za polovic.
  12. Hoby se zregenerovalo na 0%. Ty idioti prostě ručně nastavili hodnotu popela na nulu, což se dělá jen při výměně za nový. To bych je nakopal někam. Tohle dělaj tak blbci z garáže, co neví co vlastně činí. Hlavně si to pamatuj, protože až ti auto náhodou začne jezdit a počase začne padat do nouzáku a nikdo nebude vědět proč, tak je to právě tímhle nastavením. ŘJ dostává blbou info o průchodnosti filktru.
  13. Wejgll

    Reklamace

    No, to je jednoduchý. 2x to byla pumpa a světe div se, po třetí to způsobila napínací kladka. Takže ne stejná závada.
×
×
  • Vytvořit nový...