Přejít na obsah

miroslav123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení miroslav123

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, je to možné, dělá mi to taky
  2. Pokračuje to tak, že mi ze Škody auto napsali, že se tím bude zabývat oblastní manager autorizovaných servisů, který prověří situaci v obou servisech. No, už je to cca 14dní a nic se neděje...
  3. Když jsem motor nastartoval, byl po 100km jízdě a cca hodinovém stání. Takže ani zahřátý, ani úplně studený jako třeba po ránu.
  4. Dostal jsem výsledek diagnostiky, myšleno po elektronické stránce a jediná "závada" tam je vybitý akumulátor.
  5. Ahoj, já mám zkušenost s přípravkem XERAMIC (snad je to přesně napsané, už je to déle), měl jsem VW Golf IV 1.6 74kw, na doporučení kámoše (né reklamy) jsem to tam nalil - dělal mi to známej, motor ohřát na provozní teplotu, potom odpustit to množství oleje který nahradil ten XERAMIC a znovu projet. Opravdu (nemám sebenší důvod si vymejšlet) ten motor ztichl a klesla spotřeba oleje, auto mělo najeto 200 000km. Že by to jelo nějak lépe, to jsem nepozoroval. Řekl bych, že u starého motoru se to pozná, do nového nebo zánovního těžko říct
  6. Stalo se to tak, že po nastartování motor normálně běžel, seděl jsem v autě a vyplňoval papíry, najednou cca po minutě nebo dvou se motor (prostě po chvilce) zastavil, nejsem žádný autoodborník, ale bylo mi jasné že tohle nebylo normální chcípnutí motoru, chcíplo to jakoby dost natvrdo a okamžitě... prostě jinak, než když se to vypne klíčkem. Předcházela tomu bezproblémová 100km jízda z Prahy do UL. Celkově jsem ten den ujel přes 200km. Kontrolka mi nesvítila, stalo se to "náhle". Jinak auto ze servisu jsem odtáhl do jiného autorizovaného servisu a tam mi právě řekli tu zdrcující diagnostiku. GPS spolehlivá je. Navíc ten první autorizovaný servis "zatím" nepopírá, že to měli nastartované. Měl jsem schůzku s jejich technickým ředitelem a po vysvětlení o co jde mi slíbil se do druhého dne vyjádřit. To taky udělal... 5ekl mi, že neshledal žádné pochybení (co jsem taky mohl čekat). Na otázku jak je možné, že to u nich běželo a v jiném servisu je motor natolik poškozen, že se s ním nedá otočit, argumentoval, že to bylo asi přidřené, že prý záleží na venkovní teplotě (nedělám si srandu, tohle mi opravdu řekl) a že teď s tím motorem třeba také půjde hnout. Nezapomněl mi připomenout, že celou věc projednal s jejich právníkem a se Škodou auto a.s...No, já jsem steně sepsal stížnost a poslal ji do Škodovky ještě před tímto jednáním, takže počkám na jejich vyjádření. Celé to jednání toho servisu se nese v takové podivné atmosféře, prostě poznáte, že s vámi nejednají jednoduše řečeno narovinu a něco se snaží skrýt. Jak se vyjádřil -honza_ je to celé divné.
  7. Ahoj, prosím o radu. Moje F1 naprosto bezproblémově jezdila až do minulého týdne, když se stalo to, že po nastartování motor zhasl a konec...nebo ne? Auto má najeto 271 000km, věřte nebo ne nevím, co je to spotřeba oleje. Od začátku jsem s ní jezdil jenom já. Servisovaná pouze v autorizovaných servisech. Následoval odtah do autorizovaného servisu #1, kde byl diagnostikován vadný startér, motor prý běží. Trochu se mi ulevilo, startér jsem dodal svůj a čekal na telefon. Pak mi bylo ze servisu řečeno, že startérem to není a že je třeba dále zjišťovat závadu = my budeme zjišťovat a vy budete platit. Za diagnostiku startérem to není jsem zaplatil lehce přes 1000Kč a auto odtáhl na laně do autorizovaného servisu #2. Tam bylo zjištěno, že je ulomený napínák řetězu olejového čerpadla, prasklý řetěz a zadřená klika a motorem se nedá vůbec otočit.. V autě je GPS a ta mi říká, že auto bylo bylo nastartováno v servisu #1 18minut.... Mohlo se to stát za těch 18minut bez mazání? Nebo ten motor už musel být "přidřený"? Ten den kdy k poškození došlo jsem normálně ujel 200km, potom zastavil na cca hodinu, nastartoval a... konec. Nestalo se to někomu? Díky za každé vyjádření....
  8. Já mám 1.4 tdi 51kw, najeto 200tis km a za 15 000km nemusím dolít nic, z risky ubyde max 1mm
  9. mam 1.4tdi 51 kw, najeto 197 000, spotřeba na volnoběh s vypnutýma spotřebičema 0,3, se zapnutýma 0,4 (bez klima), někdy to i se světlama skočí na 0,3
×
×
  • Vytvořit nový...