Přejít na obsah

Milos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    655
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Skype
    novotny-milos

Návštěvy profilu

2 984 zobrazení profilu

Oznámení Milos

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

21

Popularita

  1. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Motopower - Třebotov. 1.500 Kč (software) + 200 Kč (aktivace vypnutých funkcí). Pán je profik. Myslím si, že se zaměřuje spíš na vyšší řady koncernových aut než je starší Yetina, ale obchodně mi pomohl i tak. Byl jsem tam tak 30 minut. Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
  2. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Už asi 3 měsíce mám zpátky původní software. Žádný čip, pouze poslední verze před úpravou. Spektrum otáček záběru se opět posunulo opět níž, filtr se vypaluje tak 1x za nádrž nebo i méně, spotřeba o cca 0.7 l/100 níž. Po té, co jsem dva roky jezdit s upraveným originálním dieselgate softwarem je to ohromná změna k lepšímu. Řeči techniků značkového servisu, že úpravu nikdo ze zákazníků na autě nepoznal mi přijdou fakt úsměvné. Uživatel auta by musel být natvrdlý. Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
  3. Dlouhodobá spotřeba O3 1.6 TDI 77kW DSG DLE TANKOVANÍ. 5.57 l / 100 km, za interval 50.654 km, tankováno celkem 2.823,1 l. Odježděno na 17" kolech v létě a 16" kolech v zimě. V práci používám stejnou motorizaci pouze v manuálu, chudší výbava, kola 15". Její spotřeba je o 0.7 l ještě nižší na cca podobných porcích km.
  4. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Asi začnu v rámci co nejmenší emisní stopy jezdit na kole [emoji23]
  5. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Tak jednoduché jak tvrdíš to nebude, EP dle doporučení komise k aféře Dieselgate stále řeší jednak celkové snížení emisí (tzn. pokus o přehrání sw všech aut) a dále pak i odškodnění zákazníků postižených toto aférou. Tzn. zatím nic není jisté, jen to, že za přehrání softwaru za "nefixlující" se bude už od příštího roku platit. A pokud má někdo chiptuning je to zatím jedno, protože v novém metodice není kontrola původnosti softwaru v řídící jednotce povinná. To jsou tuším nová pravidla, která platí od června 2017. Je jedno jak to ve finále dopadne, protože auto už není nejmladší a do budoucna stejně počítám s obměnou.
  6. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Nemám nic konkrétnějšího, prodávám jak jsem nakoupil... Každopádně jsem odpůrcem přehrání Zvažuji takovou variantu, že až bude příští rok po technické nechám auto někde přečipovat, rok, dva s ním přežiju a pak budu měnit už jenom za benzínové varianty bez filtrů (tedy do cca roku 2020 než je tam škodovka bude taky dávat). Benzín s filtrem bude asi taky třešnička Abych naftě jenom nekřivdil, tak musím říct, že lépe filtr funguje už v OIII, je vidět, že to auto bylo už od začátku stavěné na plnění schválené emisní normy.
  7. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Ne to mi neřekli. Je mi jasné, že momentálně na emisích měří pouze kouřivost a to za "běžných" podmínek, kdy fixslovací software stačí. Bylo mi předem řečeno, že vozidlo je samozřejmě způsobilé. Záleží jak to bude po volbách a další roky, pokud se vůbec legislativa změní, ale pravděpodobně ano. Už dnes dělají na STK diagnostiku, pokud výrobce v budoucnu uvolní např. informace o verzích softwarů pak to může být jeden z bodů kontroly emisí. Těžko říct.
  8. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Do konce roku to tuším je zdarma ve Škodovce. A pak už za svoje, alespoň tak mi to bylo servisem sděleno. Proto jsem k tomu taky svolil, nerad.
  9. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Podle staré legislativy zatím ano. Podle nově připravované už v budoucnu ne. Bohužel. Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk
  10. Milos

    Yeti - dieselgate.

    Přidal bych rád svoje zkušenosti s přehrátím software řídící jednotky motoru. Motor 103 kW 4 x 4, najeto 117.000 km. Úprava je stará 1 měsíc od té doby je najeto cca 1500 km. Jezdím stále stejné trasy. 1) spotřeba kupodivu stejná 2) kolem 1.500 ot. výraznější klepání 3) síla motoru se mírně posunula do vyšších otáček, už to není co bývalo. 4) časté pokusy o regeneraci filtru, každých cca 150 km. Pravidelně jezdím krátké trasy 18 km, stejně jako před přehrátím sw. Obávám se, že egr nebo filtr teď dlouho nevydrží. Doporučuji zatím nepřehrávat pokud to nebude povinné. Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk
  11. Servisní prohlídka 17. 5. 2016 - první po dvou letech nebo 30.000 km Auto-Poly Příbram, najeté km 28.342 Práce: - prohlídka s výměnou oleje - 580,50,- Kč - filtr prachový a pylový demontáž a montáž - 193,50,- Kč - klimatizace čištění - 387,- Kč Materiál: - olej Total L life 5W30 - 2.566,13,- Kč - nástavec filtru s těsněním - 194,31,- Kč - letní koncentrát do ostřikovačů - 36,45,- Kč - vložka filtr s filtrem - 459,81,- Kč - čistič - 500,- Kč CELKEM - 6.021,00,- Kč vč. DPH Na materiál byla poskytnuta sleva 10% -------------------------------------------------------- Moje poznámky: - čištění klimatizace a výměnu pilového filtru jsem si po nabídce servisu objednal navíc - doplnění koncentrátu do ostřikovačů bylo poněkud zvláštní, protože jsem dolíval do plna před servisem (ale neřešil jsem to, jen je to zvláštní...) - v rámci servisu byla provedena aktualizace softwaru budíků... - v ceně zdarma mytí a luxování interiéru Celkově jsem byl spokojen.
  12. Kdepak je to poškrábané, už jsem to zkoušel na kousku mikroutěrkou na brýle, která nepoškrábe nic. No a dolů to nejde. Kdepak voskovat budíky se nevyplácí
  13. Bohužel už jsem přišel zápletce na kloub, plast je sice trochu citlivý na poškrábání (ale ne zas tak moc) a prach tam byl utřen vypranou čistou a navlhčenou švédskou utěrkou... jemně. Bohužel tatáž utěrka byla kdysi použita i na sušení auta, které bylo před tím navoskované. Tím se vysvětluje ta spousta jemných mikroškrábanců. Naštěstí už mám řešení profíci z http://www.shiny-cars.cz/ se o to postarají a údajně to dělali víckrát. Už jsem u nich auto měl, takže důvěruji. Až to bude hotovém dám sem fotky. No co k tomu dodat, za blbost se musí platit.
  14. http://www.auto-doplnky.com/odstranovac-skrabancu-z-plastovych-a-plexi-dilu-75-ml-sonax-305000-p9054 Dole u produktu je video, kde se to take podarilo rozlestit, ale radeji bych to nechal profikum
  15. Už delší pozoruji při přímém slunci, které svítí na plast před budíky. Velice znatelné mikro-škrábance a bohužel asi přibývají. Plastový kryt budíků otírám občas stejně jako palubku namočenou čistou švédskou utěrkou a opravdu jenom decentně. Bohužel se mi zdá, že to není ono. Pokud na budíky nesvítí slunce tak není nic vidět. V opačném případě je to hrůza. Měl jsem možnost nahlédnout to jiné služební Octavia 3 a zdá se, že na to také trpí. Čím tento přecitlivělý plast otíráte, aniž by jste ho poškrábali. Bohužel už sklon toho krytu je tak špatně řešen, že se na něm usazuje hodně prach a i odráží světlo. O moc kvalitní plast se určitě nejedná. Otázka je čím to čistit dál, aby se to nezhoršovalo? a Jak rozleštit to co už tam je? Někde jsem se doslechl, že O2 i některé O3 měli problém s praskáním toho plastového krytu, takže v rámci levnějších záručních oprav se dal ten plastový kryt budíků objednat jako samostatný díl, ale netuším co je na tom pravdy. Pro názornost přikládám tři fotky stejného štítu. Dva na přímém slunci a jeden bez přímého slunce.
×
×
  • Vytvořit nový...