Přejít na obsah

elbunda88

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli elbunda88

  • Narozeniny 8.8.1981

Návštěvy profilu

604 zobrazení profilu

Oznámení elbunda88

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No nemůže to být tím, že je to relativně nový motor? Tenhle motor v úpravě 1,6 MPI 75kw EU5 je necelý rok ve výrobě, za předpoklau, že první 4 roky má STK v rámci nového vozu a na STK třeba ještě nemají software na daný typ motoru na měření emisí a nemají hodnoty pro měřící jednotku spalin,?
  2. Zdravím, jsem majitelem nové ocťule 2 tour, vyrobena listopad 2011, 1,6 MPI (75kw/102 hp/eu5), zatím motor zajíždím, moje první cesta vedla na registr kvůli vydání SPZ, trip cca 300 km, kombinace město, okresky, serpentýny a stoupání a klesání, projev motoru solidní, je znát ta elektronická úprava eletroniky motoru kvůli eu5, subjetivně mě připadne motor, že lépe táhne i v nižších otáčkách a nechá si je líbit, výkonová křivka motoru je zjevně snížena a rozložena, což se projevuje slabším tahem při akceleraci při stejném RS a musí se podřazovat , jelikož je motor v záběhu je syrový snažil jsem se ho držet ve středních otáčkách a středně vyšších, jel pěkně svižně na pětku cca 110km/h a bral si 6,7 a ve městě 7,8, mile mě překvapily údaje pc které mě trvdilo že okamžitá spotřeba při rozjezdu je 32 což je podststně lepší než jiných aut od vw co jsem řídil, postupně ho začnu zatěžovat aby si zvykl na svižnou jízdu a nežral tolik, myslím si že to do budoucna nebude špatný motor který umí od všeho něco a pokud šofér zná jeho projev a limity je ok, hlavní prim je jeho jednoduchost dotaženost vývoje k dokonalosti ve své třídě a abesnce porodních bolestí, jaké měli třeba TFSI a hlavně proti těmto motorům s vysokotlakým vstřikem daleko nižší servisní náklady
×
×
  • Vytvořit nový...