Přejít na obsah

ulicek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

599 zobrazení profilu

Oznámení ulicek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. zdarec odborníci, mam takovej problem, zacala mi smrdět klimatizace, když ji spustim tak cca 20 vteřin smrdi, pote vse v pohode, když ji vypnu tak take cca 20 vteřin jde z fukaru smrad... Klimatizace byla již 2 krat čištěna a nepomohlo to ... když sem se ptal zda nemuže byt ucpanej ten odtok zkondenzovaný vody, řekl mi že ne, že by voda tekla do auta, nic neni nikde mokre...Čistil to tak, že vyndal filtr, něco tam pridelal nasadil tam hadicku a střikal tam sprej, auto bylo nastartovane, klima vypla jen pustenej vetrak... a stejne z toho jde smrad...řekl mi že se to muže stat že se to na poprvý nebo podruhý nevyčistí.... nejake napady??
  2. tak po delší odmlce sem napisu dalsí poznatky.. Po používání adetiv se nic nezlepšilo ani nezhorsilo..Dale sem zjistil že zaleží na jizdě, pokud jedu jako prase (brzda, plyn) dalnice 150 tak, když se zase auto dostane do tech otacek kolem 2000, je cítit lehke pocukavani, pravidelné.. Jediné co mi bylo doporuceno, tak podivat se na sítko v nadrži, pote na vstriky, nechat je premerit na nejakem pristroji.. Ale da se rict, že už sem si na to zvykl, a jezdim tak aby to necukalo :D ... Takže přístí auto až si budu kupovat, tak škodovka to nebude, docela mě za ty prachy zklamala
  3. musim zaklepat ale zatim po cukaní, po ujetí cca 200 km na palivo VERVA od benziny a adetiva je auto bez cukání... takže se ptam jak je to mozne?? To už budu muset tankovat jen toto palivo???
  4. On si tu vahu vzduchu zase vymontoval když to tim nebylo
  5. abych rekl pravdu tak to necukalo cca 100 - 200 km ... To nevim zda delal nejake nastaveni po výmene váhy vzduchu, ale muzu se ho zeptat...Baterku mel určitě odpojenou nebot sem mel smazaný čas a musel ho nastavovat... treba ted sem jel do Plzne a zpět cca 350 km a necukalo to, dnes sem natankoval u benziny Vervu a nalil adetiva tak uvidim co to udela, pokud by to bylo kvalitou nafty...když se to napojí na pocitač a bylo by spatne cidlo zjistilo by se to pres pocitac??Dnes sem byl v origo skoda servisu a tam mi řekli že nevedi co to je diagnostika vstrikovacu, pry jedině je vyndaj, nekam poslou a zjistej zda jsou v poradku nebo ne, cena jednoho je prý 16tisic, už me to zacina docela srat:( akorat do toho sypu prachy:(.. Jeste mi v tom servisu řekli že by udelali nejakej test vstrikovacího cerpadla, tam je prý cena 9 tisic... Fakt sem ted zastance toho že v servisech jsou strasně kurevsky drahy haj.lové... Pak jsem se ho ptal zda nemuže byt v haji cidlo pohybu klikového hridele, nebo jak se to jmenuje a řekl mi že nic takoveho v motoru neni a že nevi o cem mluvim ... nezna nekdo fakt supr mechanika kdo se vyzna ve skodovkach a umí opravovat a ne vymenovat kus za kus ??
  6. Ja adetiva používám, koupil sem nejakou plechovku za 200Kč v autokelly... Nejhorší je, že diagnostika nic neukazuje, nechal se prehrat celej softwer v ridici jednotce auta, mam od toho nejake papiry, poradne se na ne podivam... Jak se dela ta diagnostika vstrikovacu?? Nejhorsi na tom je, že pred výmenou setrvacniku to cukalo hodne, po výmene byl cca 3 dny pokoj a pak to zase pomalicku zacalo, ale upozornuji že to neni tak razantní jako před výmenou, to me na tom sere nejvíc, nevim zda sem zbytecne nevyhodil 20 litru a nebo zda to k necemu bylo... Auto pocukava jen když neni v zatahu a jen pri jemnem sešlapnutí plynu (jen jemnem).. takže rikate, abych se zameřil na ty vstrikovace a brat jinou naftu?? beru jen u mušle obyč naftu...bral sem tak 5 let predtim benzin a zadnej problem nebyl....
  7. jeste me napadlo, zda by to nemohly být nejake cidla, např nasávaneho vzduchu, nebo cidlo kmitu klikového hřídele, co vy na to??
  8. Tak hoši problem je zpět .. Mirne pocukávání ... Poradte co by to mohlo jeste být?? Napadlo mě plynový pedal, je v nem nejaký potenciometr když je elektrický nebo jak to tam funguje?? Už sem docela bezradnej ... Pocukávání není takové jako před výmenou dvouhmoty, ale sere mě to ... Vyměněna váha vzduchu, egr ventil, dvouhmota + spojka, a nic ...
  9. pred mesicem sem byl u nas ve skodovce a komplet spojka se setrvakem a praci cca 40 tisic, to sem docela kulil oci ...
  10. jinak ve skodovce me poslali do prd**e když sem jim řekl, ze bych si material sehnal sam a oni by to jen vymenili, neni to holt pro ne takovej zlatej dul
  11. nn nebylo to v origo servisu, ale u jednoho chlapka od nas z vesnice co driv delal v origo servisu a ted dela sam na sebe... Znacka je Sachs, koupit dopředu sem to nemohl, nebot mi rekl že zjisti tip až vynda starou... Komplet material vysel na 18tisic... Ta cena odpovída ceniku, sam sem na to s nim koukal, určitě se to da najit levneji, ale abych rekl pravdu tak sem na to spechal, on mi to opravil za 2 dny a nemel sem cas ani naladu schanet neco levnejsiho...
  12. Zdarec hosi...Tak problem vyřešen, dvouhmota ... Takže jsem v tom za 20 tisic i s prací ... rovnou se udelala i komplet spojka s pritlačakem a ložiskem (proste komplet) ... Auto už nepocukáva, je znat i ta spojka, pedal spojky už nevybruje pri proslapnutí... na to, že auto je cca 2,5 roku stare, tak spojka byla docela sjeta... Konecne sem take poprve v zivote vydel tu dvouhmotu, kus železa s gumou a chtej za to 12 tisic (cena dle elitu) ... Nekde jsem slyšel že se tam da dat i jednohmota, co si o tom myslíte, výhody nevyhody mezi jednohmotou a dvouhmotou?? A zda se to da zamenit ??
  13. Zdravim, tak po mensi odmlce sem to zacal řesit a dam sem výsledek... Zprvu mi bylo receno že by to mohl být egr ventil, nebo vaha vzduchu...Dal sem to jednomu "znamemu" servisakovi, projeli sme se s tim a řekl že to pocukavani neni normalni a tak se začlo hledat... vyčistil egr ventil, bez uspechu, vymenil ho za jiný, bez uspechu...vaha vzduchu take sla nova ale bez uspechu, prehral ridici jednotku a nahral tam od skodovky nejakej novej soft nebo co...ale taktež bez uspechu, pocitač nic nehlasil...nastesti sem to nemusel platit ty vemenene dily, nebot si je vzal zase zpět (výhoda známých lidi) a ne jako v servise kde meněj jak u lega) ... ted už jen zbývá setrvačník, v uterý ho bude menit tak se to snad podaří, rovnou koukne na spojku a popřípade ji vymení take...jen tak pro zajímavost v origo servisu výmena setrvačníku 40 tisic a u něj mě to vyjde na 12 tisic(nákupní cena ale bez spojky) za matros + prace ... Tak kua kde to sme když ty hajz*ové v servisu chtej takový prachy a normalní clovek ti to udela ani ne za pulku ... Jinak abych řekl pravdu tak jak vse v tom aute vycistil atd, tak je to znat na výkonu auta, zda se mi že to jede o neco lepe (jen muj osobni odhad) .. Jeste ted tak trochu mimo mísu, ted se mi parkrat stalo, že mam v navigaci amundzen cd s muzikou a když ho chci vyndat, tak to napise že tam neni zadne cd, a když na radiu prepnu na medium tak to take nic nenacte, ale když to udelam cca za 2 hodiny tak už to funguje... nevite kde by mohl být problem, a obcas se stane když je auto zhasle a nejsou tam klicky tak to nacita cd... bylo mi řeceno nechat přehrat nejakej soft v radiu, co vy na to??
  14. Dnes mi bylo řečeno že by to mohly být vstřiky a nebo ten setrvačník... Jak se da zjistit zda jsou tyto věci v pořadku??? Pokud mi nic auto nehlasi na budikach za zavadu, muže pocitač vypsat nejakou kterou by auto nezaznamenalo a nerozsvítila se nejaka kontrolka???
×
×
  • Vytvořit nový...