Přejít na obsah

Jessy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    88
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 156 zobrazení profilu

Oznámení Jessy

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Myslím že to tak úplne neplatí. Mal som 1,9 Tdi PD 4x4, nabehaných cca 100 tis., a tam som olej nemusel dolievať nikdy. Zrejme to záleží na opotrebovanosti motora, alebo Honza vo fabrike myslel na frndu a nechtiac prebrúsil valce o pár mikronov viac :) Dnes to už ale asi robia automaty, takže zostáva len tá prvá možnosť... :)
  2. Výmena motora je dosť radikálna oprava, a pokiaľ to nie je nutné a starý motor je okrem spomenutých vecí v pohode, tak by som sa do nej nehrnul, je to totiž dosť roboty (a zrejme najskôr zbytočnej)...
  3. Jessy

    Prevodovka 1.6

    Proč nanic? Keď máš človeka čo to robí, tak ťa to bude stáť o dosť menej bubákov:) Pokiaľ je prevodovka rozobratá, vymeniť ložiská a semeringy nie je už taký problém.
  4. 2,5 litra? Tak to je už poriadnych pár kapek :) To tam leješ olej pri každom tankovaní? :) Ešte sa nikto nevybúral na olejovej stope, čo nechávaš na ceste:) Myslím že je veľmi pravdepodobné, že máš turbo v prdeli, ale sú firmy, čo ti urobia repas, a vyjde to hodne lacnejšie ako nové, pričom tá životnosť by mala byť rovnaká. Takže kvôli tomu pod vlak neskáč :)
  5. Sorry za trochu oneskorenú odpoveď (po 10-tich rokoch :) , ale dostalo sa to ku mne až teraz... Veď práve že mi to prišlo divné, za vzduch. filtrom som totiž niečo také nečakal, ale hadice boli v poriadku a ani cooler nebol deravý. No auto bolo po búračke na pravú stranu, tak možno to tam dali z iného vozu, ktorý s tým mal problém, inak si to neviem vysvetliť. V každom prípade som to vyčistil benzínom, ale šlo by to aj liehom, no acetón by som moc nedoporučoval, ten je už asi moc agresívny (mohol by poškodiť tesnenia a možno aj umelé časti). Ak to niekto robil vodou, nevadí, len to bude asi dlhšie schnúť... Keby sa ten piesok dostal do turba, tak by sme si asi užili kopec srandy... :)
  6. Jessy

    Pedál plynu

    Omlouvam sa že reagujem na starú tému, ale súvisí to s vecou, ktorú práve riešim. Nejde mi do hlavy, ako by to mohla byť chyba turba, keď ti to robilo iba pri pridávaní pedálom a s tempomatom už nie. Z rovnakého dôvodu by som asi nehladal chybu ani v prevodovke
  7. Možno skus zmerať, či sa k ventilát. dostáva napätie. Pokud jo, tak možno bude problém s predradným odporom ventilátoru (mal by byť pod ventilátorom). No a pokud ne, skontroluj vypinač, vodiče , atď... Ale sám som to zatím nedelal, tak možno ješte poradí niekto iný. Pridám sa s otázkou (nechcem zakladať novú tému, tak dúfam že to nevadí) : Nevie niekto, či je ten odpor u všech oktavii 1 ? Nedávno som totiž menil ventilátor na mojej tdi 4x4 74 kW a pod ventilátorom nebolo nič. Tak neviem či to je preto že mám klimatronik, alebo to už niekto vybral... Žiadne funkčné problémy som ale nezaznamenal . Dík
  8. Niekedy pomôže keď to necháš dobre vysušiť, najlepšie položiť na niečo primerane teplé, a nechať to tam pár hodín, aby sa vlhkosť úplne odparila
  9. Uvažoval som , že tam dám tých žhavičov viac, no ak má jeden 300W a pridám k 3 pôvodným ďalšie 3, už to ani nepokryje alternátor. Chcel som to totiž spúšťať manuálne až po naštartovaní, a pre istotu tam hodiť termostat, ktorý by to pri nejakých 50 stup. odpojil. Chcelo by to silnejší alternátor
  10. Jessy

    OII topení PTC

    myslel som že ptc je len výhrevny článok bez elektroniky... Dá sa ten plošák vymeniť?
  11. Jessy

    Zarovky H4

    No to kludne môžeš, ale najprv budeš musieť prísť na SK (ak ma tam chces silou-mocou mať Ale teraz vážne - myslíš že keď povieš že ťa niekto oslnil, tak mu pojdu policajti rozoberať svetlá?? Tak to asi ťažko, ešte Ťa zdrbú, že si išiel príliš rýchlo , keď si nestačil zareagovať - to mám z vlastnej skúsenosti
  12. Jessy

    Zarovky H4

    Ja vas hoši fakt nechápem, kde na tie múdra chodíte. Chceš mi tvrdiť, že keď máš správne nastavené svetlá, tak niekoho oslnuješ? Tak to si tam daj rovno sviečky, to budeš mať istotu že nikoho neoslníš U HID sa tvrdí, že klasická parabola nie je tvarovaná na xenon. výbojky , čo si ale zástancovia origo xenónov vymyslia na toto?? Je to predsa loen žiarovka ktorá viac svieti, nie?
  13. Jessy

    Zarovky H4

    Homologace chybí polovine z toho, o čem se tady bavíte, a všem ktoré majú viac ako 60/55w. A pokial je pravda, že to svieti ako xenon, je to myslím super vec, rozhodne lepšia ako dávať do auta HID sadu. A pokiaľ ide o tú životnosť - keby si si to prečítal, vedel by si že je tam najskôr preklep, keďže sa tam uvádza, že majú dlhšiu životnosť, ako norm. halogény...
  14. Jessy

    Zarovky H4

    Zdar, nemá niekto skusenosti s týmito ? http://www.eshopbn.sk/component/page,shop.product_details/category_id,170/flypage,shop.flypage/product_id,624/option,com_virtuemart/Itemid,1/ Žiarovky HOD H1, H3, H4, H7, H11 55W - 6000K Nové HOD (High Output Discharge) žiarovky majú až o 100% väčšiu svietivosť než klasické konvenčné halogénové žiarovky, svietivosť je podobná klasickej 35W HID (xenónové) sade. Žiarovky sú plnené xenónovým plynom a farba ich svetla je 6000K. HOD žiarovky majú dlhšiu životnosť, než klasické halogénové žiarovky. Nahrádzajú priamo klasické žiarovky a nevyžadujú montáž predradníkov a ďalších káblov. Tieto žiarovky nie sú schválené pre prevádzku na verejných komunikáciách. Sada obsahuje: 2x žiarovku, 2, predlžovací kábel s keramickou päticou. - Životnosť 350 h - Svetelný tok: 2300 lm - Farba svetla 6000K
  15. Jessy

    poloosa

    Lepidlo určite, ale s novými šró bami by som to nehrotil - pokud mnajú v pohode závity a nie sú poškodené, tak je tam klidne nechaj
×
×
  • Vytvořit nový...