Pitrsman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    349
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

23 Výborná

6 Sledujících

O uživateli Pitrsman

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

521 zobrazení profilu
  1. Příště už by to chtělo víc pokecat, někde sednout ke grilu na zahrádku. Jinak sraz pěknej.
  2. Kluci, tady jsou ty údaje jak jsme se bavili. Model Nový Volkswagen Polo Škoda Fabia III Délka (mm) 4053 3992 Šířka (mm) 1751 1732 Výška (mm) 1446 1467 Rozvor (mm) 2564 2470 Rozchod vpředu/vzadu (mm) 1525/1505 1457/1451 Objem zavazadelníku (l) 351 330
  3. Tak nakonec jedu, když tak dorazím s zpožděním.
  4. Kluci je to pro mě daleko, moja jde na noční a to bych nestíhal.
  5. Mrknul jsem na to a máš to pěkné. akorát já bych asi dal jen tu opěrku ale to je zase jen kůže, takže by to vypadalo jako pěst na oko. Ty potahy od výroby jsou vesměs nic moc, mě se třeba líbí co má ten 7 Golf, ty kostkovaný. Akorát by mě ještě zajímalo, co udělá airbag když na to hodím neorigoš a co vyhřívání sedadel, jestli bych to vyhřívání neměl třeba slabší tou větší vrstvou.
  6. Milan, na kolik tě to přišlo a to jsi tam musel zajet nebo jsi jen řekl že potřebuješ potah na loketku do Fábie 3?
  7. Co je MAD?
  8. Nemáte někdo tohle? Viděl jsem to včera v Rapidu a celkem se mě to líbí: http://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-kozeny-potah-loketni-operky-jumbo-box-bile-prositi-9720cz2517/ Na té textilní už tam mám ošoupanej bílej flek jak tam opírám loket a tohle i dobře vypadá.
  9. Je to možný, jako když vemu dvě mince a začnu je o sebe šolichat, takovej plíškovej zvuk.
  10. Takže dnes jsem vyměnil ten husí krk a pískání je pryč, za to zase slyším jinej zvuk, při puštěné klimce jako by dva plíšky o sebe šolichaly, mám podezření na ložiska v kompresoru nebo něco v klimce protože když to vypnu tak to nešolichá.
  11. Já tam teď byl a vyměněno v rámci záruky , jedná se o známou poruchu takže by ti to měli vyměnit, natoč si to na mobil: Nefunkční pravé rolovací tlačítko -Příčina závady: Příliš mnoho mazací tuku v mechanismu rolovacího tlačítka způsobuje výpadky signálu pravého rolovacího tlačítka -Opatření: Nasazení optimalizovaného mazacího procesu u dodavatele Takata v KT32/2015. -Servisní řešení: Nutná výměna tlačítek multifunkčního volantu. Ve skladu ND už jsou modifikované díly. Technická servisní konference 4/2016, VAT/1 – TSC
  12. Kluci, já vím že je to OT ale smažte tam z těch fotek SPZ! Tomus: 18.6 v Neděli bych dojel, jinak nemůžu.
  13. Přesně, občas nereaguje na otočení, už jsem tam volal a prý se mám stavit že o tom problému vědí a bude výměna v rámci záruky. Kybernetik díky za pdf.
  14. Kluci mám takový problém, to kolečko v pravo na volantě, neska jsem jel a nereagovalo to (jak se tam přepíná na maxi dotu rychlost, prům. rychlost, spotřeba atd...), už se mě to stalo kdysi jednou ale pak byl půl roku klid ale teď se to děje zase, máte někdo s tím taky problém? Možná s tím má něco společného zima ale asi se pletu.
  15. Tady ale nikdo netvrdí že se něco ve 100tis rozletí a bude konec, jde spíš o častější výměny v motoru a častější údržbu. Manželce bych to koupil taky, s tím souhlas, ona stejně nikdy víc jak 80kmh nejede, s ničím.