Přejít na obsah

ReginaR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ReginaR

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Aha, dik za objasneni. Takze asi tedy kondenzuje... dobra. Mam pocit, ze ten kabel se menil asi pred rokem nebo dvema (coz ovsem neznamena, ze by nepotreboval vymenit znovu, mozne je vsechno). Prasklinek nekde v izolaci tam bude asi hafo. Nekde tam je uz od vyroby vada, ze za vlhka to obcas totalne vybije baterku, ale nikdy se nikomu nepodarilo prijit na to kde to je. Obavam se, ze pri vymenovani podezrelych casti, bych musela vymenit cele auto... Trik se startovanim v noci vyzkousim, pokusim se dojet do Cech a vymenit co se da, pripadne opet vse predam svemu mechanikovi at si lame hlavu on. Vrele diky za rady
  2. Myslim, ze ne. Auto bylo celou zimu v garazi (ale otevrene). Kdyz je teplo a prsi, tak startuje (tedy od te doby co mam starter na radu znameho v igelitaku coz se velmi osvedcilo).
  3. Takze nejnovejsi zpravy z bojiste, tedy z garaze. Konecne jsem se odhodlala po zime nabit baterku a zkusit nastartovat. Chytlo to na 2. pokus bez problemu, jak jsem predpokladala. Proste uz mu neni zima a tak startuje. Napada nekoho jak je mozne, ze nestartuje kdyz je mene nez 10 nad nulou???? Me to pripada ponekud zahadne...
  4. Omlouvam se, ze jsem se neozvala, ale zatim to vlastne nedopadlo. Jak jsem psala, auto vice mene samo naskocilo, odvezla jsem ho do jeho spravne garaze, ktera je ovsem otevrena. Tam opet chciplo ... no a kvuli venkovnim teplotam jsem to zatim neresila, protoze to nema smysl (navic ho vlastne v tuto chvili ani nepotrebuji). Zacnu to resit koncem dubna, kdy auto potrebuji prevest do Chech na technickou. Jakho tak znam, tak si s oteplenim a nabitim baterky da rict, dojede, technickou ziska bez problemu a pak az do podzimu bude sekat dobrotu (pokud ho budu drzet v suchu)... :-/
  5. sprej odpuzujici vlhkost - to neznam, ale sezenu a vyzkousim. Vlhkost je opravdu jedine logicke vysvetleni. Vzhledem k tomu, ze na radu jisteho mechanika mam rozdelovac obaleny igelitakem (coz skvele funguje v desti), tak to bude spis ten snimac nebo vedeni. Koukala jsem, ze je tam par kabelu co nejsou uplne idealne zaizolovane, takze je preizoluju a prestrikam tim sprejem jak radis. Diky
  6. v pohode, ja velmi ocenuji kazdou radu a snahu
  7. tak nejnovejsi zpravy z bojiste, tedy z garaze - po tydnu v teplu a suchu a pri vidine, ze ho rozmontuji "do posledniho sroubecku" si auto dalo rict a nastarovalo naprosto normalne. Priznavam, ze vubec netusim proc predtim nestartovato a ted ano a vubec se mi to nelibi, protoze se to muze kdykoliv opakovat. Nejaky napad???
  8. dik:) to je konecne dostatecne polopaticky, takze to chapu i ja. Pokud to bude ten snimac, poridim si ho az se budu vracet na svatky do CR. Auto pouzivam jen prilezitostne a jezdeni po Parizi je nocni mura, takze MHD to jisti. Problem s mistnimi oficialnimi servisy je v cene- rekla bych, ze me letenka vyjde levneji a aspon se neco priucim pri opreve, ale prostuduji to podrobne. No predpokladam, ze zaruka se na 20 let stare auto nevztahuje, ale pro srandu kralikum jim zavolam, a pak prozkoumam na co se vztahuje moje asistencni sluzba k ceske pojistce.... Koukala jsem na ten web a je "velmi informativni" - absolutne nic pouzitelneho, krome placenych zakaznickych linek, nabidky nejnovejsich modelu a reklamniho vychvalovani znacky.... DIKY MOC
  9. Pavel: neni mi uplne jasne, jak mam startovat a sledovat jiskru co hazi svicka (kostra svicky je ta kovova cast????) pres otevrenou kapotu jaksi do motoru nevidim... Na to budu muset nekde uhnat nejakeho cloveka, ze... Ekkar: o jaky farovit.... ehm... nemam nejmensi tuseni. Je z 91 v technicaku je Skoda 135l TMBACA200. Svicky jsou mokre od paliva. Ja manualni packu na pumpovani paliva mam! tak nejak v predu.... A i ji pouzivam, ale tentokrat to nejak nepomohlo... Co je indukcni civka nebo zapalovaci trafo? Kazdopadne nic hranateho cerneho plastoveho pobliz motoru nemam, takze tam budu mit nejsip tu civku - myslis to cemu laicky rikam zozdelovac?.... Rozdelovac poznam, ale kabelu je tam 5, je jedno ktery pouziju? (tedy predpokladam, ze ne ten co jde ze starteru). Takze az seznu nejakeho dobrovolnika, pustim se do pokusi se svickami, zatim zkusim to ostatni. DIKY Vymyti vicka zvladnu... Kabely zapojoval mechanik, ja je prepojovala po jednom, takze jsem je nemohla prohodit, tam snad chyba nebude.
  10. Zdravim, mam pred 3 mesici kompletne prekontrolovany a serizeny Favorit, vymenene kde co (filtr, kabely, svicky, pojistky, vyfuk)... Vsechno bylo naprosto v pohode, ale posledni mesic stalo auto v garazi. Mela jsem problemy nastartovat, ale nakonec naskocilo (po prechlastani a kratsim odpocinku). Jenze po dojeti na misto B a zaparkovani venku, jsem druhy den uz proste nenastartovala. Presneji startovat se pokousi, ale nenaskoci. V baterce to neni, tu jsem vymontovala a dobila doma. Starter toci, zadny kabel nebo hadicka nikde viditelne neplanda, svicky jsem ocistila, vnitrek rozdelovace utrela od vlhkosti (dle rady). Netusim co s tim a jsem ve Francii, takze sehnat mechanika na favo je ponekud obtizne. Muzete mi nekdo poradit? A prosim, nejak lidsky, s podrobnym popisem rozeberu a slozim skoro cokoliv, ale v autech se opravdu nevyznam. predem diky
  11. mela jsem podobny problem. Po vymene vyfuku (mirne prorezly), filtru (uplne zasrany) a serizeni karburatoru ma moje 136l spotrebu 5,5l/100km (predtim kolem 10l).
×
×
  • Vytvořit nový...