Přejít na obsah

benito

Uživatel
  • Počet příspěvků

    73
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

910 zobrazení profilu

Oznámení benito

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. benito

    Kessy chyba

    Pro ty, které to zajímá: Ferda25 měl pravdu v obou případech - dráty i klika. Zároveň s klikou jsem si pocitově koupil hroudu zlata ...
  2. benito

    Kessy chyba

    Děkuju @ferda25 za odpověď k tématu. Zdá se, že označení "Mistr Fóra" máš opravdu zaslouženě i dle Tvých odpovědí v jiných vláknech. Učte se vy ostatní, učte :-)
  3. benito

    Kessy chyba

    To jsem zase natrefil na chytrýho... Jindy se tady rozebírájí kraviny do podrobností, ale strejda, co tu je rok a něco mi odpovídá stylem já vo voze a von vo koze. No tak seru na forum, vlastně servis je bez nervů, chytrostí a v klidu... Moderátora prosím LOCK.
  4. benito

    Kessy chyba

    @CentriFUGA Píšu přece NEŽ POJEDU NA DIAGNOSTIKU, takže Tvá rada je opravdu od věci... Možná číst celý příspěvek ? Jinak asi tak polovina zdejších řešení jsou spekulace, od toho "forum" neboli diskuzní "kroužek" také mimo jiné může být.
  5. benito

    Kessy chyba

    Zdravím kolegy, než pojedu na diagnostiku: JEN dveře řidiče - po vystoupení a zavření dveří auto SAMO bez jakéhokoli povelu zamyká a odemyká. Tento cyklus sám končí po cca 20 vteřinách, nebo DO. Poté není funkční Kessy na klice. 9 z 10 pokusů o uzamčení dotykem nefunguje. Pokud se vyjímečně zadaří, zamyká 2x. Vaše diagnostika hlavou ? :-)
  6. @Plzeňáček: jestli cena odpovídá kvalitě, to je těžká odpověď. Dlouho jsem vybíral, četl recenze - ne CZ - a sledoval videa, až zvítězila tato kombinace. Dle mého soudu a většiny serverů není nic lepšího díky obrazovému čipu Sony Exmor. Další věc je v ČR dobrá, že je to jen váleček, který není moc vidět, ani při pohledu zepředu, Nemá LCD - připojuješ se přes Wi-Fi. Mě LCD vůbec nechybí, nepotřebuju čumět na kameru a mít před očima různé svítící věci a hlavně v místech, kde raději sleduju silnici a ne blbosti na founu. Jednou nastavíš a hotovo. Kamera Ti řekne co dělá - třeba při startu - a víc nepotřebuješ, letošní modely umí komunikovat online přes Cloud - rozporuplné využití kvůli potřebě připojení a podmínkám výrobce. Power Magic Pro je vlastně ochrana baterie před vybitím a nastavuješ tam citlivost na pokles napětí a dobu záznamu při parkování. Jestli to chceš vidět v chodu - Praha. Asi vyfotím a dám sem instalaci.
  7. Já mám DR650GW 2ch + power magic pro
  8. benito

    Vibrace volantu

    Hunter není spása ... První půlku roku 2013 jsem měl problémy, které mnozí z vás popisujete. Popíšu mojí cestu ke klidnému autu - 2.0 TDi r.v.2012. Během osmi ( ! ) návštěv v různých servisech v Praze byla postupně zkontrolována náprava, poloosy, ramena atd. ... Pokaždé servis zkonstatoval, že problém je v kolech. Vyvažovali a vyvažovali sadu letních originálních kol 17 a sadu zimních AEZ 17 stále dokola a problém přetrvával. I bylo doporučeno výrobním závodem návštěvu Auto Jarov a převážení kol na Hunteru. Dostat se tam - porod. Přijímací technik byl tak ochotný a příjemný, že jsem po několika minutách hovoru po něm hodil to, co měl na stole a poslal jsem ho i s Auto Jarov do prdele. Velký problém bylo totiž to, že jsem s tam dostavil po třech měsících běhání po servisech týden před dovolenou a snažil jsem se mu vysvětlit, co se vlastně s autem děje, proč mě posílá MB a hlavně, že v sobotu ( rozhovor byl v pondělí ) jedu s rodinou na dovolenou, ať je problém vyřešen nebo ne. Času měli dost ... Jeho odpověď byla stále stejná : no pokud to tady bude v sevisu, tak to rozhodně nikam v sobotu nepojede ... Cestou domu jsem volal čertu ďáblu a nakonec jsem dosáhl přes kámoše toho, že druhý den - v úterý - mě ráíno bude čekat technik od Hunteru a uvidíme. Opravdu ráno čekal, příjem vozu si zařídil - abych se neviděl s tím kktem - a slíbil, že večer auto bude hotové i s protokolem pro MB. Sady kol měl k dispozici obě. Odpoledne jsem dorazil, vyslechl si přednášku o neoriginálních kolech a o tom, jak k němu jezdí na Huntera i frajeři s Porsche. Tak to bude bomba říkám ... Vyvážení špatně, šrouby špatně, všechno špatně ... Jak jinak. Přesně jak o tom zedníkovi, co přijde obhlídnout prácI a vždycky řekne : kdo Vám tu křivou zeď stavěl ??? Po 2 hodinách odjíždím na zkušební jízdu a vše OK, auto jak přibitý a bez náznaku vibrací. Nechal jsem si tedy vyvážit i zimní sadu za 2.500, já debil.... V sobotu slavnostně v deset večer nalodění a tradá ... No jo, ale ...3 Už při výjezdu z Prahy v rychlosti 130 se auto třáslo, no přidám a ono to zmizí, říkám si. Jo pánové, prd. Bylo to horší a horší a ve 150 to plavalo zleva doprava a když jsem pustil volant, kára ustřelila doprava takovým způsobem, že jsem na prvním odpočívadle zastavila a všechno vydýchával. No ale řešte něco v sobotu v noci ( 2 děti ). Tak jsem se vydal na cestu pěkně do rychlosti max 130 na cestu a 2.500 km jsem trpěl... Po návratu domů jsem sedl další pracovní den do auta a jel vyřvat Auto Jarov a : PRÁZDNÉ AUTO SE ANI NEHLO !!! Od známého jsem dostall tip na servis Auto Brejla ve Vestci, ale už jsem moc nedoufal. Do kufru jsem nacpal 20-ti litrový kanystry s vodou, aby to simulovalo zatížení a jel jsem tam. Technik byl velmi profesionální a vůbec styl se naprosto lišil od Auto Jarov. Posadil mi do auta šéfa automechaniků a byl to takový starý pán, a jéje říkám si. Vyjeli jsme na dálnicí a po ukázce plavby a vybrací mi zavelel zpět a povídá : to je a si poloosa, ale uvidíme. Druhý den jsem tam auto vezl s tím, že si tam pobude a budou měnit kde co ... Asi za hodinu telefon : přijeďte, projedeme se, něco jsem s tím udělal. Sedneme, jedeme a ... NIC. Vše OK. Co jste s tím udělali ? VYVÁŽILI KOLA To je pohádky o Hunteru konec a od té doby jezdím výhradně tam - starý pán už několik totiž pětiletek staví Brejlovi závodní auta a zdá se, že autům rozumí :-)
  9. Tak pánové, 40 dnů a výsledek : váha vzduchu ... Nyní vše OK
  10. Jo tak na ventil podtlaku jsem zapomněl, tem je taky nový a hadičky OK.
  11. Zdravím, tak jsem 11.7. utekl od poruchové Octavie k Superbu 2.0 TDI DSG a od 18.10. stojím servisu. Při otáčkách v rozsahu 3500-4200 ztratí auto výkon, začne blikat kontrolka žhavení. Po znovu nastartování je vše v pořádku až do té chvíle, než se auto dostane do výše popsaných otáček a tím pádem do nouzáku. VAG : elektronika motoru P023400 Regulace plnicího tlaku Regulační mez překročena. První oprava byla před 18.10., kdy auto stálo v servisu 12 dnů se stejnou závadou. Vždy po výměně nějakého dílu jsem jel na zkušební jízdu a vyvolal nevěřícím technikům pokaždé stejnou závadu. Soudruzi v MB - bez nápadu. V pondělí 12.11. se konečně usnesli v MB, že auto přitáhnou do TSC. Musím řísc že to vypadá, jako když si neví rady ... Po bordelu na zákaznické lince se konečně začali trochu zajímat a například jsem dostával dotazy typu : není tam něco elekronického, co není originál, není tam jiná navigace ... To mě přišlo jako, že hledají důvod neoriginálního příslušenství. Jemže jak říká jedna reklama : to tu nemamo :-) Od servisu jsem dostal k užívání auto na jejich náklady, MB ani neodpovídá na žádosti servisu o zaplacení náhradního vozidla. Najeto 7.000 Postup opravy : výměna jakési baňky na turbu výměna čidla za turbem výměna turba výměna ŘJ motoru výměna ventilu podtlaku kontrola hadiček podtlaku Jsem vyloženě zvědavý na další postup. Co vy na to, hlavně Diagnostik a Cosby ???
  12. benito

    Má někdo DSG??

    A tohle jsi četl ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764
  13. benito

    Převodovka DSG

    Nebyla provedena SW synchronizace řídících jednotek - ňáký tlaky, info z čidel ... Operace na 4 minuty a zatím to šlape.
×
×
  • Vytvořit nový...