Přejít na obsah

Tomáš Kincl

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

775 zobrazení profilu

Oznámení Tomáš Kincl

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Při akceleraci na pětku se mi stává, že ručka otáčkoměru nestoupá úplně plynule, ale po malých skocích. Děje se z nižších otáček (~1500) a hlavně při pozvolné akceleraci. Viz video (hlavně druhá část). Mám se bát prokluzující spojky? Kolísání hluku motoru nebo rychlosti (resp. akcelerace) nepozoruju, nic necuká. Auto má 12 kkm, vyrobeno 12/2016 (1.4 TSI). Někde jsem četl, že to je docela běžná věc u DSG a že to způsobuje dvouhmotový setrvačník(?), případně že to může být tím, že otáčkoměr není analogový, ale digitální (resp. rafika je sice analogová, ale její pohyb se čte z ECU a tam je to po skocích a ne plynule). 2017-09-28_20_16_08.mp4
  2. UPDATE: nebyl to řetěz, ten byl v pořádku a v normě. Automobilka se k tomu nicméně postavila čelem a velmi vstřícně.
  3. naměřili něco málo přes 73, pokud si dobře pamatuju. Rozvody netuším, měnilo se v lednu 2012
  4. Octavia 1.2 TSI/77kW (5/2011), najeto 110 tisíc. Rozsvítila se kontrolka a hotovo. Oprava prý 130 tisíc. Předpokládám, že skočil motor. Auto jezdilo celou dobu do autorizovanýho servisu, všechny akce provedeny, ve 30 tisících měněný řetěz. Naposledy v servisu bylo v únoru, nechával jsem měřit řetěz a byl v normě (mám papír a zapsáno v servisce). Má někdo zkušenost s úspěšnou kulancí? Mám žádat, aby s výrobcem komunikoval servis, nebo mám rovnou zavolat do škodovky a tlačit to přes ně (komu?)? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...