Přejít na obsah

Sense

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

455 zobrazení profilu

Oznámení Sense

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, relé to nebylo. Hledal jsem teď marně fakturu ze servisu, ale nemůžu jí najít a to si běžně všechny schovávám :-D Nicméně našel jsem ten problém v historii své konverzace s kamarádem poté, co jsem přijel ze servisu. Jestli jsem dobře pochopil technika, tak byla příčinou protržená membrána v PRV ventilu. Auto pak nasávalo falešný vzduch. Pěkný článek o celém systému jsem tenkrát nalezl zde: http://nlracing.cz/blog/2017/05/12/odvetrani-klikove-skrine-pcv-system-motoru-1-8t Od té doby zase vše šlape krásně.
  2. Zdravím odborníky na dvojkové Octavie. Mám Octavii II Combi 1.8 TSI 118kW, r.v. 11/2007 (modelový rok: 2008). Auto začalo na volnoběhu pocukávat, otáčky lehce lítají nahoru a dolů. Nejdříve bez kontrolky chyby motoru, dnes už i s kontrolkou. Diagnostika ukazuje následující chyby: 001669 - ECM Power Relay Control Circuit P0685 - 000 - Open Circuit - Intermittent 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean - Intermittent Auto startuje na první dobrou a jezdí normálně (až na občasné cuknutí v zátěži kdy zabírá turbo - ale tento příznak mám již delší dobu a podezříval jsem z toho turbo). Myslíte, že by to mohlo být multifunkční relé? Pojistková skříň u motoru je čistá. Jedno z těch relé je ale lehce nakřápnuté, resp. jeho kryt, což mi přijde divné, ale budiž, nevím, kdo s tím co dělal předemnou. Bylo také lehce povysunuté. Vyndání a zandání nepomohlo. Pokud je šance, že závada by mohlo být relé zkusil bych vyměnit nejdřív to, přeci jenom by to byl ten nejmenší náklad. Stejné relé jako tam teď mám se asi už nevyrábí, doporučili by jste nějakou adekvátní náhradu za současný díl 8D0 951 253 ? Děkuji za případnou pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...