Přejít na obsah

pumpir

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pumpir

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den U Octavia I, r.v. 2004, motor ALH 1,9TDI (manuál převodovka) po 325.000km servisní výměna tlumičů, pružin, kulových kloubů, silentbloků, uložení tlumičů, lůžek stabilizátorů, čepů řízení. Ihned po vyjetí ze servisu jsem slyšel při pomalém najetí na nerovnost na silnici takové kovové klapnutí. Za 2 dny již slyším i při přidání plynu nebo při brždění. Při záběru se to neprojevuje, při vyšších rychlostech také ne (i když najedu na nerovnost). Zdá se mně taktéž, že ráno (při nižší teplotě) se to téměř neprojevuje, při vysokých teplotách je to naopak výrazně horší (ale nedostatečně ověřeno). Šel jsem zpět do servisu - tam říkají, že je volná poloosa v převodovce a jedině výměna/oprava převodovky. Nechápu, proč jsem před opravou nic neslyšel a teď najednou vůle v převodovce (s napojením poloosy do převodovky se nic nedělalo). Asi posledních 6 let jsem v zimě (teplota pod nulou, čili opačný případ než nyní) slyšel lehké klapnutí při prudším přidání plynu na nižším rychlostním stupni, ale nikdy se to neprojevovalo tak, jak popisuji nyní. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost nebo teorii, která by potvrdila nebo vyvrátila tvrzení servisu. Dovedu si představit, že má převodovka po 325.000 km nějaký problém, ale proč se začne projevovat náhle a to po výměně dílů přední nápravy? Díky. Ivan
  2. Přátele, poraďte prosím. Měl jsem v motoru na návštěvě kunu (zjistil jsem poté, co nešlo zařadit, našel jsem u táhla k převodovce zapříčenou velkou ohlodanou kost, rozlouskané ořechy), nastříkáno sprayem a je tam pískadlo, takže snad dobrý, ale bohužel zůstaly následky (tedy domnívám se, že to s tím souvisí): Před dvěma týdny se mně rozsvítila kontrolka ASR (asi po 15 min. jízdy), pak jsem zastavil asi na půl hodiny někde a když jsem nastartoval, přibyla k tomu za chvíli kontrolka motoru. Po vyresetování to tak půl hodinky vydrží zhasnutý, pak se to zase rozsítí, obvykle pak kontrolka motoru svítí trvale, ta ASR je po startu zhasnutá a rozsvítí se tak za cca 5 min. Minulý týden po resetu se nejprve rozsvítilo ASR, pak po stání zhaslo a když jsem znova jel, rozsvítily se asi po 10 min. jízdy obě kontrolky najednou. Žádné jiné příznaky na autě nevidím, jezdí super V diagnostice je: MOTOR Regulace počátku vstřiku číslo závady 17656 P1248003 Regulační odchylka BRZDY: Řídící jednotka motoru číslo závady 01314 Vizuální kontrolou není nic podezřelého vidět (ani v servisu), co s tím?? Každá rada dobrá. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...