Zdravím majitele vozů Yeti,
Asi nebude příliš od věci když zdělím i svůj poznatek s poruchou "ESP". Mam Yeti rv.2009 1,2 Tsi 77KW najeto 115000 km s dlouhodobou spotřebou dle maxidotu 7 lt. asi měsíc jsem se pral s avizovanou poruchou "ESP" a následně s poruchou na motoru (vrtulník).Diagnostika psala pouze "malé množství nasávaného vzduchu".Jak se projevovala porucha? rozsvítily se kontrolky esp a po chvíly i
vrtulník, motor spadl do nouzáku a byl bez výkonu (línej).Stačilo vypnout motor a znovu nastartovat a bylo vše OK.(dost otravná jízda).Auto bylo u několika specialistů na diagnostiku vždy s výsledkem auto bez poruchy.Nezbylo než se uchýlit do servisu Škoda kde jsem absolvoval opravu v tomto rozsahu.
1,vyhledání chyb řízená 620,-
2,filtr vzduchu d+m 186,-
3, hadice sání čistit 124,-
4,jednotka ovládání škr.klapky d+m 558,-
5,jednotka ovládání škr.klapky čistit 248,-
6,zkušební jízda 310,-
7,zkušební jízda 310,-
8,aktualizace SW řj. motoru 930,-
celkem 4056,- Kč
Za pozornost stojí že nebyla použita jediná součástka (jenom dobře) a oprava byla provedena podle not výrobce (speciální postup) i speciální cena.
Sice tý fakturaci dost nerozumim (říkal jsem totiž že je filtr vzduchu po výměně as 200km)
dvakrát zkušební jízda.Proč? s aktualizací SW jsem na vážkách,auto po opravě jede ale dost narostla spotřeba v průměru asi o necelý lt.Po opravě najeto asi 400 km servis říká že aktualizací SW se nemohla spotřeba zvýšit ať přijedu že to znova napíchnou. I s chybami jsem třeba Prahu jezdil do 6,5lt. (dálnice Roudnice Pha asi 35 km) tu zrovna Yeti nemusí.Po opravě 7,2 a kdybych couval tak snad pojedu rychleji.
Jinak všem přeji bezporuchovou jízdu . Čauky