Přejít na obsah

Petr Šulák

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Petr Šulák

  • Narozeniny 26.1.1988

Návštěvy profilu

1 792 zobrazení profilu

Oznámení Petr Šulák

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. dobrý den, scháním převodovku na Fabii 1,4 TDI, 51 KW kod JHG, není k sehnání.

    nevíte jaká jiná by tan mohla pasovat?

     

  2. Čaute klubáci, Tak jak jsem se tázal výše, tak to vypadá nyní.. Z ničeho nic mi teď při těch vedrech začínají blbnout budíky - padá ručička otáčkoměru, padá ručička teploty motoru, svítí kontrolka ASR a bliká a pípá kontrola mazání oleje. Z těchto věcí jsem si myslel, že to bude svazek kabelů, odmotal jsem, vyvěsil jsem a po dvou dnech chvíli byl klid.. Včera to ale začalo znovu.. Tak jsem trochu zavzpomínal kudy jsem jezdil a jaké bylo počasí.. Bylo přes 32 stupňů, jasno.. A Chyba se objevila vždy po přejetí po roztavené asvaltce ( terová cesta posypaná štěrkem ), podobným místem jsem jel i včera a do 2 minut mi zase začaly blbnout budíky.. Myslíte, že se mi dostává ten černý bordel na snímač ABS ( ASR ) u kol a dělá to tuto neplechu?? Dneska to už neudělalo.. Je možné že se ten humus po nějaké době ježdění, nebo po vytuhnutí a následném rozjezdu sám odstraní? Ještě bych dodal, že když nejezdím přes ty škaredé " terové cesty " , tak i v těch vedrech jdou budíky jak mají.
  3. Chlapi vyřešil někdo tyto problémy s budíky? Já když nastartuju, tak je vše v pohodě, pak asi po ujetí 200m se mi rozsvítí kontrolka ASR a lítá mi ručička otáček. Po nějaké chvilce začne lítat i ručička teploty motoru a rozbliká se červená kontrolka mazaní s akustickým signálem. Do toho mi na palubním PC nepočítá aktuální spotřebu ( je to na 0 ), zbytek je v pohodě. Auto jede i při těchto problémech úplně normálně, takže to bude něco s přístrojovkou, tipnul bych asi studený spoj a nebo nějakou kostru.. Ví někdo co s tím?? Pěkně prosíím ... Díky za rady.
  4. http://www.jsvcorporation.cz/sluzby/sluzba-1/zajisteni-stk-me-homologace/tabulky-emisnich-norem/emisni-normy-pro-kategorie-n1-zazehovy-motor-benzin-lpg-cng-/ Tady jsou tabulky.. Každopádně bych eko daň neplatil.. máš určitě EU4.. Teda aspoň jsem neviděl nikde nikdy napsane pro tento motor menší normu..
  5. Emisní norma je 98/69 ... Otázka co je za nimi za písmeno ?? A nebo B ?? A je EU3, B je EU4.. Špatným TP jsem myslel, zda není přepsaný , nebo zda není auto čorka se špatnými údaji.. To je třeba si ověřit..
  6. A nemáš třeba špatný TP?? Já tam mám 99/102B a veškeré příručky a technické tabulky udávají k této fabii EU4..
  7. Fabia 16V 74KW rok 2000, motor AUB má Euro4
  8. Pokud máš převodovku EYW tak ANO, může to být stejná vada na více převodovkách ( výrobní vada serie) .. Já taky měnil kvuli synchronu na 3. stupni.. Dlouho jsem jezdil 1.,2., 4., a 5. stupen než jsem sehnal jinou převodovku..
  9. Zkusit ještě převodovku na jiném autě.. Třeba nefunguje ani ta druhá, ale to by byla docela náhoda..
  10. Táhla?, spojka? nebo celá konzole řadící páky? A co spojkové válečky?
  11. Zkus pojistku přímo na baterii, takový plíšek .. Mě nedávno hlásila diagnostika snímač na kole, po výměně hlásila čerpadlo ABS.. Vyměnil jsem pojistku a samo zhaslo..
  12. EYW nebo FDL.. Ty dvě budou v pohodě pasovat.. Zbytek je s úpravou..
  13. Jo jinak sorry za překlep : Já měnil EYW za FCV ( mechanická úprava ), FDL je německá výroba stejně jako EYW, ta by měla být stejná.. vyrobeno v zahraničí-EYW, FDL vyrobeno v čr-FCV, FVS,GDM,GDG,GRY,GRQ,GSB,HZK,JFZ,JGN,JGR,JHM čr a zahraničí nelze bez mechanické upravy kombinovat
  14. Z toho nic není kod.. Kod je v mezižebrech lehounce vyražené..A v kufru pod kobercem u rezervy je vypsaný lístek, tam je taky kod..
×
×
  • Vytvořit nový...