Přejít na obsah

Hiroshi Sagae

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

470 zobrazení profilu

Oznámení Hiroshi Sagae

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. @rds76, občas narazím na stejný problém. Mám Columbus MY2018. Zkoušel jsem přes VLC odebrat metadata (interpret, rok, "extra komenty",...). Většinou to stejně nepomůže, ale co mě funguje je konverze z flac do flac v audacity. Otevřu souboru a znovu ho uložím jako flac soubor, paramery audia nechávám defaultní. Pak vždy 100%ní úspěšnost, zkuse to taky:).
  2. PS: omlouvám se za překlepy a hlavně za "kylometr"
  3. Chtěl bych se také poděli o zkušenosti se sportovním filtrem pro tento motor. Zajimaly by mne názory ostatních a tak chci přispět svojí zkušenosti. Mám 1.8TSI a zhruba před půl rokem jsem si kupoval BMC filtr - vložku. Jen jsem ho vložil do boxu, místo původního. Od výrobce, už je napuštěný olejem, takže opravdu stačí jen výměna kusu za kus a zašoubovat box. Výrobce udává životnost přes 100 000Km, nevím, zda se tomu dá věřit, ale při správném čístění by to tak mohlo být, aspoň doufám.. Filtr jako takový vám na výkonu vozu moc nepřidá - osobně se mi zdá, že se motor lépe zvedá ze spodních otáček a pak ve středím pásmu otáček (2000 - 3500) bych to neviděl tak dramaticky. Ke konci spektra otáček (5000+), už je to asi o ničem. Sám nevím, jestli kolem 5500 otáček sportovní filtr pomůže, když je motor v zátahu a potřebuje více vzduchu, tak si myslím, že by mohl. Co se určitě změní je zvuk "něčeho" v sacím traktu. Kolem 4500+ otáček, je slyšet rezonanace potrubí a jako by motor pískal, je jedno jaký mám zařazený stupěň stupeň, ale prostě celé to píská. Slyšel jsem názor, že sportovní filtr je k ničemu neb ty 3 - 4 koně, které to přidá se stejně někde ztrácí v motoru/přenostu síly a tak, že celkový přinos je velmy diskutabilní. Nadruhou stranu motoru tím odlehčím a přidám mu těch pár koní navíc, které by si jinak vzal v původního výkonu. K filtru se prodává i sada na číštění. Video jak filtr čistit se dá najít na youtube a celý postup není komplikovaný, takže jsem ho zvádl i já, když poprvé mě filtr čistili v autoservisu při roční prohlídce, po 30 000Km. Což je i kylometrový nájezd, který výrobce udává jako vhodný interval číštění. Prodejce mi tvrdil, že sám má filtr na 50 000 a ještě ho nečistil, tak snad i pozdější čištění není na závadu. Ohledně toho zda sportovní filtr škodí motoru, tak abych se přiznal sám nevím, ale když si vezmu, že airbox po vyndání filtr je jako nový, tak bych řekl, že a) nejzdím v prašném prostředí ( 90% jizdního času je venkov, 10% Praha a Hrade Králové) filtr je možná dostatečně učinný, protože po sklepání jsou vidět jakoby černé drobky, které se na něm za dobu provozu usadili. Bavil jsem se s jedním technikem v autoservisu a ten mi řikal, že pro váhu vzuchu, nějaký ukapávající olejíče není problém. Že bych měl vidět to, co oni občas vyndavají z celého traktu u jiných aut.
×
×
  • Vytvořit nový...