Přejít na obsah

M.i.r.a.s._

Uživatel
  • Počet příspěvků

    945
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

4 Sledující

Návštěvy profilu

1 957 zobrazení profilu

Oznámení M.i.r.a.s._

Nováček

Nováček (1/14)

66

Popularita

  1. Stále nevíme jestli tam ta brzda bude??
  2. Klidně by jsem i něco zaplatil kdyby tam byly.
  3. Take by mne zajímala brzda. Hned by jsem si klidně zaplatil zálohu.
  4. Hele. Já jsem ted měnil zadní nápravu. Měl jsem to celé rozebrané tak mi vytekla vsechna brzdovka. Normálně jsem to odšlapal a nic. Pořád to nechtělo brzdit. Tak znovu a byl pravě problém že mi zadek lehce pribržďoval. Odvzdušňoval jsem i ABS a i brzdový válec a pořád nic. Nakonec mi kamarád půjčil tlakovou sadu na odvzdušnení. Na nadobku s brzdovkou jsem pridelal nadobku s brzdovkou a tak se připojila na kompresor ( 1,2bar ) nebo se dá připojit přímo na vzduch z kola. A pak jsem vlézl ke kazdemu kolu a jen povoloval odvzdušňováky. Tolik vzduchu co v tom bylo by jsi nevěřil. Až po tomto a znovu odvzdusneni ABS je pedál úplně nahoře a tvrdý jako šutr.
  5. Hele pořádně tlakově odvzdušnit!!!!!!!!!!!!!!!! U mne to pomohlo!!!!!!!!!
  6. Velké zadní brzdy na Octavii RS – 280mm Sériové zadní brzdy na Octavii RS jsou velikosti 256x22. Avšak je zde možnost, při použití vhodného adaptéru zachovat sériový třmen a brzdovou destičku, ale použít kotouč o velikosti 280x22mm. O tom proč to dělat či nedělat je na rozhodnutí každého. Někdo to dělá pro funkčnost někdo kvůli vzhledu. 1. Jako první je potřeba sehnat adaptér na použití větších kotoučů! Máme na výběr – buď zakoupit tento adaptér od MD components , kde cena se pohybuje kolem 2200,-Kč + poštovné. Zásilka je i s potřebnými šrouby. http://www.mdcomponents.cz/ Nebo od nějakého zručného soustružníka. Cena cca 1200,- Kč + poštovné, avšak si musíte zakoupit potřebné šrouby. 2. Další je zapotřebí sehnat kotouč daných rozměrů 280x22. Tento kotouč se používá jako přední kotouč na Škodu Octavii 1 – (1.8 – 92kw, 2.0 – 85kw, 1.9Tdi ) Jakou ZNAČKU a TYP je opět dle libosti. Já jsem volil pro mne osvědčenou značku Zimmerman a typ Sport společně s brzdovými destičkami Zimmerman. Brzdové destičky se použijí tzv. originální velikosti pro zadní brzdič na Škodu Octavii RS. 3. Nyní je potřeba sehnat příslušné šrouby, které jsou potřeba pro instalaci adaptérů. Použil jsem vysokopevnostní šrouby na IMBUS o velikosti 8mm. Je potřeba délka cca 20mm závitu. Tento šroub se použije na spodní uchycení adaptéru. 4. Teď je potřeba udělat šroub na horní uchycení adaptéru. Imbus se zde nedá dát, jelikož by překážel uchycení držáku třmenu na adaptér. Proto je zde potřeba šroub s rovnou hlavou na rovný šroubovák o délce závitu taktéž 20mm. Nyní máme upevněn adaptér na nápravě. 5. Dále jsou potřeba šrouby pro instalaci držáků třmenů na daný adaptér. !!!!! POZOR !!!!! Jsou zde šrouby s jemným závitem. Originální šrouby jsou při použití adaptéru krátké!!!! Je potřeba zakoupit delší cca o 10mm. Bohužel cena těchto šroubů je vyšší – cca. 45,-Kč za 1 kus. 6. Nyní je na řadě řezání krytu kotouče. Jelikož adaptéry jsou pootočeny lehce nahoru, originální kryt za kotoučem se musí o kus uříznout. Je potřeba přikládat třmen s adaptérem a zkoušet aby se vše vešlo. A zde je výsledek po uříznutí. 7. Teď máme vše připraveno A mužem nasadit nový kotouč a nainstalovat držák třmenu na adaptér. !!!!! Nezapomeňte očistit náboj aby kotouč pořádně dosedl !!!!!! A zde je výsledek. Bohužel vznikne kus neodbržděného kotouče cca. 3mm, jelikož je kratší destička. Je možnost to nechat být nebo ten kousek nechat utočit na soustruhu. Já to prozatím nechal a až si vše sedne tak kotouč o ten kousek utočím. 8. A jako poslední je potřeba upravit uchycení lanovodů ruční brzdy. Uchycení, které je přes silný drát na karoserii se odstraní ( vyhákne z karoserie ). Jen přidržuje lanovod, aby nevysel pod vozidlem. Další uchycení lanovodu je přímo na nápravě. Zde drží pres kovovou přezku na nápravě. Kovová přezka, která drží lanovod je namáčknuta na lanovodu. Tuto přezku rozebereme a posuneme ji o kousek zpět. Lanovod je teď dostatečně dlouhý pro přidělání do třmenu. 9. Nyní jako poslední věc nezapomene odšlápnout brzdy a zatahat několikrát za ruční brzdu !!!!! Aby vše dosedlo !!!!! Tímto máme vše hotové a přeji mnoho šťastných kilometrů.
  7. No jiné složení ma DOT5 - ta skutečně i žere gumičky. Ale DOT5.1 je složením stejná jako DOT4 akorad ma vyšší body varu. Ale půjdu asi do SYNTOL® HD 265 PLUS http://www.velvana.cz/syntol-hd-265-plus/produkt/
  8. Proč DOT4?? Dít DOT5.1 má vyšší bod varu - jak suchého tak mokrého.
  9. Chlapy potrebuji poradit ohledně brzdové kapaliny. Nevím jakou značku a jaký DOT. Je to na Škodu Octavii 1.8T - RS. Sice jsem o kapalinách už něco četl ale pořád nevím jestli DOT4 či DOT5.1
  10. Také moje premiéra a byla Supr !!! Už se těším na 16. Sraz
  11. Pochybuji že když chytí jen jednoho frajera že bude klid. Takových co se takto živí je a bude mnoho mnoho!!!!
  12. To je ale ještě daleko!!!!! Zimu zakázat!!!!!!!!!!
  13. No já moc Ustí neznám. A hlavně jestli by měl někdo o to zájem???!!!!!
×
×
  • Vytvořit nový...