Přejít na obsah

Kawi66

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kawi66

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. já to taky dávám na max. je to sice o malinko tvrdší, ale guma míň trpí a na spotřebu to má určitě vliv. jinak já tam mám štítek kde jsou rozdílný tlaky i pro rozdílný gumy a u 15" tam mám snad i přes 3atm. ale to bych teď kecal.
  2. Zdravím, mám takovou poznámku se spotřebě. Pokud chcete uvádět spotřebu, pište i jaký tam je pneu. o víkendu jsem už přezul na zimní gumy a obvyklou trasu Vysočina - Praha 90% dálnice, kterou běžně jezdím při prům. rychlosti cca 110 km/h za 6,4 se mně po přezutí změnila na 5,9. (snažil jsem se objektivně srovnat povětrnostní podmínky i když to přesně samozřejmě nejde) letní mám 16" 205 šířka a zimní 15" 185 a docela jsem poznal rozdíl např. z kopce dolů, kdy u letních jsem musel aspoň lehce šlápnout na plyn a se zimníma byla větší setrvačnost, nemluvě o tom, že kola na 15" jsou o cca 4-5% menší tzn. taky 3 deci dolů to dá, protože to natočí víc km pokud se bavíme o spotřebě podle PP.
  3. tohle mě docela i potěšilo, když si vezmu, že je to velký těžký auto, tak ve srovnání s ním by moje fabia mohla klidně těch 200 udělat, i když ji rozhodně neplánuju mít tak dlouho
  4. no tak včera jsem byl v servise a řešili jsme klimu a problém mně byl vysvětlen tak, že s klimou se to prostě musí točit víc, že prostě v těch nízkejch otáčkách se snaží ten kompresor pracovat na maximum aby to vychladil tak prostě to bere hodně výkonu. když se to víc točí (stačí lehce přes 2t ot.) tak je to v pohodě... a hlavně když se už auto vychladí tak pak o klimě taky ani nevím že bych ji měl puštěnou.. jde vždycky o první 2-3 minuty.
  5. no tak záleží jak rychle jsi jel. já když jedu i s plným autem kolem 100 tak se dostanu i na 5 ale když jedu dálničních 130 tak se pod 6 litru nevejdu i kdybych se rozkrájel, takže to co píšeš není žádný objektivní srovnávací měřítko.
  6. asi tak, že nedostává takovej nával krouťáku v nízkejch otáčkách kde je největší namáhání.
  7. Aktuální info z jednoho oficiálního servisu škoda. Známý co tam dělá mechanika, tak se dnes věnoval mému autu (nějaký drobnosti, jako že tam třeba teklo ) a řešili jsme soft. Oficiálně je to vylepšení bla bla, neoficiálně se schválně stáhnul výkon a hlavně krouťák v nižších otáčkách aby se to muselo víc točit a ví se i o tom, že to od tý doby logicky víc žere, když se musí řadit výš. Současnej stav je asi takovej, že nejdřív v září se tohle bude prej řešit na nějaký schůzi nebo co to je, ale asi se nedá čekat že by se výkony vrátily tam, kde byly původně. Takže ve zkratce mechanici to ví, že výkon je nižší aby netrpěl řetěz a turbo.
  8. nejsem mechanik, ale tohle i když je podle servisu v normě, podle mě normální není a myslím, že se servisu nevyhneš. Mně se z toho neztratila snad ani kapka oleje a to myslím, že nejsem zrovna adept na ideální zacházení (studené starty po městě a druhej extrém dálnice docela svižně) a benzín z toho rozhodně cítit není, takže se mně to nedoplňuje.
  9. tak to buď fakt rád... já když mám zapnutou klimu, tak to je jako kdyby to auto bylo víc jak o půl tuny těžší a to nepřeháním. Všechno fakt ztuha a líný... rozjdezd, brzdy i servo tuhnou.
  10. zdravím, četl jsem tvůj poznatek ohledně klimatizace. Mám to snad ještě horší... dokonce když běží čerpadlo, tak jde víc ztuha volant a posilovač brzd což už mně přijde docela o hubu když s tím jede přítelkyně a neví co se děje... jinak o 24W6 ani nemluvě je to líný jako prase a to už tam mám od tý doby najeto skoro 5t km.. ale v následujících dnech/týdnech jdu do servisu a budu tam chtít jinej soft nebo budu trvat na původním a uvidím jak se k tomu postaví.
  11. Na netu je hromada e-shopů kde ho prodávají i pod 200 za litr. Táta to tam kupuje po kartonech, protože to používáme asi do 4 aut, takže se na tom dá docela dost ušetřit...
  12. Olej doporučuju to co tam leje přímo koncern a to je castrol longlife II (přesně nevím teď čísla) ale leje se to téměř do všech koncernovejch jak do benzinu tak do dieselu doma ho používáme ve 4 různejch autech s různejma motorama a ok, v servise ho mají ale neuvěřitelně předraženej, na webu se dá sehnat mnohem levnějc. a množství najdeš v příručce
  13. mám vyrobeno 12/2011 a bylo mně řečeno přímo od servisního technika, že já už z výroby tam mám ty nový rozvody z číny, který jsou lepší než ty co se dávaly dřív (ty problematický). Co jsem ale tak pochopil, tak jsem byl asi jeden z prvních co to do auta dostal, že se to tam dávalo fakt jen chvíli.
  14. to bych neřekl u mě to je určitě tím, že ve vyšších otáčkách řekněme 2,5-3,5t to má prostě menší výkon i krouťák než to mělo, protože za celou dobu co to auto mám tak konstantně jezdím 80% někdy i více km dálnice 15% město a pouze 5% okresky, kde se to kolem těch 2t nejčastěji drží.
  15. teď jsem si dal tu práci a spočítal jsem spotřebu před a po akci 24W6. před akcí spotřeba 6,6l dle tankování a 6,5 dle PP po akci spotřeba 6,9l dle tankování a 6,6 dle PP nutno, ale vzít v potaz, že před akcí byla zima, kdy zvlášť po městě to bralo o dost víc... takže ve výsledku věřím, že půl litru to udělalo.
×
×
  • Vytvořit nový...