Přejít na obsah

xkoll108

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení xkoll108

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Diky moc za odpovedi!! Minule jsem platil jen za "praci" 700kc, material jsem mel svuj a to se mi moc nelibilo..Od ted budu urcite menit sam. Jinak o nejakych erarnich a verejne pristupnych najezdejch, pod kteryma by se dalo pod autem neco udelat nevite? Praha nebo blizke okoli. (mam jen klasickej hever a pod auto na jednom heveru nevlezu..) Dik!
  2. Ahoj, o vymene oleje jsem toho tu nasel spoustu, ale nikde neni popsano, jak vymenit olejovy filtr. V SDI neni klasicka "sroubovaci krabicka" ale meni se jen samotny filtr bez kovoveho krytu (viz http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-550806-filtr-olejovy-141x29x70mm.html ). Poradte pls jak na to, diky!
  3. Souhlasim, žádný měření na 50,80,120 apod k ničemu nejsou..stačí opravdu mírný kopeček a hned jde spotřeba o litr nahoru to samé platí o mírném spádu..Mělo by ti stačit, že mám hatchback a dlouhodoubou spotřebu mam 4,2 (cca od jara, zimu nepočítám). Pravda, jezdim na spotřebu, ale SDI stejně moc honit nejde takže co..(Jezdim prahu - vštšinou po spojce či hlavních tazích, ne centrum kde se jenom popojíždí to pak mam pak krátkodobou průměrnou i 5,5l/100km, a zřídka dálnice). Takže doporučuju srovnávat dlouhodobou průměrnou spotřebu ve stejném ročním období. Já tankuju výhradně prémiovou naftu Vervu u benziny, má aditiva a na nádrži zaplatíš o 50kč víc, což mě nezabije a jestli to motoru trochu pomůže tak proč ne..navíc vždycky dostaneš Semtex za nákup prémiového paliva zdarma, a auto i líp jede;-)
  4. Ahoj, jezdím s 1.9SDI a celkem to dusim, resp řadim na vyšší stupeň většinou kolem 2tis otáček (do kopce to točim samo trochu víc). Na 1. necham 1-2x otočit kola, na 2. jedu do 30-40kmh, na 3. do 45-50kmh a na 4. jezdim po městě podle předpisů 50-60kmh.. Rád bych věděl, jestli je tento nízkootáčkový styl jízdy škodlivý pro motor/převodovku/nebo co, a proč tomu tak je? Pokud to ničemu nevadí, tak budu rád:-) PS: jezdím na spotřebu a nikam nespěchám a při nižších otáčkách mi PC ukazuje menší spotřebu (btw spěchat v SDI stejně nejde páč to nejede ať to točíte jak chcete :-DD) Díky za názory!
  5. Já u 1,9SDI dával 5mm silnou podložku pod tu trubku a pak jsem měl problém se šrouby na druhém konci - ty byly logicky o těch 5mm posunuté. Tak jsem tu trubku silou a násilím zkrátil v místech toho jakoby "pérování", jak je ta trubka zvlněná..Tím jsem pár mm ušetřil a srovnal tak stav oproti té záslepce a šrouby jsem tam už pak narval a došrouboval :-) ale jak jsem postřehl tak těch trubek je víc druhů (dělal jsem to s kámošem co má taky SDI ale novější rv, a ta jeho trubka byla trochu jiná, ale zvládli jsme to tímhle stylem oba dva). Btw na čištění jsem použil čistič karburátorů a šlo to uplně samo takže doporučuju!
  6. Zdravím, poradí mi někdo nějaký servis v Praze a okolí, kde by dělali rozvody na 1.9 SDI rv. 2000 levně? Případně pište Vaše zkušenosti a ceny, které jste měli. Vím jen o jednom servisu (mám krátce své 1. auto) a nevím, zda není zbytečně drahý - říkal že rozvody mi udělá za cca 6tis (ale nevím, jestli i s vodní pumpou). Dík za Vaše názory!
  7. Ahoj, nikde jsem to tu nenašel ani nevygůglil. Víte někdo, jaký olejový filtr bych si měl koupit do fabie r.2000 1.9 SDI? V příručce ani v Cedrychovi jsem to nenašel. Chtěl bych to koupit tady, protože to mám blízko, ale maj tam strašně moc rozměrů a nevím o vybrat.. Díky za rady!! BTW olej mam vyhlídnutej Castrol Magnatec 10w-40 505.00 A3 B3
  8. No, na účtence mám oprava alt+ reg., řemenice a ložiska..a myslím, že říkal, že v tom alternátoru měnil můstek a docela víc věcí..Měl jsem problé, že mě altím nedobíjel a baterie byla uplně mrtvá bez napětí.
  9. Mně taky po 5 min spuštěnýho motoru začne svítit kontrolka serva, ale připadá mi, že funguje celkem dobře, i když je fakt, že občas je tužší. Zároveň mi problikávala palubka a po nějaký době (pár týdnů) se rozsvítila kontrolka dobíjení. ->Oprava alternátoru + nová baterie a teď už palubka nebliká, ale servo svítí stále. Autoelektrikář na diagnostice ale žádnou závadu nenašel, takže nevím, kde může být problém. Jsem absolutní neznalec aut, ale chci se podívat, jestli mám dost oleje v servu (jestli najdu tu nádobku:-)) Pokud tam oleje bude akorát, myslíte, že mám měnit senzor úhlu natočení kol když na diagnostice nic nenašli? dík
  10. mám r. 2000, najeto přes 300tis km a v zimě jezdím za 4,5 , ale je fakt, že to dost šolichám a jezdím dost na spotřebu..Tzn žádný divoký akcelerace, na padesátce jedu 50 apod, po dálnici 100-120 (Včera z vesnice u Dobříše do Prahy Krče průměrná 4l/100km). Jsem řidič začátečník a zatím mi takový styl jízdy i vyhovuje a nafta neubývá, což mi vyhovuje taky:-) Jinak kámoš má r 2004 SDI najeto 160tis km a drtí to o dost víc než já a jezdí za 5,5 kombinovaná, když lítá po dálníci 140, tak tam má přes 6l/100km..A myslim, že tyhle hodnoty jsou "ty pravý" k 1.9 SDI.
  11. Ahoj, myslíte, že je využitelný tempomat ve fabii 1.9 SDI? Nevím, zda 47kw zvládne držet rychlost třeba do kopců apod..Mám na mysli rychlosti do 140 kmh. Pokud někdo z vás už tempomat s tímhle motorem má, dejte mi pls vědět, jak to fachá a jestli to má cenu kupovat;-) Jinak přemýšlím, jak tempomat drží rychlost když jedu z prudkého kopce? Nebo v tomto případě auto zrychluje pokud to neubrzdí motorem? Díky!!! Edit: Vím, že do fabie 1.9SDI lze namontovat tempomat, ale zajímají mě zkušenosti Vás, kteří ho v autě s tímhle motorem máte. Jedna věc je, že ho lze funkčně namontovat a druhá je, jestli motor je schopen danou rychlost stabilně udržet a aby při jízdě do kopce neměl plyn "na podlaze" a auto stejně zpomalovalo, protože zkrátka chybí výkon. To by pak šla spotřeba asi dost nahoru a užitek tempomatu by vlastně nebyl, kdyby to v každém druhém kopci neutáhl.. Takže mě zajímá zkušenost Vás, co tempomat máte v 1.9 SDI. Udrží Vám tempomat danou rychlost bez problémů i do kopce? Má cenu si tempomat do fabie 1.9 SDI domontovat? (danou rychlostí myslím povolenou rychlost na dálnici 130kmh) Díky!!!
  12. Mě se teda líbí dost, ale je fakt, že když tam budou dva drinky tak se k rádiu nedostanu..a ta cena je taky moc, kdyby to bylo v ČR a za dvě kila tak bych do toho ale šel:-) Kaslík potřebuju stejně jenom na mobil a lístečky z parkoviště u obchoďáku takže poloviční by stačil:-)
  13. Tak to byl opravdu špatný altík, a i baterie byla totál vyřízená a na vyhození..celkem oprava za cca 5tis + baterka..ach jo..a to mi tam ještě řekli, že to auto má najeto 2-3x tolik, než co jsem myslel..
×
×
  • Vytvořit nový...