Přejít na obsah

hguitars

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení hguitars

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak je to vyřešeno: Bylo skutečně propíchnuté to plastové víčko co na něj tlačí. Tak jsem dneska koupil ve škodovce origo víko i termostat a už to maká.... No abych to nezakřik. Jinak vám ale můžu říct, že ta schémata co jsou v těch knihách nějak nesouhlasej se skutečností. I u motoru 1.6 55kW je totiž termostat malovaný v blízkosti vodní pumpy a on je ve skutečnosti úplně na druhé straně motoru. Ještě mě teď čeká výměna el. části spínací skříňky, protože musím vždycky vrátit klíček trochu zpět, aby mi naskočila část el.instalace, ale to sem nepatří... Nicméně díky za pomoc..
  2. Já ale nevím kde a co se má otevírat. Proto jsem psal že potřebuju vysvětlit přesnou činnost... co se kde na něm má hnout
  3. No to jsem dělal, ale nic se s ním neděje...teda nevím přesně co by se mělo dít.
  4. Tak už jsem z toho jelen! Nakonec jsem ještě zkusil termostat úplně vyhodit a okruh celý maká. Jenže já ho měnil za novej. Tak a teď bych vás chtěl kohokoli poprosit, kdo jste měl termostat někdy v ruce a víte přsně jako já jak to vypadá v místě jeho uložení, aby jste mi jako úplnému laikovi vysvětlili co se s ním přesně děje. Která jeho část se hejbe a tak. Protože jestliže voda běhá tak jak je všudev příručkách popisováno tak to fakt nechápu!!!! Jen pro úplnost Octavia 1.6 55kW 1997
  5. Jestli můžu ještě otravovat, tak bych potřeboval ujistit, jestli správně chápu směr proudění chladící kapaliny. Vtok -vstup do chladiče je vrchní hadicí a výstup spodní??? Dík za odpověď
  6. Díky za info. Nevíš jak je to s tím okruhem topení? protože topení funguje, nehoní to náhodou taky ta pumpa?? Nebo jak by se dalo poznat, že je pumpa ok i bez demontáže??? Nemohl by taky být ucpaný chladič, je mi totiž divné, vrchní hadice co do něj ústí je horká až do místa kde do něho vstupuje včetně té plastové příruby na něm a celý chladič je studený a stejně tak i spodní hadice co z něj míří do motoru.
  7. Díky za info. Nevíš jak je to s tím okruhem topení? protože topení funguje, nehoní to náhodou taky ta pumpa?? Nebo jak by se dalo poznat, že je pumpa ok i bez demontáže??? Nemohl by taky být ucpaný chladič, je mi totiž divné, vrchní hadice co do něj ústí je horká až do místa kde do něho vstupuje včetně té plastové příruby na něm a celý chladič je studený a stejně tak i spodní hadice co z něj míří do motoru.
  8. Ještě jedna informace.... topení ale funguje. se zapnutým topením jsem teplotu trochu logicky snížil. okruh topení by mělo ale také honit čerpadlo, ne. Nebo se mýlím??? Nebylo by někde k dispozici schéma chladícího okruhu se směrem toku kapaliny pro 1.6 55kW.
  9. Dík za odpověď, nevíš jak je to se zárukou na díly? Mám od toho doklad a ta pumpa byla s rozvodama dělaná před rokem.
  10. Ahoj, tak si takhle jedu od známých z chaty a najednou mi letí teplota vody nahoru , až jsem to málem uvařil. Všiml jsem si že mi nesepnul ventilátor dochlazování a tak jsem vše začal řešit. Zkouška ventilátoru... Běhá OK. termospínač výměna OK. Termostat výměna, takže OK. A po těhle krocích a pouze pár projetích jsem si teprve všiml toho nejpodstatnějšího!!!! Horní hadice co jde do chladiče horká jako prase, ALE CHLADIČ STUDENÝ A TÍM PÁDEM I SPODNÍ HADICE CO VEDE ZPĚT DO MOTORU KDE JE I TERMOSTAT, no prostě to zřejmě neproudí, takže kde je chyba???? Že by pumpa??? Ta byla ale měněná při rozvodech cca před 10 000km. OCTAVIA 1.6 55kW 1997 Předem dík za rady a postřehy
×
×
  • Vytvořit nový...