Zdravím,
už si nevím rady ani několik servisů mě zatím nepomohlo, snažil jsem se hledat podobné téma zde, ale neúspěšně, tak zakládám nové, třeba měl někdo podobné martirium.
Na podzim jsem byl na technické kontrole, poté jsem si auto normálně převzal a ujel jsem asi kilometr a zdechlo a nešlo vůbec nestartovat, tak jsem to vrátil do autorizovaného servisu s tím, že to nejede, auto tam měli asi měsíc, vrátili mi jej s tím že byla vadná řj motoru, že to propájeli a nalezli několik studeňáků.
Ale auto nevydrželo jezdit dlouho a pro změnu začalo chcípat hned po nastartování, jediné řešení bylo odpojit konektor chcípací klapky a pak to jelo normálně.
Auto šlo do servisu, kde projeli kabelové svazky a nic zásadního nenašli, nakonec prohodili jedno z těch dvou stejných relátek pod volantem a zase to chvíli jezdilo.
Opět začalo zlobit a šlo to k autoelektrikáři, který projel opět co se dalo, rozebral řj motoru propájel studeňáky a vrátil auto, že funguje, což opět vydrželo den dva.
Aktuální stav je ten, že pokud je motor studený, normálně nastartuju, chvíli běží a při rozjedu do kopečka, nebo rychlejším rozjezdu auto zdechne, někdy zůstane viset chcípací klapka, takže jí stačí odpojit, někdy po druhém startu spadne do nouzáku, jindy jede jakoby nic, teplý motor vesměs nastartuju a vesměs hned ho chcípací klapka vypne, občas se stane že i chvíli jede.
motor je 1.9 tdi 74kW, kod motoru ATD, bez čipu auto je kombík 4x4, takže tam je potřeba trochu výkonu na rozjezd.
aktuální chybové kody jsou:
17932 - Relé palivového čerpadla -J17
přerušení nebo zkrat na kostru
18027 - Relé žhavicích svíček -J52
zkrat na kostru
17849 - Ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18
přerušení nebo zkrat na kostru
18080 - Buzení ventilátoru chladiče
přerušení nebo zkrat na kostru
17957 - Magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75
přerušení nebo zkrat na kostru
Děkuji za případné rady, tipy a nápady