Přejít na obsah

Hanux

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hanux

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám pochroumané těsnění u zadního okénka viz foto. Následkem je špatné zavírání příslušného okna. Motůrek strašně trpí, proto okno raději nepoužívám. Spíše než radu, hledám někoho šikovného na opravdu. Zřejmě je potřeba vyměnit celé těsnění a pokud je potřeba sundat tapec, tak od toho dávám ruce pryč. Moc si v tomhle ohledu nevěřím. Našel by se někdo na tuto práci? Nejlépe okolí 50km Brandýs nad Labem. Předem moc děkuji ?
  2. Ahoj, prolezl jsem internet, ale nikdo zřejmě nemá stejný problém. Mám O2 RV 2006, najeto cca 170k km. Poslední dobou se stává, že po nastartování to při volnoběhu dělá takový klapavý nebo cvakavý zvuk směrem od pravé strany. Dělá to teda jenom za studena a spíš v nízkých venkovních teplotách < 10°C. Jakmile se motor dostane cca nad 1500 otáček, tak to přestane. Jakmile se motor zahřeje nad 75°C, tak to také přestane. Je to opravdu takový rezonující zvuk, jako kdyby byla nějaká věc v přihrádce u spolujezdce, byla tam na volno a rezonovala tam. Jenže když otevřu přihrádku, slyším, že to jde ještě dál někde z místa pod kapotou nebo od podběhu. Poslouchal jsem motor, ale tam to nejde přesně specifikovat, odkud to jde. Myslel jsem si, že je někde něco uvolněno, ale nenašel jsem nic. Dalo by se říct, že podobný zvuk jsem měl tenkrát na fábce, když jsem jel po kočkách, tak to šlo z přístrojovky. Když jsem na ní ve správném místě zatlačil, přestalo to. Tam tenkrát vrzaly plasty. Stačilo to rozebrat a vyčistit, namazat. Jak ale říkám, je to jen přirovnání zvuku. Tady opravdu jen za studena, volnoběh, pravá strana. Děkuji moc za rady
  3. Hanux

    E85

    A teď čemu má člověk věřit http://www.magicacustic.cz/wordpress/prestavby-lpg-cng-e85/prestavby-na-e85/myty-a-lzi-o-e85/
  4. Hanux

    E85

    Má někdo zkušenosti? Četl jsem, že u přímého vstřikování stačí jen poladit mapy jednotky. Žádný mechanický zákrok. Výsledek je stejná spotřeba a tím menší náklady, protože E85 je levnější a ještě jako bonus vyšší výkon. Zajímalo by mě, co je na tom pravdy.
  5. Hanux

    ÚDRŽBA AUTA!!!

    Chci se zeptat. Čím čistíte alu disky, když jsou opravdu už docela dost zanešené od brzd, soli a prostě od bordelu ze silnice. Našel jsem nějaký přípravek Metaflux Power Clean 75 69, ale nikde není na prodej pro normálního člověka, jako jsem já
  6. Myslíš aditiva, co se dávají do těchto vyšších oktanů? No dnes jsem bral vervu, tak zůstanu u vervy s vifem.
  7. Moc se těším na výsledky Hlídači. Jinak se chci ještě zeptat. Je mezi N100 nějaký rozdíl? Nebo je ta verva opravdu taková pecka. Na čerňáku teď změnili sortiment,jak Agip přebírá Mol s mají tam N100 místo N98 a to ještě údajně s aditivy. Tak mě právě zajímá, jestli je mezi provozovateli rozdíl a nebo to je pumpa od pumpy. Hraje se vůbec nějak na kvalitu SGS? Používám pumodroid a jezdím výhradně jen na pumpy s touto certifikací. Díky moc
  8. Nezná někdo nějakou prodejnu v Praze, kde by měli některé toto svícení vidět zapnuté?
  9. Má někdo zkušenost s těmito? http://alarmtuning.cz/led-svetla-pro-denni-sviceni-skoda-octavia-ii-04-09-drl-octavia-1z-a.htm Nebo ještě lépe s těmito? http://alarmtuning.cz/led-svetla-pro-denni-sviceni-skoda-octavia-ii-04-09-drl-octavia-1z.htm Hlavně chci, aby to normálně svítilo a aby z toho nešel takový umíráček. Hodně se setkávám s tím, že si někdo koupí něco do 1000 Kč a pak jen tvrdí, že to vlastně svítí tak málo, že to ani není vidět. Tohle navíc vypadá i designově docela slušně.
  10. Arlo, opravdu je ten výkon na N95 tak znatelně nižší? Já jsem teda moc rozdíl mezi N95 a N98 nepoznamenal. Možná je N98 tišší. A ten vnitřek toho motoru, nedělá to opravdu jen to aditivum? Jako tankovat N100 mi nedělá problém, ale pokud mezi oktany není rozdíl, tak mi to přijde zbytečné. Někde jsem dokonce viděl test N95, N98, N100 a nejvyšší výkon to mělo na n98. Na N100 dokonce nejnižší. Ale je pravda, že to nebyl FSI motor myslím. Celkově tomu ale moc nerozumím, takže se spíš jen ptám. Neberte tento příspěvek, jako nějakou kritiku chci jen vědět, jak se to doopravdy má
  11. Ahoj, zrovna řeším jeden problém a tak si dovolím reagovat. Našel jsem tento článek. A pak jsem shodou okolností našel 2.0 FSI Takže mi to nedalo a začal jsem pátrat. Přijde mi, že pořád nevím, co je pravda. Když jsem O2 s 2.0 FSI před rokem kupoval, měl jsem načteno, že N95 motoru nijak neuližuje a maximálně jen snižuje výkon a zvyšuje hluk. Proto jsem tam lil zrovna to, co se nabízelo. Dejme tomu, že jsem tankoval 3:7. 3x N98 ku 7x N95. Poslední dny to dost řeším a tak nevím. Je opravdu tak moc potřeba, ta N98, když to vezmu čistě jen z pohledu poškození motoru? Protože koukám, že Hlidač jezdí na N95 s aditivy. Jaká varianta je pak nejlepší? N95, N95 a VIF nebo N98? Hlidač: V jakém poměru to tam leješ? V nějakém předepsaném nebo máš vlastní recept? A omluvám se za OT, ale poslední odpověď mi na toto přesně navazuje.
  12. Hanux

    Převodovka DSG

    Koukám, že se tu řeší i to, jak dlouho DSG vydrží a po kolika km se co mění. Zajímalo by mě, jestli je vhodné a rozumné koupit ojetou O2 2.0 tdi z roku 2005 a najetýma 250 000 km nebo jestli se na to mám rovnou vysadit a vzít radši manuál s 1.6 mpi, pokud se bavíme stále o roku 2005 a nájezdem třeba 150 000 - 200 000 km (počítám, že automat a ještě v naftě bude mít vždy více najeto). Dík
  13. Wittmann: No jde mi o to, že já se v autech nevyznám. Nevím, jak to mám projet, abych poznal, že je auto na hadry. Nevím, na co mám koukat v motoru, abych věděl, že se mi motor vzápětí nerozpadne. Ani vlastně nevím, na co jiného koukat v autě. Maximálně poznám, že auto nastartuje a že na palubovce nesvítí červené kontrolky. Jo a maximálně můžu zkusit stáhnout okénka a přitom vím, že existují i takoví borci, kteří dokáží i podle zvuku motoru posoudit, že se blíží zkáza určité součástky. Čili nejlepší je pro mě asi jet s nějakým takovým znalcem, ale nikoho neznám neříkám, že se mi díky tomu podaří koupit luxusní ojetinu, jen že takový člověk dokáže posoudit auto daleko lépe, než já. Není někde stránka na pronájem takového člověka?
  14. Tak v tom případě je pak asi jedno, kde to koupím. Pokud beru v úvahu, že je vše možné, tak v tom případě to můžu koupit od jakéhokoli prodejce. Ať už soukromého tady na fóru nebo kdekoli na netu, tak i od firem menších bazarů až po ESA, AAA nebo škoda plus či das welt auto. To je smutné
  15. Asi je to auto od auta. Našel jsem jednu ideální oktávu na stránkách Škoda plus. Všechno bylo strašně optimální, jako z pohádky a dole byla poznámka, že uvedený údaj najetých km se nemusí shodovat se skutečným nájezdem. Kolega mi ale doporučil, hledat ještě třeba i na bazoši. Tak jsem hledal a našel toto. Opět mi to příjde, jako naprostá pecka, jen je podivné, že inzerát je tam už 20 dní, má skoro 800 zobrazení a nikdo po tom neskočil. To je trošku podezřelé a nebo jsem asi jen nedůvěřivý blb Proto otázka. Má někdo zkušenosti s bazošem? A nebo to je vlastně jedno a jde opravdu jen o náhodu a hned zítra klidně můžu jít do áček
×
×
  • Vytvořit nový...