Přejít na obsah

Migel249

Uživatel
  • Počet příspěvků

    98
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Migel249

  • Narozeniny 22.2.1991

Oznámení Migel249

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Odjistit sedačku jde z kufru. Jak je tam ten drát z kastle, za kterej se sedačka zajistí. Do díry v sedačce zastrčiš šroubovák a zapáčíš. Tím nadzvedneš zobacek a sedačka se odjisti. Mě se taky vytrho táhlo z toho zobacku, bez rozebráni čalounění se k němu nedostanes...
  2. Spíš si myslím, že problém bude v rychlosti naplnění toho prostoru vedení a intercooleru. S tím právě,podle mě, bude mít turbo problém, bude pomalejší náběh, jednotka nebude vědět co se děje, turbo se bude přetáčet. Když by byl malej rozdíl v objemech origo vedení a FMIC, tak si myslím, že by se na to dalo jezdit, ale osobně bych s tím nejezdil. Ostatně, když si udělám fmic a chci to naladit, tak s tím taky musím někam dojet. Když se jede s rozumem, tak to taky jede.
  3. Pokud auto nebudeš honit a bude to rozumný vedení l FMIC, tak by to něco mohlo vydržet. Když ale honit auto nebudeš, tak FMIC ztrácí smysl. Kolik máš najeto a kolikate je tam turbo, případně kolik máš koní/Nm a od koho? Každopádně bych začal zaslepenim EGR tou zaslepkou. Chcipaci klapka zůstane v činnosti a spaliny půjdou jen do výfuku Vymazání chyby stojí kolem 2tyček, ale to bych rovnou udělal chip a vymazání chyby máš v ceně. Koukni na profituning.cz, motorpower.cz, dragpower.cz, tdifun.cz. Všichni jsou solidní upravci a ceny mají v pohodě. Záleží jen na kraji a osobních preferencích, koho si vyberes
  4. Tenhle kit by tam měl jít bez větších úprav, akorát je tam hodně spojů, takže se to bude muset dělat pečlivě, aby neutikal tlak. Potom bych ale stejně jel na doladění na brzdu. Přece jen je to větší prostor, který musí turbo natlacit, tak aby se zbytečně nenamahalo. No a když už bys jel na úpravu, tak bych dal plechovou zaslepku mezi trubku ze svodu a EGR. Chybu ti smaže každej lepší úpravce
  5. Taky myslím, že je to na reklamaci, pokud nejde řadit hladce. Myslím, že Sixta se k tomu postaví čelem, dle zkušeností jiných..
  6. Acha, myslel jsem, že je to stejný, to sorry.. :/
  7. Mělo by to být tou tyckou c kulickou na konci dolů. Při datazeni bys měl slyšet cvaknuti pacicek, co se zaklaply na vicko filtru
  8. Stejně z toho řezání mám strach s tou spodní lištou se snad nějak úspěšně poperu Já taky nemám originál, jen je to rezany dle origo. Cena asi poloviční..
  9. problém je, že na tý folii je v rozích zkosení, toho se tedy musím nějak zbavit, abych ho nemusel nasunovat pod těsnění. Ono to zkosení má kolem 5mm, takže je to nejspíš myšleno tak, že by se to mělo ohnou do vnitřku dveří pod těsnění. Z druhé strany je to stejný, ale tam není problém folii ohnout kolem dveří. Nejspíš kraj fólie se zkosenim odriznu a nechám jen maličký přesah, který zasunu pod těsnění. Nechce se mi to řezat přímo na laku, mám strach, ze ho akorát poskrabu. Budu to lepit na mokro a pak to nahreju horkovzduskou, aby to pořádně chytlo a snad to bude vypadat aspoň trošku k světu
  10. Jsem se špatně vyjádřil :/ Měl jsem na mysli B sloupek zadních dveří. U mě je problém ten, že okýnko zadních dveří nejde stáhnout úplně dolů a tam, kde je vytažený, tak tam to těsnění stáhnu opravdu jen nepatrně a hlavně nevím jak si ho mám podržet, abych ho mohl podlepit tou fólií. Právě jsem myslel, jestli na tohle nemáte nějakej fígl
  11. Super, díky za rady Ještě dotaz:jak jste tu folii dostali pod vnější těsnění oken? Problém mám hlavně u zadního okýnka..
  12. Takže je tedy prilepena? Čím ji pak zpátky nalepit, nebo jí nesundavat úplně?
  13. Zdravím, určitě tu mnozí z vás lepili polep na sloupky dveří, nikde jsem se ale nedocetl, jak pořádně na to. Řezané polepy už mám doma, když jsem ale koukal na sloupky, tak jsem byl mírně v rozpacích. polep se musí nalepit pod těsnění okna. U předních dveří to není takový problém, když okýnko stáhnu az dolů, ale jak sundam těsnění u zadních dveří, když okýnko nejde stáhnout až úplně dolů? To těsnění jsem prostě nebyl schopnej sundat tak, aby drželo mimo a já mohl v klidu nalepit polep a zahřát horkovzduskou. Pak 2. dotaz, jak to dostat za tu okrasnou lištu, co jde na spodní hraně okna přes celé dveře? ta gumová lišta je prilepena, nebo jak je připevněná? Prosím někoho, kdo to dělal, jestli by mi mohl polopatě vysvětlit, jak na to. Doplním, ze polepy nejsou originál škoda, jen dle originálu řezané. Případně, kdyby byl někdo z okolí Plzně je ochoten nalepit, můžeme se domluvit. Předem díky
  14. Jestli nechceš dávat majlant za origo, tak tady máš návod na pěknou, zdařilou náhradu http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=113075
  15. Jen nemusíš mít 200koní, záleží na stavu turba a motoru.. Můžeš tam mít třeba "jen" 190koní bez kouře, tak abys nebyl zklamanej. Já to sani taky plánuju, jen si ho vyrobím sám, protoze takový prachy za to opravdu dávat nebudu!
×
×
  • Vytvořit nový...