Přejít na obsah

zdeans

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 345 zobrazení profilu

Oznámení zdeans

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den. Můj vůz je Škoda Octavia 1 1.9 ALH, datum první registrace je 04.09.2001 model 2002 Elegance s komfortní řídící jednotkou (nad pedálama) 1C0 959 799 B. Auto má centrál na DO, el. ovládání všech oken, vložka zámku je jen v kufru, jinak sou všude záslepky. Můj proplém spočívá v tom, že mi ve dveřích u řidiče LP blbl zámek dveří, občas se nezamkl do Safe-Lock módu a občas nesigalizoval otevřené dveře. Někdy zase kontrolka svítila pořád, nebo všelijak problikávala. Takže jsem usoudil, že je to zámkem a vyměnil jsem ho za nějakou náhradu. Po třech dnech se ale stalo to, že LP dveře nešly odemknout (ani otevřít) ani zvenčí, ani zevnitř, což značilo na Safe-Lock, jenže kontrolka neblikala. Všiml jsem si, že nešly zrcátka (vyhřívání i naklápění), taktéž nefunkovalo ovládání stahování oken, blokování zadních oken a zamykání, či odemykání co je na panelu v madle LP dveří, panel ani nesítí. Tento stav stále trvá. Takže sem sundal tapec při zavřených dveřích a kupodivu bez požkození jsem auto otevřel (musel jsem trochu vetší silou, překonat v zámku Safe-Lock a dveře se otevřely). Zámek jsem napojil na PP dveře a DO (i klíčkem v kufru to šlo) jsme ho odblokoval ze Safe-Lock módu, takže zámek funguje. Namontoval jsem ho zpět, abych auto mohl zamykat aspoň čudlem. Pak jsem si všiml, že blbnou i LZ dveře, při zamčení DO na nich čudl vyskočí a nejdou zamčít, jdou zamčít jenom ručně zamáčknutím čudlu, ale při odemykání DO se LZ dveře odemčou. Jinak stahování oken jde na všech dveřích kromě LP, ale musí se ovládat jenom spínačem na příslušných dveřích, z panelu na LP dveřích to nejde. Vymontoval jsem svazek kabelů z LP dveří a zjistil, že je v pořádku, zkoušečkou sem to prozvonil, na patici je i napětí. Tak sem se zaměřil na komfortku co je u motorku stahování okna a vmontoval jsem ji. Z komfortky je cítit spálený el. smrad, takže je asi kaput. Moje první otázka zní: komfortka u motorku nemá škodovácký číslo, ale jenom tady tyto: 104411-301, 05 742 20, HW02 S0002 280701. Který číslo je důležitý (který musí být stejný), nebo je to jedno? Podle katalogu jsem našel jenom komplet motorek pod číslem 1U4959801D, nebo 1U6959801D to je v závorce. Nevím kterej tam má být? Je u toho ještě datum 01.05.2001 až 14.10.2005, což by mělo být podle data na moje vozidlo,. Na datum do 30.04.2001 je tam 1U4959801B, nebo opět v závorce 1U6959801B, ale to asi není na můj vůz. Na motorku štítek není. Podle čeho (kterýho čísla) mám shánět tu komfortku ve dveřích? Druhá otázka: mohl ten neoriginální zámek odpálit tu komfortku ve dveřích? Třetí otázka: jestli seženu správnou dveřní komfortku, mám to zkoušet s tím neoriginálním zámkem, nebo tam radši dát ten originál? Mám strach aby se to zase neodpálilo. Čtvrtá otázka: nemůže být vadná ta hlavní komfortka pod pedálama? Jak to zjistím? Předem díky, za vaše rady. Ještě nějaký fotky.
  2. Tak jsem něco o tom našel a zní to velmi zajímavě. Škodovky budou asi z obliga, což je dobré. http://fleischhans.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=529266
  3. Zdar. Chtěl bych se zeptat, jak jste dopadli na Meření emisí. Podle nových pravidel o meření emisí, by se zřejmě načipované auta měli hodnotit jako nevyhovující. Tak by mě zajímalo jestli to je pravda? Protože se auto napíchne a dělá výpis závad a vyčtení readiness kódů (pokud auto readiness kódy umí vytvářet). Nebo se to nějak dá obejít?
  4. zdeans

    Spotřeba TDI

    No já nevím, přijel jsem do práce (30km), spotřeba byla 5.2l, jedu z práce po výměně filtrů, přijedu domů a spotřeba 6.3l, to se mi nikdy nestalo. Samozřejmě se bavím o meření podle palubáku v režimu "Paměť pro jednotlivou jízdu 1". Spotřeba byla vždycky kolem těch 5.2 až 5.8l. Tak už je to vyřešeno, jedu jedu a najednou to skočilo na průměr 4.7l a za chvíli na 5.4l. Asi byl pan palubák po té výměně filtru nějakej zmatenej.
  5. zdeans

    Spotřeba TDI

    Teď z trochu jiného soudku. Po výměně naftového filtru mi stoupla spotřeba (podle palubáku) cca o 1 litr, tzn. 6.3 litrů. Měl jsem tam Champion a dal jsem MANN. Nikde není žádnej únik nafty (myslel jsem že bude povolená odkalovací zátka na filtru), hadičky OK, startuje to normálně a jede to taky normálně. Odkud ten palubák bere informace? Jedině sem si říkal, že by to mohlo být tím, že jsem těsně před tou výměnou nechal klapat motor na volnoběh asi tak 15 minut, aby se motor trochu ohřál, pač jsem měnil i olejový filtr. Je možný že ten palubák tu spotřebu do toho započítal? Myslím, že když to stojí, tak to počítá litry za hodinu, nebo se pletu. Octavia 1.9 TDI ALH 66kw.
  6. Přesně to sem mu taky říkal, že pokud tam dá podložky, že je to celkem šumák. Já osobně bych tam dal standartní pružiny a jenom to zvednul, ale on to strašně řeší, tak proto sem se ptal jak je to s tím značením, aby měl úplně jasno. Já sem mu říkal, že pokud tam dá ty podložky, že teoreticky ani nemusí dávat nový pružiny, ale on to chce mít cajk. Já sem to tak udělal na svým (nechal jsem starý pružiny) a zatím spokojenost. Chtěl jsem prostě ještě něčí názor, aby měl klid v duši.
  7. Teď chce kámoš měnit na své Octavii 1.9 Combi 81Kw r.v 2002 (+ tažné zařízení) zadní i přední tlumiče a pružiny a nechce originály, ale pružiny značky KYB za slušnou cenu, ale na netu je tam moc druhů. Mě by zajímalo co znamená když se tam uvádí Veličina E, nebo AC, nebo AC-SL. Nikde sem se nedozvěděl co ta veličina znamená, např. tam mají pružinu pro zvýšený výkon a normální pružinu a obě veličinu E. Bude si tam dávat 25mm podložky na předek i zadek na zvednutí auta a zvažuje tu pružinu na zvýšený výkon, ale mám strach aby to pak nebyla koza. Předek: KYB RC1703 K-Flex Zadek: KYB RH6083 K-Flex KYB RH5537 K-Flex Vyztužená verze Jo a dívali jsme se co tam má teď a má to stejný jak já. Předek: 2 zelené, 2 modré, zadek: 3 zelené, 2 stříbrné. Co by jste doporučili? Předek je jasnej, tam moc na výběr není, ale co ten zadek? A to značení jestli by někdo nevěděl.
  8. vlaadaa: teď sem tak jezdil na svojí jedničkové Octavii r.v. 2002. Měl jsem svazek vytaženej a kromě dveří (byly to dveře řidiče) kde nebyl svazek, všechny ostatní dveře fungovaly normálně , takže by to neměl být problém ani na Fábce, teda aspoň si to myslím. Nemám u řidiče zámek na klíč, tak jsem to zamykal zevnitř pojistným tlačítkem ve dveřích, ale šlo to jenom když byly dveře zavřený, takže sem to zamykal ze zadních dveří
  9. Takže problém vyřešen. Špatně jsem naletoval tři dráty. Všechny byly stejné barvy (hnědá/žlutá) a byly spojené dohromady a nikde připojené a to mě zmátlo a připojil jsem je na kostru (hnědá), protože to opravdu vypadalo (pohledově), že tam byly připojeny, což bylo samozřejmě špatně. Tak jsem se dnes konečně podíval do schématu a přišel na to. Každopádně jsem vůl a tímto se všem omlouvám, za to, že museli řešit mou neschopnost a k tomu ještě na fóru Fabia & Roomster. Ale aspoň mám ty kabely opravený. Ještě jednou díky za váš čas.
  10. Takže problém s ŘJ ve dveřích je vyřešen. Jak sem spravoval ty ulámaný kabely, tak jsem si nedal pozor a připájel jsem tři kabely co byly spojené dohromady na kostru což byla chyba (kostra je hnědý kabel a tady ty byly hnědá/žlutá), mají být spojené jen dohromady a nikam jinam. Což jsem dal do původního stavu a vše funguje tak jak má. Jo a ještě k těm zrcátkům: to vyhřívání zrcátek mi funguje nezávisle na zapnutí vyhřívání zadního skla. Takže kdo to má přepnuto na vyhřívání zrcátek a myslí, že se vyhřívají jen když zapne zadní sklo, tak tomu tak není, aspoň u mě. Leda, že by to bylo těma špatně zapojenýma kabelama. Zítra to ještě prověřím.
  11. To suri. : na každým drátu dva letované spoje, takže bych to viděl na tu ŘJ ve dveřích. No uvidíme, zítra mi to napíchne ještě jeden machr přes elektriku. Zatím díky.
  12. To suri. : jo piny ve stahovačce jsou jak nový, nikde ani náznak rzi či uhnívání a to na všech konektorech. Ale dovnitř ŘJ ve dveřích sem nelzl to je pravda. Ješte na to mrknu. Tož tam je to taky v pořádku. Já mám fakt podezření na tu ŘJ ve dveřích, že je nějaká zmatená, nebo ty přepájený CAN-Bus kabely nedělají dobrotu.
  13. Tož sorry. Víckrát to už neudělám. Ale nikde jsem se nedozvěděl (a to jsem hledal opravdu dlouho, nejenom tady na tomto fóru, ale člověk není stroj a může lecos přehlídnout), jestli se Can-Bus drát dá opravit nastavením, aby následně fungoval. Protože všechny dráty jsou spravený a proměřený a vše ostatní funguje. Pak by to mohla dělat ješte ta ŘJ ve dveřích, ale jinak už nevim.
  14. Mám dotaz. Mám mezi dveřmi řidiče a sloupkem polámané a některé i přetržené dráty a mezi nimi i CAN-Bus (žlutej a černej, vzájemě propletený). Dají se ty dva CAN-Bus dráty nadstavit normálně vystřižením a naletováním jiného drátu, nebo se musí vypinovat a udělat komplet nový? Protože když jsem všechny dráty takhle nadstavil, tak vše funguje tak jak má, krom toho, že mi svítí kontrolka otevřených dveří a auto nejde zamčít, jinak okna zrcátka atd. funguje. Když odpojím konektor od zámku dveří, tak se nic nezmění, ale když odpojím konektor od jednotky ve dveřích řidiče, tak kontrolka zhasne a auto krom řidičových dveří jde zamknout. No a na VAGu to tu řídící jednotku ani nenajde. Elektrikář mi říkal, že tím naletováním jiného drátu, se muže změnit odpor v těch letovaných spojích a už to nemusí fungovat, ale ruku do ohně by za to nedal. Komplet svazek stojí přes 4000 Kč což je fakt hodně. Š Octavia 1.9 Tdi 66kw ALH 2002. Dal sem dotaz na Octavia forum, ale prej se to řeší i tady, tak se ptám.
  15. Mám dotaz. Mám mezi dveřmi řidiče a sloupkem polámané a některé i přetržené dráty a mezi nimi i CAN-Bus (žlutej a černej, vzájemě propletený). Dají se ty dva CAN-Bus dráty nadstavit normálně vystřižením a naletováním jiného drátu, nebo se musí vypinovat a udělat komplet nový? Protože když jsem všechny dráty takhle nadstavil, tak vše funguje tak jak má, krom toho, že mi svítí kontrolka otevřených dveří a auto nejde zamčít, jinak okna zrcátka atd. funguje. Když odpojím konektor od zámku dveří, tak se nic nezmění, ale když odpojím konektor od jednotky ve dveřích řidiče, tak kontrolka zhasne a auto krom řidičových dveří jde zamknout. No a na VAGu to tu řídící jednotku ani nenajde. Elektrikář mi říkal, že tím naletováním jiného drátu, se muže změnit odpor v těch letovaných spojích a už to nemusí fungovat, ale ruku do ohně by za to nedal. Komplet svazek stojí přes 4000 Kč což je fakt hodně. Š Octavia 1.9 Tdi 66kw ALH 2002.
×
×
  • Vytvořit nový...