Přejít na obsah

micko530

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení micko530

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Drátek jsem koupil,ale ten byl už předemnou měněnej.Klíček mám jen jeden.Nakonec už nakonec je problém vyřešený,auto nastartovalo a je to v pohodě.Někod v tom udělal pěknej bordel,nejspíš tam někdo strčil jiné,nefunkční budíky,protože nejde otáčkoměr a tachák a musel jsem si nechat z těch budíků vytáhnout PIN a znovu spárovat imo.TEď už jen musim koupit novou škrtící klapku,protože ta je taky K.O.Jinak problém je vyřešený
  2. Z VAGu jsem vytáhnul pár chyb. 01176 - klíč- 65-10 - sporadická , 17978- řj motoru zablokovaná P1570-sporadická. Poraďte co s tím.Včera jsem ještě přeběhnul všechny kostry,jelikož auto dlouho stálo byli celkem zoxidované ale pořád jen nastartuje a hned chcípne.
  3. Ahoj, potřebuji nutně poradit,už jsem zoufalý,dávám dokupy Octavii 1, 1.6 55Kw r.v 98. Auto stálo 2 roky,takže je celé zamrzlé a bůh ví co s ním kdo dělal.KDyž nastartuju hned zas chcípne,když držím pedál plynu,jakoby se otáčky zvednou ale stejně hned chcípne.Vypadá to na imo,ale klíček na palubce nesvítí,jestli to teda už měla kontrolku na palubce?Na VAGu mě píše že je zablokovaná řj ale sporadická chyba a v imo mě píše že je chyba v klíčku,ale taky sporadická chyba,tak nevim.Dnes jsem koupil nový drátek od kroužku imo do palubky,ale pořád stejné,přijde mi že někdo asi vyměnil budíky,hlavně mě na nich ani nejde udělat test na VAGu,píše mě to že to nelze spojit.Jediné co ještě zkusit je nechat si vytáhnout z budíků pin a zkusit nakodovat klíček s budíkama?Co vy na to?Už jsem zoufalý.
×
×
  • Vytvořit nový...