Přejít na obsah

nicco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 043 zobrazení profilu

Oznámení nicco

  1. nicco

    tlmice

    Ake tlmice davate ak nie original?
  2. nicco

    PR kody

    Ako je to s kodmi PR? Ja napriklad na mojom sstitku v kufi nemam kody pre brzdy a tlmice mam tam iba predne. Je moznost ziskat celu kompletnu sadu pre auto? V Skodovke mi to povedia alebo nie? Da sa to ziskat niekde na internete alebo zaplatenim pristupu do Etky? Diky PR numbers (production codes) “customer service data record”
  3. Tak diky za rady. Samozrjeme to robim ako pise miklise. Auto zamknem s otvorenou kapotou, po hodine odmeriam a pripojim nabijacku a po 3 hodinach som ju odpojil a mala 13,1. Tak snad ok. Rano som ju tymto sposobom meral a mala 12.65 (vecer som zapol zapalovanie a skontroloval a potom uzamkol a rano meral). Inak mam tu novu Lidlovu nabijacku 4. generacie = D2 co uz zvladne aj pulzmi ozivit z 7,5V vybitia a dava 5A max, Baterku mam 59Ah, takze 5A by malo byt v limite 0,1kapacity pri dobijani zapojenej baterky, ako pise navod. Kostriaci bod som pouzil srob pripojeny na kostriaci plech. Ten plech je totiz nalakovany, ale uz ma nejake stopy, asi v original servise na servisnej prehliadke pripojili udrziavac, ked nieco kodovali.
  4. Škoda že som potom zapol zapaľovania a zamkol auto. Tým už sa odobral nejaký prúd a pokleslo napätie. Mohol som nechať tak a o hodinu skontrolovať, či to napätie samo pokleslo bez odberu vozidlom. Len ma to prekvapilo, lebo pri odpojenej baterií som nič také nespozoroval. Toto bolo moje prvé nabíjanie zapojenej baterie, tak som trochu rozcukaný.
  5. Čo si myslíte o tom, že batéria hneď po odpojení nabíjania mala 13.1V? Predtým po odstavení v kľudovom stave mala 12.46V, dal som ju nabíjať v zapojenom stave v aute. Mínus cez zemniaci bod. Po troch hodinách sa stále nabíjala, to sa mi nezdalo, tak som vypol nabíjanie a ukázalo to 13.1V na batérii. Je to tým, že som nenechal dokončiť nabíjanie? Keď som predtým nabíjal odpojenú, tak po 3 hodinách bola nabitá a mala 12.9V.
  6. nicco

    Žárovky

    Tak som to premeral a Osram LED potrebuje pravdepodobne 3.3cm miesta pred gumenou zaklapkou, co tam priblizne je, ale neostane miesto na prudenie vzduchu z ventilatora LEDky. Je treba zohnat gumovu zaklapku cca 6,6cm priemer. Osram taku malu nema: https://www.osram.cz/ecat/LEDriving CAP-Příslušenství pro LED retrofity-Osvětlení vozidel-Automobilový průmysl/cz/cs/GPS01_3615896/ Na Ali maju napr tu: https://www.aliexpress.com/item/4000415182734.html?spm=a2g0o.productlist.main.19.59ff74a8ccmI8q&algo_pvid=18bc492c-3113-4d07-9c9d-0c5c00cabd4d&algo_exp_id=18bc492c-3113-4d07-9c9d-0c5c00cabd4d-9&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000001712911683"}&pdp_npi=3%40dis!EUR!5.88!3.47!!!!!%40211be3d216762957969341665d070f!10000001712911683!sea!SK!720811758&curPageLogUid=XpJyax1scyyw Potom je treba novy drziak LED. Tento: https://www.mall.sk/auto-potreby-autoziarovky/motoledy-adapter-pre-ziarovky-led-h7-100084992356?tab=description Alebo tento by mohol sediet Tuareg/MB B maju mat rovnaky: https://www.osram.cz/ecat/LEDriving ADAPTER-Příslušenství pro LED retrofity-Osvětlení vozidel-Automobilový průmysl/cz/cs/GPS01_3403121/ZMP_4061803/ A modlit sa, aby canbus nenasiel chybu.
  7. nicco

    Žárovky

    Dostal som odpoved z Osramu, preco este nie su LED pre Fabiu 3. Tak zaprve maju homologaciu aj na Citigo, co si myslim, ze ich je v Nemecku menej, nez Fabii a zadruhe, hlbka svetlometu by mala stacit, ked tam vojdu vsetky cinske PJ a dalsie. Takze dovod je neznamy. Inak som dnes uspesne vymenil obe stretavacky metodou z hora (s demontazou baterie). Ako tu niekto pisal, ked uz pochopis ten pricip uchytenia, tak sa to da.
  8. nicco

    Poloosy

    Ahoj mam to stejne, nekde jsem to tady psal. Ja jsem ale mel i prasklou manzentu pri 30.000km. Nechal jsem ji vymenit v neoriginalu, ale rekli mi, ze uz je spatny i kloub, tak to vymenili komplet. Ale olej to pusti porad. A jak se divam na ten kryt pred katalyzatorem, tak s tim Skoda i pocitala, ze to je bezna vec? Ten muj olej co tece je zlute barvy, je to olej z prevodovky?
  9. nicco

    Brzdy

    Kamiq rovnake problemy s kotucmi.
  10. nicco

    Brzdy

    Su nemecke, ale hlavne stali polovicu originalu.
  11. nicco

    Brzdy

    Vymenil som za ATE, vyzeraju inak, ako original, co je dobra sprava. Originalne nemaju vyrobcu, iba cisla 8R0 615 901 0 VDPJ20 SHW1 VW AG, ale najviac sa podobaju na Textary, maju to stredove vrtanie a iba jednu dierku na srobik: https://www.autodielyonline24.sk/textar-12798751.html Dosticky maju vyrobcu JURID. Zaujimave, ze niekedy vyrobca uvedie svoj nazov na original vyrobku, neviem, ci na to je nejaky predpis, ci moze alebo ci musi zaplatit Skode alebo ci poziadavky Skody boli tak protichodne, ze vyrobca si nechcel pokazit meno. Ale je to dobry diznis pre Skodu, normalne menite kotuce po 120km, takto ich vymenite aj 3x a s cenou 2x vyssou, nez kvalitny aftermarket. Akcionari musia byt spokojni.
  12. nicco

    tlmice

    @Thief1 A nemas tam aj sportove/neoriginal pruziny, preto je to tvrde?
  13. nicco

    tlmice

    Tlmiče Fabie sú veľmi zlé, kritizuje to aj Vaculík, prvá Škodovka so zle navrhnutými tlmičmi. Mäkké pri stlačení, tvrdé pri roztiahnuti, chceli dosiahnuť to co Francúzi, ale výsledok na rozbitých cestách je opačný a auto sa húpe a posádke je zle. Pri športovom prejdení zákruty sa auto zaborí, skoro som pustil do gatí, čo sa Focusom dalo krásne prejsť s úsmevom na tvári. Tak zvažujem výmenu a originál v žiadnom prípade. Vaculík testoval aj športový podvozok ako výbavu a je to stále zle. Takže asi tie Sachs, keď s nimi je auto tvrdšie. To by mohol byť návrat k pôvodnému koncernovemu naladeniu spred 10 rokov.
  14. Maďarské Hankooky. Maju ešte dobrý dezén ale popraskali ako 20rocne ruské gumy na Žiguli.
×
×
  • Vytvořit nový...