Přejít na obsah

redchili

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

653 zobrazení profilu

Oznámení redchili

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. 1.2 TSI nechci kvuli reputaci s rozvody a taky vykonu. Auto budu pouzivat jako plne nalozeny rodinny vuz. Da se rict ze LiveBomb muj najezd presne vystihl Jedine po meste budu pouzivat starou benzinovou fabku. Nove auto potrebuji na vylety a dlouhe cesty jak jsem psal. Diesel nechci kvuli spotrebe, ale tomu ze mam moznost koupit si auto ktere znam, vim kdo a jak s tim jezdil a vim uplne plnou historii. Da se rict jako kdyby to byly rodinne auta, pracuji v male firme... A taky to vypada ze na ne mozna dostanu slevu 20tis korunek Pak je to rozhodovani jeste tezsi Tak nejak jsem si to prepocital a vic nez 300tis ted do auta vrazit nemuzu. Takze ideal je koupit neco do 300tis + mi zbyde na prvni opravy. Benzin se mi libil vzdy vic nez nafta. Ale vsude pisou ze nafta vydrzi hodne - tak se pak lip proda s najezdem 200-250tis km nebo ne? Kolik tak vydrzi tsi? Podival jsem se tedy vic na 1.4TSI 90kW a byl jsem docela prekvapeny jak jsou s ni lidi spokojeni. Jenze jsem taky napr. cetl ze se taky nehodi na kratke trasy, protoze se motor dele zahriva a pri kratkych studenych najezdech se dostava benzin do oleje. V aktualni nabidce jsou 1.4TSI Oktavky FL dovoz z DE s najezdem 70 - 100tis km za 250 - 300tis nebo na skodaplus je 1.4TSI Oktavka FL rok 11/2011 s najezdem 160tis km (nejspis nejaka firemna) za 230tis. Jedno ma min najeto druhe ma jasnejsi historii. Cekat jestli se objevi neco lepsiho uz taky moc nemuzu. A proto bych mel dotaz na nekoho kvalifikovaneho: Ma smysl kupovat benzin s najezdem 160tis? Co vsechno se na 1.4 TSI muze menit nad 150tis km? Kolik vydrzi turbo? Pry je tam taky EGR ventil... Vydrzi spojka vic nez na TDI? Nebo ja nevim katalyzator, lambda sonda V tomhle jsem uplnej lajk a moc jsem toho nenasel. Vsude se pise jen co se meni na dieslu. Pomuzou mi i reakce majitele s vyssim najezdem Diky a kritiky se nebojim
  2. Diky za nazory. Muj rocni najezd neni velky, ale muj nazor je, ze prave proto si muzu dovolit koupit auto ve 150tis km. Za 5let bude mit cca 210tis a kdyz se bude sypat pujde pryc. Hlavne aby se nerozsypalo pred tim Pocitam s tim, ze v blizke dobe muze nastat vymena spojky, dvouhmoty, popripade turba. Kdyby jedna z nich nemela DPF tak to je jasna volba. Na druhou stranu repas DPF v dnesni dobe si myslim je do 10tis a pak snad vydrzi dalsich 100-200tis i mestskych km :). Myslim , ze je to spis o tom jak kdo jezdi. Tlumice a brzdy budu muset menit i na benzinu. Co se ve vetsim najezdu jeste muze zacit kazit navic? Ted me napadlo, ze na ty CR octe byla nedavno menena nejaka tyc u volantu nebo co, ze to klepalo do volantu, jako kdyby byly spatne tlumice. Muze to neco znamenat do budoucna? Nedivam se na diesel kvuli spotrebe, ale kvuli tomu, ze ojety diesel je dostupnejsi a mozna i levnejsi na porizeni. A taky muzu verit historii tech vozu. 1.2 tsi 81kw v kombiku fakt nechci. Na plouzeni po silnici mam 1.2 HTP Jo CNG se mi taky libi ale po nem bych se dival, kdybych mel velky najezd kvuli spotrebe. Ale proc ma jen 81kw? A cena je taky nekde jinde. A taky jsou to 2 systemy ktere az zacnou zlobit tak to dokaze opravit jen autorizak za nehorazne prachy. A mozna ani ten ne Jo a garaz te starsi octy bylo garazove misto v podzemi klasicke kancelarske budovy. Je v tom nejaky rozdil?
  3. Zdravim vsechny, chci si koupit oktavku v kombiku a naskytla se mi moznosti vyberu ze 2 firemnich aut: 1. Octavia II 4x4 FL Elegance rv 2009, motor 2.0 TDI PD 8v 103kW s DPF, skutecnych 125000km, EURO4 - jezdilo s ni cca 3-5 lidi, permanentne garazovana (prvni 3 roky pomalu jenom stala v garazi ) - cena cca 220000,- 2. Octavia II 4x4 FL Elegance rv 2011 (MR 2012), motor 2.0 TDI CR 16v 103kW s DPF - CFHC, skutecnych 155000km, EURO5 - jezdil s ni 1 clovek, negarazovana, nove predni kotouce a desticky, na hrane prednich dveri odlouply lak cca 10x5cm (nejspis obouchani pri otevirani dveri, nevsimnuti si toho a cas udelal sve...) - oprava do 5tis neautorizak do 10tis autorizak - plus je ovladani na volantu a lepsi dotykove radio (asi Columbus bez navigace) - cena cca 270000,- Obe servisovane v autorizaku a libi se mi ze poznam jejich historii na 100%. Chtel bych aby mi auto vydrzelo 5 az 10let, kde rocni najezd mam (zatim) cca 10 - 15tis km rocne. Asi 4x za rok absolvuji trasu 1000km. Motorove si myslim ze jsou obe dobre a vychytane. Jak PD, tak CR, ktery v CFHC jiz nema poruchove piezoelektricke vstriky. U CR se mi libi vic kultivovanejsi chod. PD je jako kdyz si sednu do traktoru. Oktavku nebudu garazovat. Rad bych se zeptal na Vas nazor, jestli si myslite ze je lepsi koupit tu novejsi s vyssim najezdem a nebo starsi s nizsim. Myslite ze zalezi jestli bylo auto garazovane? V penezich problem neni, planoval jsem do noveho auta vrazit neco kolem 300tis. Jeste me napadlo jestli trochu nepridat a nekoupit trojkovou 1.4tsi 103kW, jenze tech je strasne malo a za cca 350tis se da koupit najezd taky kolem 150tis rv 2013, bez zaruky historie auta a pod. I kdyz jsem o tsi necetl nic dobreho, 1.4tsi se pry povedly. Diky za nazory a rady.
  4. Kam do servisu? :)

  5. Ahojte, tak lepidlo sklamalo Neviete mi poradit ako dam dole bocny plast na fabii 2? Chcel by som si to spravit poriadne, aby to nebolo moc vidiet, dik.
  6. To budem robit az sklame lepidlo. Zvolil som si zatial jednoduchsiu cestu
  7. Mne sa stalo uplne to iste, ale na Fabia II. Kupil som si v OBI lepidlo "Ceys - na obtiazne plasty" za 139,-Kc. Lepil som to pred 2 dnami a zatial pekne drzi. Lepil som s nim aj ine plasty PE, PP a v poho. Ak by to nevydrzalo napisem
×
×
  • Vytvořit nový...