O1 Combi, 2002, 81 kW...loni v březnu vyčištěno turbo vstřikováním "čistící emulze" do sání - 1 měsíc OK. Znovu padání do nouzáku, zrepasováno turbo v TurboCaru ve Velké Bíteši i s novou baňkou...tři čtvrtě roku klid...nouzák...výměna jedné "unavené" podtlakové hadice, měsíc klid...nouzák...výměna dalších hadic, nouzáky, nouzáky, nouzáky!!!
Předtím do nouzáku vždy při zátěži, nyní jak po startu (z domu mám mírný, táhlý kopec, při konstantních otáčkách těsně před horizontem nouzák) tak i při plynulé jízdě (150 km jedu bez nouzáku, dojíždím kamion pusím nohu z plynu, chci předjet a nouzák!!!)...restart a po 1 km znova
co vyzkoušet dál...
kámošovi taky začalo taky turbo stávkovat, zjistil, že má špatnej kontakt na baterce, oprava a prej dobrý. Nedokážu tak nějak přijít na to, že by baterka měla vliv na činnost turba (ventilů) při natočeným motoru, ale....je možná vina i v tomto nebo to je jen shoda náhod?