Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ss.rambo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

4 Neutrální

O uživateli ss.rambo

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

376 zobrazení profilu
  1. ss.rambo

    K čemu je tato hadička? 1.2htp

    Ano, je to hadička od EGR ventilu (měnil jsem kdysi EGR ventil tak si pamatuju že do něj vedla), když mi vypadla tak mi kolísaly volnoběžné otáčky.
  2. ss.rambo

    Krátkodobě nereagující plynový pedál

    No to sice jo, ale že se to stalo 2x a vždycky ve stejném místě? Dneska nic. Jezdím tu trasu každý den do práce, tak uvidíme. Ale taky jsem pak přišlápl ten blyn dost a nic... Takový problém jsem kdysi měl na Fiatu Tipo kde byla ošoupaná dráha potencimetru škrtící klapky (byl tam lanovod od plynu na škrtící klapku) a to když "vypadlo" tak stačilo jen nepatrně změnit polohu plynového pedálu a zase se to "chytlo". Tohle se fakt chovalo jinak.
  3. Už 2x sem i na moji Fabii Kombi 1.2HTP 47kW rv.2003 (cca 176tis km) stalo že mi pří jízdě "vypadl" plynový pedál, prostě přestal reagovat a tak za 1-2s najednou vše ok. Auto se pak chová jako když se brzdí motorem. Zkoušel jsem diagnostiku, ale nikde žádná chyba. Stalo se to vždycky při ustálené rychlosti okolo 90-100km/h ve stejném místě na dvouprodué "státovce" v mírné pravotočivé zatáčce. Netušíte někdo čím by to mohl být? Díky.
  4. ss.rambo

    omyl: nafta natankovana do benzinoveho motoru

    Když je někdo šikovný, tak je šikovný. Osobně bych to svojí přítelkyni nechal zapaltit, pro příště by si dala fakt bacha...
  5. ss.rambo

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Nevím co je na tom pravdy, ale tady měli na toto téma nedávno článek: Autoforum: Spotřeba oleje moderních motorů což jestli tak opravdu je tak je to docela na houby
  6. ss.rambo

    Vydrz motoru 1,2HTP

    Já mám 1.2 HTP 12V AZQ (2003) ve fabii combi, teď mám najeto 163tis. a musím zaklepat na dřevo, že hlava repasovaná ještě nebyla. V podstatě když pominu nějaké "drbky na opravu motoru" jako vyměněný EGR ventil, teplotní čidlo a termostat. Tak nejdražší servis motoru byly rozvody okolo 151tis km., protože už si z rána "zachrastili". Olej měním jednou ročně nebo při nájezdu 15tis (vím že to není ideální) spolu s filtry (olejový, vzduchový a kabinový). A co se týká "otáček" tak jezdím mezi 2-4tis. a motorem normálně "brzdím". Dlohoudoboru spotřebu mám dle Fuelia (appka v telefonu) 6,276l/100km, ale poslední měsíc a půl jsme se přestěhoval a do práce dojíždím místo 11km 22km a to mi spadla za tu dobu spotřeba na 5.8l/100km. Já jsem celkem spokojen, jen to prostě moc nejede, ale doufám že ještě dlouho vydrží, jen se spíš obávám o karoserii, protože začíná reznout ...
  7. ss.rambo

    "OEM" autorádio z Číny - zkušenosti?

    Rozlišení 800x480 a 512MB RAM je tragedie...
  8. ss.rambo

    Fabia 1.2HTP - dusí se/cuká

    Já už mám EGR ventil MaxGear 4 roky a nejto na něj 60 tis. a furt funguje... Myslím že to bude "stejná čína" jako Vikä. Pravdou je že jsem ho tehda bral z důvodu ceny, ta byla v té době třetinová oproti "značkovým".
  9. Mám problém že mi na Fabii Combi 1.2 HTP, 47kW, AZQ r.v.: 2003 umřela jednotka ABS, orginál tam je dle OE čísla: 6Q0 614 117 E a nedaří se mi sehnat funkční jinou a chtěl bych se zeptat zda-li esxistujou nějaké "náhrady" a jejich OE čísla, protože někde na nějakém e-shopu jsem se dočetl že jako nahrády by měly být: 6Q0 614 117 F a 6Q0 698 117 přičemž tu druhou náhradu bych mohl mít za použítelný peníz novou, ale nejsem si na 100% jisty kompatibilitou... Přiznám že nevím co to píše za chyby protože to mám v servise, kde se mu prá nepovedlo sehnat funční starší jednotku org. čísla, takže chyby z jednotky nevím, ale prý zkoušel více jednotek a byly jiné chyby, případně bez chyb ale dělal problem ta "hydraulická část".
  10. ss.rambo

    Klimatizace - nefunkční, problémy

    Mám pomalou reakci (přímo šnačí tempo změny) na změnu nastavené teploty na ovládačí klimatizace, než zareaguje na změnu teploty tak to trva šíleně dlouho. Na foru jsme se dočetl že by to měl dělat "vadný senzor teploty G56", který je umístěný přímo v tom ovládačí, jenže sem i ho nedaří nikde na internetu najít jako náhradní díl nebo zjístit jeho OE číslo. Nevíte teda někdo kde ho prosím sehnat, nebo neznáte OE číslo? Dík moc.
  11. ss.rambo

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    S těmi 81kW bych si nebyl tak jistý. Protože v VW Passat i Touran v aktuální generaci mají v konfigurátoru psaný výkon 110kW... V minulé generaci to tak bylo...
  12. ss.rambo

    Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP

    Mě se odporoučela včera poslední "původní" cívka , najeto cca 126tis. km a rv. 2003... Co říkate na Bosche? Jen tu měl můj "dvorní" dodavatel skladem tak jsem ji vzal, snad bude sloužit dobře ...
  13. ss.rambo

    Spolehlivost + životnost 1.0 MPI

    Doufám že ten litr ve fabii nebude, když tak ta 1.2MPi co je v rapidu by byla ve fabii podle mě docela rozumná, ale ten litr fakt ne...
  14. ss.rambo

    Velká spotřeba 1.2HTP 12V

    Pokud Ti měnil jen senzor, tak řídíci jednotku poškodit neměl jak. Je tam konektor.
  15. ss.rambo

    Velká spotřeba 1.2HTP 12V

    Pokud je čidlo teploty oka, tak buď kabeláž mezi řídíci jednotkou (měl jsem kdysi na Fiat Tipo) a čidlem teploty, nebo vadná řídicí jednotka. Teploměr na palubce pokud vím je napojený na jiné čidlo.
×