Jump to content

ss.rambo

Uživatel
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About ss.rambo

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

447 profile views
  1. Jo a ještě mám "problém" že se mi nedaří připárovat k radiu Bluetooth ELM327 co mi na mobilu normálně funguje a netuším vůbec proč. Prostě když klikám na tu položku v bluetooth zařízenich tka to jen "klikne" a nic nedělá :(
  2. Pokud to nemá nikde v popisu zmínku o DSP, tak ho nemá. Co se týká těch radii cos postnul výše tka nevím, ani jedno mi "nic neříká", ale to že tam číňan napíše že to ma IPS panel "nic neznamená" protože úplně klidně může kecat, nebo to taky může být IPSko "pochybné kvality", navíc obě rádia vypadají na pohled uplně stejně, tak bych se nedivil kdyby vyjely fyzicky ze stejné fabriky a jen úpravou v SW by se mírně lišily. Cp se týká externího zesilovače přes cinche, tak by to mělo být ok, ale na youtubu jsem zaslechl že zrovna ty s DSP měly "nefunkční" výstup na subwoofer ( Jo a to radio co má Tomina87 (mám stejné) není 8" ale 9".
  3. Právě jsem se koukl a pro MQB platformu má číňan speciální propojovací kabel za $9.90 (https://www.aliexpress.com/store/product/Isudar-Special-ISO-Cable-For-ISUDAR-VW-Volkswagen-MQB-Golf-7-Platform-Car-DVD-just-fit/317945_32888425920.html?spm=2114.12010108.1000023.11.5f7df4c6ExdyJd)
  4. Já už teda máma namontováno a je to super. Ale myslím že to že je to přerušené taky je ok, protože si myslím že by to podsvícení mělo brát z CANu ne? Hlavně teda když i bez toho se Ti mění podsvícení tlačítek, tak tu informací má, já to teda nedovedu posoudit, protože moje fabka nemá regulaci podsvícení . A co se tady výše psalo ohledně kvality zvuku, tak ja nějaký rozdíl nepozoruju, ale mám ho ve 2kove Fabii s orginálníma reprákama jen v předu (do zadu je chci dodělat později) a bez vytlumení dveří. Když jsme u toho, nevíte náhodou někdo jaké piny patří ve fabii do těch konektorů v B sloupcích? Díky.
  5. No jenže z aliexpresu by to jednak přišlo za 3 týdny minimálně, a taky jsem tam ty redukce nenašel, našel jsem jen "univerzální" kde právě chyběl ten mini-ISO s CANem.
  6. Jednodušší by to bylo, ale dávat 802,- za 3 konektory a kousek kabelu mi přijde mazec ( https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/propojovaci-kabel-pro-originalni-autoradio ).
  7. Tak to mě dorazilo dneska, ale ještě musím vyřešit zapojení, protože auto bylo dodáno z výroby jen s "přípravou pro Rádio" a radio tam bylo namontováno "nějaký Sony aftermarket", takže tam jsou ISO konektory s mini-ISO s CAN busem (malý zelený), takže to budu muset přepinovat do FAKRY (MOST) konektoru... Takhle vypadají moje aktuální konektory: https://photos.app.goo.gl/wZw7XjB6pwViyQXg8
  8. Tak mám objednaného ISUDARa s Androidem 9 s DSP z Německa: https://www.aliexpress.com/item/Isudar-2-Din-Auto-Radio-Android-9-For-VW-Golf-POLO-Passat-Skoda-Fabia-Octavia-Seat/32982068385.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4doI1OF8 Tak jsem zvědavý kdy dorazí a jak to půjde namontovat a bude fungovet ve Fabii II Kombi rv:2011 mr: 2012
  9. ss.rambo

    K čemu je tato hadička? 1.2htp

    Ano, je to hadička od EGR ventilu (měnil jsem kdysi EGR ventil tak si pamatuju že do něj vedla), když mi vypadla tak mi kolísaly volnoběžné otáčky.
  10. ss.rambo

    Krátkodobě nereagující plynový pedál

    No to sice jo, ale že se to stalo 2x a vždycky ve stejném místě? Dneska nic. Jezdím tu trasu každý den do práce, tak uvidíme. Ale taky jsem pak přišlápl ten blyn dost a nic... Takový problém jsem kdysi měl na Fiatu Tipo kde byla ošoupaná dráha potencimetru škrtící klapky (byl tam lanovod od plynu na škrtící klapku) a to když "vypadlo" tak stačilo jen nepatrně změnit polohu plynového pedálu a zase se to "chytlo". Tohle se fakt chovalo jinak.
  11. Už 2x sem i na moji Fabii Kombi 1.2HTP 47kW rv.2003 (cca 176tis km) stalo že mi pří jízdě "vypadl" plynový pedál, prostě přestal reagovat a tak za 1-2s najednou vše ok. Auto se pak chová jako když se brzdí motorem. Zkoušel jsem diagnostiku, ale nikde žádná chyba. Stalo se to vždycky při ustálené rychlosti okolo 90-100km/h ve stejném místě na dvouprodué "státovce" v mírné pravotočivé zatáčce. Netušíte někdo čím by to mohl být? Díky.
  12. ss.rambo

    omyl: nafta natankovana do benzinoveho motoru

    Když je někdo šikovný, tak je šikovný. Osobně bych to svojí přítelkyni nechal zapaltit, pro příště by si dala fakt bacha...
  13. ss.rambo

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Nevím co je na tom pravdy, ale tady měli na toto téma nedávno článek: Autoforum: Spotřeba oleje moderních motorů což jestli tak opravdu je tak je to docela na houby
  14. ss.rambo

    Vydrz motoru 1,2HTP

    Já mám 1.2 HTP 12V AZQ (2003) ve fabii combi, teď mám najeto 163tis. a musím zaklepat na dřevo, že hlava repasovaná ještě nebyla. V podstatě když pominu nějaké "drbky na opravu motoru" jako vyměněný EGR ventil, teplotní čidlo a termostat. Tak nejdražší servis motoru byly rozvody okolo 151tis km., protože už si z rána "zachrastili". Olej měním jednou ročně nebo při nájezdu 15tis (vím že to není ideální) spolu s filtry (olejový, vzduchový a kabinový). A co se týká "otáček" tak jezdím mezi 2-4tis. a motorem normálně "brzdím". Dlohoudoboru spotřebu mám dle Fuelia (appka v telefonu) 6,276l/100km, ale poslední měsíc a půl jsme se přestěhoval a do práce dojíždím místo 11km 22km a to mi spadla za tu dobu spotřeba na 5.8l/100km. Já jsem celkem spokojen, jen to prostě moc nejede, ale doufám že ještě dlouho vydrží, jen se spíš obávám o karoserii, protože začíná reznout ...
  15. Rozlišení 800x480 a 512MB RAM je tragedie...
×