Přejít na obsah

Jujing

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

811 zobrazení profilu

Oznámení Jujing

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. pojistka bohužél, to bylo první kam jsem sahal. Kouknul jsem pro jistotu na všechny.
  2. Ahoj všem, přiblížila se zima a vzhledem k tomu že kabel byl jasně v háji (vyhřívaní zrcátek nefungovalo cvakal centrál, zhaslo osvětlení ve dveřích...) došlo na jeho výměnu (originální nový kus) po namontování a složení všeho všechno krásně funguje až na osvětlení. Momentálně nefunguje osvětlení tlačítek oken, joystick zrcátka. Osvětlení zapínání světel (u toho si nejsem jistej jestli vlastně někdy svítil, ale nevidím důvod proč by neměl) podsvícení odmrazovaní zadního okna a u spolujezdcovo dveří taky nefunguje. Nemáte někdo tušení co by to mohlo být? Kde se stala chyba? Děkuji
  3. V mém okolí jezdí dvojková Octavia rv 2010 v autoškole a volant je neskutečně zlikvidovany. U mě vypadá ve 200tis jako nový tam po 130tis dost ošoupany odřený atd.. Takže je to opravdu kus od kusu. Jestli ten co řídí má prstýnky jak moc se potí...
  4. JayBee1: Ano vstřiky mě tak nějak hlodají, a jediný co mě utěšuje, že se dají už za docela slušnou cenu sehnat z málo jetých aut. No musel nemusel. Pokud má člověk dvojhmotu asi je dobré to vzhledem k ceně spojky vhodné zmínit. Stejně tak sem nemusel zmiňovat rozvody... Prostě dobrý vědět co kupce čeká Terenius: Ano rozvody to bez problému zvádnou u mě měněny v 205 protože mi to vycházelo akorát na olej (jezdím po 25tis) tak když už tam to auto stálo tak se to udělalo. Ptal jsme se na ty rozvody při nákupu auta ve Škodovce (vždy když sem koupil auto rozvody sem dělal automaticky) a i tam mi řekly, že to ty rozvody snesou a běžně je dělají v 210tis
  5. Hodim do placu moji servisní historií za cca 50kkm koupeno ve 180tis. z operaku (3roky staré auto) v průběhu dělaný kotouče nějaký ten silentblok stabilizační tyčka (řešeno doma vešel sem se do cca -+6000 to bych neresil) měsíc po koupi odešel EGR ventil oprava ve škodě 12000kc (u garazisty nemá vůbec cenu dělat musí se přehrát soft a škodovka mi udělala takovou cenu na díl, ze po započtení práce jsme byli na ceně za kterou to udělal garazista). V 205tis dělaný rozvody+olej+filtry 13500kc (opět škoda). V 220tis spojka mám dvojhmotu (škoda začala na 25tis. Pak, že teda by to zvládly za 13 s tím že spojka nebude na fakturu od nich) nakonec koupeno díky radě na fóru za 7700 známí to za necelé 2000 vyměnil. No a poslední sranda přišla v 231tis teď odešla regulační baňka turba. Ve škodovce opraveno za 5200 a prý to už několikrát dokonce na to je opravárenská sada. Upřímně kdybych kupoval auto dnes nafta by to asi už nebyla. Ale dle slov servisaka že skodovky je to to poslední co by se mělo rozbít a teď už bych měl jen jezdit tak uvidíme...
  6. Teď jsem řešil podobný problém respektive rozblikala se kontrolka žhavení po několika nastartování naskočila i kontrolka motoru a padlo to do nouzaku. Výsledek to baňka na regulaci podtlaku turba cena 4500+ práce s tím že mi na to ve škodovce dají 10% slevu. Najeto 230tis
  7. 5,5-6 litrů dá se jet i pod pět ale je to už economy run...
  8. Jujing

    Spojka 1.6 TDI

    Tak abych to nějak ukončil objednána spojka přes autodily cardo (výše je odkaz) za cenu cca 7800 včetně pošty v pondělí objednáno ve středu doma kamarád v servise si řekl 2000 s tím že mi tam ještě nějaký drobnosti dělal na nápravě co byli v plánu. Ještě jednou chci moc poděkovat Jardovi-k ušetřil jsi mi dost peněz.
  9. Jujing

    Spojka 1.6 TDI

    Moc děkuji přesně tohle jsem potřeboval
  10. Jujing

    Spojka 1.6 TDI

    Jo přesně na takovou odpověď jsem tu čekal... Zaplatit to je asi menší problém (udělat se to proste musí) ale v momentě kdy ti v autorizaku řeknou 25tis přijde otázka jestli by to nešlo udělat levněji. Přeci jen je to čtvrt ceny auta...
  11. Jujing

    Spojka 1.6 TDI

    Ahoj řešil tu někdo už spojku? U motoru 1.6 TDI cr 66kw. Kolik vás to vyšlo? Popripadne nejake řešení jak to udělat levneji dík
  12. Nemyslím si, ze by šlo o unikat. Dost oktavek a i Fabii je brutálně stoceno a není vyjinla, ze auto ma na tachometru 200tis reálné 400 a víc. Asi bych nebyl tak skeptickej a těm motorům víc věřil.
  13. Osobně nevidím jediný důvod proč by neměl vydržet samotný motor 500tis. moje má najeto teď 200tis vše krom egr ventilu a spotřebáku původni. Rozvody budu dělat ted až se mi přihlasí olej počítám 205-210tis. Prostě se to udělá najednou. Chtel jsem přejít na kratší olejový interval. Ale ve Škodovce mi to rozmluvili, že to nemá cenu. Teď i ve Světě motoru byl článek kde rozebrali Octavku po půl milionu do šroubku. Motor 2.0 TDI PD minimálni opotřebení. Se servisním intervalem cca 25tis. Takže bych byl v klidu a nebál se toho.
  14. zdravím. Takže jsem majitel 1.6 TDI CR 66kw cca 2 měsíce koupil jsem to olítaný se 180tis z operačního leasingu. (doloženo servisní knihou, zkontorolováno v autorizáku) Dnes najeto 185tis. Rozsvítila se nedříve kontrolka EGR ventilu. Neřešil jsem moc a jezdil dál po cca 200km začala blikat kontrolka žhavení auto spadlo do nouzového řežimu. S vadným EGR ventilem jsem tak nějak počítal již při koupi. Po přečtení fora konkrétně v sekci Octavia s totožným motorem. Jsem se rozhodl pro výměnu v autorizovaném servisu. Přes známého sem se dostal na cenu 11200 včetně práce na fakturu. Samozřejmě šlo o jíž modifikovaný egr včetně přehrání software a udajně už by něměl egr odcházet (pro zajímavost autorizák nový EGR dokázal koupit za cca 6800 například v CC autodílech cca 8300) Píšu to sem proto, že v sekci Fabia vpodstatě není o tomto motoru pořádně nic napsáno. A pokud by jste tuto závadu řešili někdy v budoucnu tak aby jste věděli na jakou cenu se dají dotlačit.
  15. Jujing

    Volanty

    Bez. Co k tomu je všechno případně potřeba?
×
×
  • Vytvořit nový...