Přejít na obsah

Don Magneton

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

879 zobrazení profilu

Oznámení Don Magneton

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravim. Muzete mi doporucit zde nejakeho zkuseneho mechanika, ktery by mi v Praze vymenil rozvody na 1.9 TDi? Mam na to komplet sadu s pumpou. Diky.
  2. Jelikož se mi rozsypal diferenciál vyměnil jsem převodovku i spojku. Převodovku mám z modelu 81 kw a neseděl domek řazení (mám starší typ). Jenže můj domek má neskutečnou vůli a nelze tak přesně nastavit táhla - takže zařadit 3. a 5. kvalt je problém. Navíc mám dost vymačkaný i silon na řadící páce v autě, takže když se ty vůle sečtou, tak nelze to dobře nastavit. Lze přehodit domky řazení z novějšího typu za starší? Případně jaký díly potřebuju, abych vyměnil ten silon a ostatní věci u řadící páky v autě? Díky.
  3. Tak to byl nakonec plastový tlumič před coolerem. Zlomil se šroubek a začalo to foukat ven vzduch.
  4. Přišel jsem k autu a chtěl odemknout dveře u řidiče. Jen luplo v zámku a klíček se mi protočil dokola o 360°. Dveře mi zůstaly v SafeLock, takže je ani neotevřu zevnitř, ani pomocí tlačítka na uzamčení/odemčení dveří. Mám podezření, že se mi asi zlomil ten kovový výstupek z fabky, co zapadá do plastového bílého protikusu v zámku, když můžu otočit klíček dokola. Otázkou je, jak to rozebrat? Sundání tapecu je poslední možnost, ale prý se dají sundat zadní dveře a povolit torx, co drží celý mechanismu pro klíč a tím ho vytáhnu. Lze to? Pak už by jen stačilo šroubovákem otočit ten plastový bazmek v zámku a dveře se odemknou, nebo se mýlím? Díky
  5. Diky za cisla dilu. Jeste mam podezreni na prasklou hadici od turba ke cooleru...
  6. Začalo mi dost silně syčet turbo ze spodu auta. Vlnovec je starý cca 3 měsíce. Po kontrole celého výfukového potrubí a turba, včetně přívodních trubek na sání a z cooleru padlo podezření, že mi fouká těsnění mezi blokem a výfukový svodem. V kabině je dost cítit nafta. Koukal jsem na Kelly a mají tam 2 druhy těsnění. Nejdřív těsnění pro každý otvor samostatně a pak těsnění, který jsou všechny pohromadě spojený a nasadí se najednou. Můžete mi poradit, který mám koupit/ který je lepší? Dále jsem se chtěl zeptat, jaký šteft přijde pro uchycení svodů? M8x25mm, nebo M10x28mm ? Matky jsou taky speciální na svody? Díky
  7. Mám lepené pakny na motorce a spokojenost, tak proč by to nešlo použít i na Oktuli. Příští týden dám pakny na nalepení, tak pak napíšu, jak to dopadlo.
  8. Prakticky od doby, co jsou koupil svojí koktu mi nechodí bubnová brzda. Teď se chystám na repas a potřeboval bych pár rad. Pakny si vyndám a chci si na ně nechat nalepit nové obložení (trvá to 2 dny a stojí to cca 430 Kč) - máte stím někdo zkušenost? Vím že když jsem si nechal nalepit obložení na Jawu, tak jsem pak měl problém tu paknu dostat do bubnu, protože to obložení bylo moc vysoký.... Prasátka koupím preventivně nový a vyměním je taky včetně ovzdušnění. Díky za info.
  9. Taky jsem dnes řešil stejný problém. Motůrek cvakal, ale nic se nedělo. Bylo to teda u LP dvěří. Nakonec po rozborce a proměření kabelů jsem zjistil, že je KO mozek dveří. Když jsem ho vyndal a zapojil výstupní konektory na žárovku, tak na polohu nahoru svítila, ale na polohu nikoliv. Bude podle mě na relátku studený spoj, někdy to šlo a pak dlouho ne. Bohužel relátko u mozku vypreparovat nelze, takže jedině vyměnit. Mám RV 1999, centrál bez DO. Jakou jednotku do těchto dveří mám pořídit? Jsou stejné, nebo ne?
  10. Nejjednodušší jak ověřit jestli jsou žhavičky fit: vem kablík, sundej plastový kryt motoru, odpoj fajfky od svíček a přes plus pól od baterky přikládej na konec svíčky kablík. Když zajiskří, poznáš že svíčka je "ok". Když nebude jiskřit tak je svíce KO. Pokud je jedna KO tak vyměň všechny - jen pro jistotu ;-)
  11. Zeptám se, mám O1 r.v. 99, která má pouze centrál. Lze i tento model předělat na DO centrál? Popř. co bych měl pořídit? Díky
  12. Ručka by se měla po zahřátí držet na 90 stabilně, pokud teda není venku - 15 a stojíš a parkovišti. Typnul bych to na termostat.
  13. Taky se mi loupe, přemýšlím nad folií. Za kapotu a střechu chtějí 3.500 :-/
  14. Je potřeba dotáhnout PLUS na neobsazenou kontrolku. Ideálně sehnat si ještě jednu patici, a drátkem je spojit. Nebo rozbrat budíky a tam to možná půjde líp. Ale je to víc práce. Přes druhou patici a kabílek to půjde lépe.
  15. Křupla mi řadička na mé oktuli. Mám první model - palubka s vlnou. Koupil jsem si v Kelly novou, ale je na novější palubku. Můžete mi poradit e-shop, kde seženu tu správnou? Nesmí mít kód 1U0711141. Ideálně Liberecko, nebo Praha. Díky EDIT: Pokud pasuje třeba řadička z Fabie nebo O2 - tak si jí tam klidně dám ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...