Přejít na obsah

Jakub Kindl

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jakub Kindl

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To mě nenapadlo, že by na to mohlo mít vliv i něco takového... No asi jak půjde holka do servisu, řeknu mu, ať to všechno projde...
  2. Jo a brzdovy účinek hrozně slabý, ten se mi ovšem zdál slabý už chvíli po výměně ( “zahamovat“ nešlo...
  3. Zduř chlopaci, Octavia I , 1,8 T, 2001 Před cca 30 000 km výměna brzdovych kotoučů ( i desek), napředek použity Zimmermann... Dnes, když jemné přibrzdim, volant se klepe víc než stará Tatramatka! Zvuk to taky nevydava zrovna moc líbivý, avšak né skřípavý, spíš drhnoucí... destičky nejsou ještě ani na polovině životnosti. Předpokládám, že došlo ke zvlňení těch kotoučů??? , i když nejezdím styl jízda - brdza... Otázka zní, proč se tak stalo? Měl jsem za to, že když je to německé tak to něco vydrží:-( No ale je potřeba to vyměnit, a chci to udělat pořádně ( tentokrát) jakou značku byste mi doporučili? A hlavně jak poznám správnou velikost? E shopy mi i po zadání typů auta pořád nabízejí víc velikostí? Díky moc za příp. odpovědi
  4. Těsnení jsem vyměnil, vyčistil snad všechno.. po složení ale jede jen na 3 válce, nedrží otáčky a na LPG nejede vůbec :-/
  5. Zdárek chlapi, Octavia I, r.v. 2001, 1,8T 20V AGU Při výměně svíček jsem nevyndal jen svíčky,které sami o sobě byli hnus..ehm teda BOSH, ale taky plno humusného bordela a svíčky byly za*rané od oleja, jak by byly namočené v lázni, no prostě kentus, až mi bylo líto tam ty NGK dát.... Tak se chci zeptat proč to a co s tím? - pístní kroužky ? - těsnění pod víkem ventilů ? ( pokud ano, jak na výměnu?? ) - něco jiného? Díky moc, celkem se toho děsím...
×
×
  • Vytvořit nový...