Přejít na obsah

vdacny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vdacny

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. prosim ta, aku mas feliciu, neni to dizel?
  2. takze, mame to tu. na plnu nadrz, som presiel 520km, nesiel som uplne dokonca, nechcel som to riskovat ale rucicka uz bola uplne dole. 60percent mesto 40 mimo (odhadom)
  3. ja som si to odsledoval a vychadza mi to tak ze na 4 prevodovom stupni pri rychlosti cca55 km/h mam otacky na 2000 (tak jazdim v meste) a mimo obce jazdim normalne 90 km/hod pri cca 2300 otackach, dialnica 120km/hod ale tam som otacky nesledoval. PS: ja nemam Mpi. momentalne mam najazdene 330km tak som zvedavy kolko to da kym sa minie nadrz.
  4. Mam taky pocit ze mi to nejako vela zere. preto sa chcem spytat kolko bezne prjdete na plnu nadrz km? mam feliciu kombi 1,3 50kw rocnik 96. mne to vychadza tak pod 500km a to jazdim 50/50 mesto a mimo mesta. otacky sa snazim drzat okolo 2000. proste nevytacam to, popripade nejaky dobry typ ako s tymto auto usetrit. dneska mi v robote niekto vravel ze jeho felda veselo zrala pod 7litrov.
  5. vdacny

    svieti dobijanie

    Felicius: mam feliciu combi 1,3 50kw rocnik 96. este skusim vymenit baterku co to spravi, mozno ta bude naprd. ps. mam taky pocit ako som vymenil regler, tak mi kontrolka svieti menej a zacina svietit ked klesnu otacky tak pod 1200 - 1300. predtym zacinala svietit ked otacky klesli pod 2000 - 1900
  6. vdacny

    svieti dobijanie

    takze. v alternatore to neni alebo mozno je, ale mam taku blbu smolu, ze aj ten druhy bol vadny felicius: napetie na baterke sa nemeni ani ked pozapinam vsetky svetla pristroje .... proste vsetko. a to mam aj hmlovky. jedine co je pocut a vidiet je (ked klesnu otacky pod 1500) ze svatla sa akoby stlmia a ventilator ide pomalsie, ked tomu pridam nad 1500otacok tak je vsetko ok. asi si na to budem musit zvyknut a zmierit sa s tym, inak to nevidim
  7. nieco podobne som mal na motorke MZ251, prerazal mi + do kostry. chyba bola v kabliku od reglera, ako sa opieral o ostru hranu drziaka, v tom mieste sa prepalil a vzdy ked vychladol tak sa akoby znovu izolacia stiahla a zase to trochu islo. preto ako ti vravi luda, ked ti zhasnu svetla, tak skus ci nemas na kostre +. ( dalsim priznakom by mohlo byt castejsie vypalenie poistky)
  8. vdacny

    svieti dobijanie

    felicius: ked mi pride ten druhy altik na skusku a bude to ok, tak premeram tie diody ako mi radis.
  9. vdacny

    svieti dobijanie

    takze, aby som to doplnil. dnes som kupil novy regulator a chova sa to tak isto. takze zbytocne vyhodenych 8 euro taaakze, dneska som znovu precistil kontakty na alternatore aj na baterke, premeral baterku a ta mala v klude 13v, ked som nastartoval motor, tak tam bolo okolo 15v. tak neviem ci to moze robit baterka. a este jeden postreh, ked som zapol vystrazne svetla, tak bolo vidiet na kontrolke dobijania ako tiez poblikuje (neviem ako by som to inak nazval) btw: kamarat mi uz zhana jeden alternator na skusku, tak dufam ze to nebude dlho trvat.
  10. vdacny

    svieti dobijanie

    samozrejme take veci ako premeranie baterky a ocistenie kontaktov, kontrola uhlikov na regulatore ... to vsetko som urobil a vsetko je v poriadku. (zda sa byt v poriadku) co som nerobil je kontrola klinoveho remena podla toho ako mi radi Felicius, ale tiez si myslim, ze nedobijanie by bolo aktualne vtedy, keby bol remen malo napnuty, moj je skor viacej napnuty ako by mal byt, zajtra sa na to pozriem. ale aj tak zacinam mat pocit, ze to bude nieco s alternatorom
  11. vdacny

    svieti dobijanie

    ale myslel som to tak ze sa zvysi intezita svietenie svetiel, nie kontrolky. ono to je ako keby bola slaba baterka a ked pridam, tak ju trosku podpori alternator a nad 2000 otacok je vsetko ok. ale akonahle klesne pod 2000, tak vsetko zacina ako keby zhasinat (vetrak sa toci pomalsie, svetla menej svietia, a zvysuje sa intenzita svietenia kontrolky dobijania)
  12. vdacny

    svieti dobijanie

    alternator som premeral a nevykazuje ziadnu chybu, prave preto by ma zaujimalo ci niekto nemal takyto problem. uz viackrat sa mi stalo, ze aj ked suciastka bolo navonok dobra, po vymene sa problem vyriesil. a mozno by mi stacilo keby mi niekto povedal ze je to normalne u felicii kazdopadne nemam druhu feliciu na ND aby som to postupne vymienal a kupovat to po jednom nejdem, nemam na to peniaze chcem do tej feldy namontovat splynovac ale pred tym si zistujem ci sa to vobec do nej oplati, nie ze mi po montazi odide do vecnych lovist.
  13. vsimol som si to asi pred pol rokom, ked som isiel autom vecer. ked mi klesli otacky pod 2000 (je jedno ci bol zaradeny stupen, alebo volnobeh) tak sa mi zacala rozsvecovat kontrolka dobijania, teda cim mensie otacky tym viac svietila (ale nikdy nebola uplne zasvietena na 100%) . a dalo sa to pocut aj na vetraku, ked som pridal plyn, tak ako by sa zvysila rychlost vrtule. a najviac to vidiet na svetlach, lebo ked su nizke otacky tak sa stlmia a potom ked pridam na otackach je krasne vidiet ako sa zvysi intezita svietenia. baterku som dobil na full a so startovanim nemam ziadne problemy . len jak som s autom asi 1 a pol mesiaca nejazdil v zime, tak bola baterka na cucky, ale to pripisujem silnym mrazom.
  14. diky za vysvetlenie, zase som o nieco mudrejsi
  15. caute, zaujimalo by ma ako zistim ci mam karburatorovu verziu, alebo nie. konkretne mam feliciu 1.3 50kw z roku 96
×
×
  • Vytvořit nový...