Jump to content

radek253

Uživatel
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About radek253

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 03/03/1959

Recent Profile Visitors

425 profile views
  1. Ve čtvrtek ze Žebráku do Židlochovic,, na D1 zatím jen 3 úseky s průjezdními radary, tam držím 80km/hGPS, jinak cca 15 přes limit.
  2. Před měsícem Nymburk- Židlochovice, přes D1, samý kamion, v kufru 150kg vercajku, normálně jezdím tak za 5,3-5,6.
  3. Tenhle motor jsem nafasoval 2012 (77kw), vráceno leasingu 2015 při 125tkm, jen pravidelný servis, nikdy jsem nepodtáčel motor, spíš jsem po zahřátí točil víc. po zajetí žrala cca 0.7l oleje na 15tkm.
  4. Pokud jsem někde na servisu u zákazníka, tak třeba týden až dva jezdím krátké trasy fabrika - hotel, asi po 4-8mi dnech auto začne spouštět regenerace, samozřejmě to nevypálí, potom napíše výhružnou zprávu o regeneraci na maxidotu, nakonec to vypálí cestou domů, naposledy cesta do Bělehradu, tam 10 dní 3km tam a 3km zpět. Chce to aspoň 20km na jednu jízdu, pak je to OK, má dost času na vypálení DPF. Stejně se chovala předchozí OIII 1.6TDI.
  5. radek253

    Koupe ojete OIII

    To bojler: doma mám OII 2.0TDI, koupenou po sobě, byla přímo od firmy, až půjde z domu, tak si na důchod koupím benzín.
  6. Tak mě už taky odešla klapka, minulou zimu začala blbnout jen když auto bylo studený, teď už i při teplém motoru, zavírala ale nedovřela, po výměně se motor vypne OK, předtím jak když se oklepe bernardýn.
  7. radek253

    Koupe ojete OIII

    Moje to není, třeba se to někomu bude hodit, bude to na prodej od leasingovky.
  8. radek253

    Koupe ojete OIII

    Nová OIII objednaná, stará půjde v květnu zpátky leasingovce ALD.................
  9. V pátek jsem na jeden zátah jel z Plovdivu pod Brno, cca 1250km, protivítr, dálnice v Bulharsku 135km/h - GPS, tranzit přes Sofii- 1h, čekání na hranicích, Srbsko dálnice cca 127km/h, obchvat Bělehradu cca 60, Maďarsko, Slovensko cca 135km/h, podle PP 5,4l , zimní gumy 15ky, plný kufr vercajku - asi 150kg.
  10. Nynější služebák OIII 1.6TDI 77kW 27tkm, LL, zatím jsem dolil 1,5l, předchozí OII FL1.6 TDI mi brala 0,5l na 30tkm, soukromá OII 2.0 TDI BKD 0,7l na 30tkm, stejný styl jízdy, soukromá byla před tím můj služebák(teď 180tkm), jsem zvědavý na synovu novou OIII 1,6TDI 81kW, má ji fasovat v květnu, benzín OI 1,8 20V turbo(bývalý služebák) - nic, a ten jsem proháněl hodně.
  11. Minulý týden jsem musel dolévat z kanystru v Polsku na východě, šlo to bez přípravků ale pomalu, v případě nouze se to dá.
  12. BKD 103kW, r 2006 , kombi, 177tkm, 16 ky kola , já s tím jezdím zhruba za 5,4, kluk za 5,9.
  13. Asi před týdnem mi přestalo fungovat automatické zavírání oken při zamykání a otvírání při odmykání(při držení tlačítka DO), opětovná deaktivace a aktivace v Bolleru nepomohla, nakonec pomohlo obnovení továrního nastavení v Boleru - nastavení auta, teď to funguje jak má.
  14. Za jeden, dva týdny budou v bazaru ALD dvě okty 1.6TDI Ambiente FL 3r, z naší firmy, moje 114tkm, kolegova cca130tkm, dlouhé trasy, oba kombíky, manuál klima, výbava na přání(tmavá skla, HF,tempomat, hagusy, područka, 16 letní kola, mezipodlaha, multifunční volant), u mé z loňska nové chladiče- chytil jsem prkno z kamiónu na pražském okruhu, turbo jsem poctivě dochlazoval, teď dostává nové přední sklo, jinak domů jsem si po sobě koupil právě to BKD 2.0 -výroba září 2006- ještě to nebyl leasing, zatím 175tkm, jen těsnění pod hlavou(ve 150) a potom dvouhmota a tlumiče(ve 165)a olej v převodovce, jinak zadní brzdy mi na ní vydržely 150tkm(ještě na firmě), přední 170 - už za moje, BKD po kolegovi má teď známá - je tam 220tkm a motor šlape jak hodinky, pořád původní dvojhmota, jinak klasika - brzdy a tlumiče, turba za studena houkají u obou, u mé po vypnutí zavrčí ventilový blok - dělá to už od 75tkm. EDIT 15.5. Tak od včerejška už je ta 1.6 TDI v bazaru ALD , stav km při předání 114 910km, pán co to přebíral, říkal že je jak nová(nové čel.sklo a zadní nárazník - byl poškrábaný - nebouraná), poslední trasa byla v pondělí do Chorvatska a ve středu zpátky, nová O3 1.6 TDI stojí před barákem.
  15. PTC se mi zapíná taky pod 5C, je to poznat i na obrátkách motoru, mám to i v objednávce na nového služebáka, jsem zvědav jak to bude fungovat tam.
×
×
  • Create New...