Přejít na obsah

Milan Debelka

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

674 zobrazení profilu

Oznámení Milan Debelka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj. Pokud jsem špatně pojmenoval vlákno, tak se adminovi omlouvám. Na F3 81kW na L předním kole pozoruji obcasnou vůli pokud vezmu za kolo v horní části a začnu s nim kývat. Pak s autem po pojedu půl otáčky nebo i více a vůle najednou zmizí. Je to i cítit v řízení, ze má auto tendenci plavat. Na STK nic nenašli. Na geometrii ("neznačkové") take nic. Mám podezření na ložisko. Je moje domněnka správná? Je to na reklamaci? Auto má najeto 22tis. Km Díky za reakce.
  2. Taky pravděpodobně rozvody. Špatné časování a software už to není schopen dorovnat.
  3. Pěkný. Takže se dá očekávat spousta TSI na vrakáčích.
  4. Tak toto je stav mého tachometru přesně po dvou letech. Takřka na den.
  5. To buď rád. Spíš si myslím, že jsi jen čekatel.
  6. To Pawouk: Opravárenská sada v základu opravdu obsahuje jen řetěz+napínák, ale v rozšířené sadě ještě horní ozubené kola. Vlastní zkušenost. Mám to za sebou před 8tis. km. Tvrdili, že je to definitivní, ale rozvody se ozvali minulí týden, jen tak lehce, cca 0,5 sec. Doufám že to bylo naposledy. Každopádně mám ještě záruku 20tis. km Tak do té doby to snad definitivně vyřeší.
  7. Jsou to kreténi. To se jinak už nedá napsat. Já právě se svým servisem řeším drnčení tyčky na turbu. I vedoucí servisu mi řekl že je to už moc, ale po přečtení těchto info, nevím jestli s tím něco vůbec udělají. Nejhorší je, že se drnčení začalo ozývat až po 24W6. Každopádně věřím servisu (Verold HK), že to vyřeší k mé spokojenosti. Zatím tomu tak vždy bylo.
  8. To Pawouk: Zkus si zkontrolovat, jestli Ti blbci v servisu dotáhli popř. vůbec dali šrouby do pravého předního podběhu, který se oddělává při výměně rozvodů. Drnčí to pak totiž jak blázen právě z toho místa, kde popisuješ. Já, když to zjistil (při výměně pneu) tak jsem byl okamžitě z5 v servisu a strašně je seřval, jak si to jako představujou a jestli se nemám bát, aby mi třeba cestou neupadl motor nebo minimálně vana.
  9. Myslím, že nejlepší je jezdit ve všech otáčkách. Ráno do práce jezdím tak nějak na spotřebu a to jedu na 5ku 50km/h - 1200 ot. se spotřebou kolem 4,8 l. Odpoledne, když je provoz jezdím tak do 6 l a točím ho tak do 4000 ot/min. Prostě aby si nezvykl jezdit jen ve vysokých nebo nízkých otáčkách a zabíral všude. Není nic horšího než blbě ježděnej motor, kterej pak nejede a chlastá. Toť můj názor. PS. I omezovač jsem vyzkoušel.
  10. Já mám auto 09/2010 a je to jak píše Rumík. Asi tió není úplně stejné jako po koupi, ale se současným stavem jsem spokojen.
  11. Dnes rano jsem zkousel spotrebu motoru po prehrani toho softu a po ujeti cca 1000 km. cesta 26 km, teplota 18 st.C a spptreba 4.6 l, bez toho aniz bych byl brzda provozu. proste jsem jen dodrzoval rychlost a jel trochu predvydave. Coz normalne nejezdim.
  12. No není také zač. Jsem rád, že moje zkušenost někomu jinému pomohla - teda hlavně Verold HK. Gloria Verold.
  13. Neni zac. Hlavne ze to pomohlo. Ja to mam do Veroldu take daleko. cely 2 km.
  14. Nevím, jak by to udělali. Servis mě řekl, že to v podstatě není možné, ale co víme, co jim ŠA "poslala" za software.
×
×
  • Vytvořit nový...