Přejít na obsah

japato

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení japato

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny postižené stahováním oken. Mě osobně to stálo kabelový svazek u řidiče, myslím 2450 i s prací a po půl roce přesně nešly zase obě okna.Tentokrát 4200 motorek s tou chujovinou + práce, mám to ještě v servisu. Fakt, zlatý švihadla . Když jsem viděl ten vyndaný svazek, jak je oloupanej z bužírky, tak je až k neuvěření co tam ta škodovka dokáže nasrat. Nový svazek popsán škoda,vw,audi, ale made in romania. Upozorňuji, že ve firmě máme také FII a OII a III a FII na výměně kabelů již byly také. Já snad příště půjdu do kii nebo hyundaie
  2. Zdravím všechny, potřeboval bych poradit. Nejdou mi stahovat okna již podruhé. Napoprvé byl vyměněný kabel u řidiče a vše funkční, pak to 1x zablblo a po půl roce mi opět nejdou okna a vyjádření servisu "autorizovaného", že ten dávaný kabel je OK. Kde ještě může být chyba?
  3. Zdravím všechny Roomsteráky, dnes se mi podruhé objevil problém, že mi nejdou stáhnout okna vpředu (vzadu mám švihadla). Když to bylo poprvé, tak jsem kontroloval pojistku 7,5A a ta byla v pořádku. Zapnul jsem zapalování a okna nešly. Po nastartování zase okna fungovaly a dnes opět nic, ale zrcátka se natáčí, takže pojistka bude dobrá. Čtu tady co všechno to může být a jsem zděšen co jsem si to koupil za krám. Mám najeto za 8 let 70 000km a už mi nejde motorek v levém světle, odešlo relé denního svícení, někdy svítí rádio, ale nejde zvuk (asi spínačka) pak zase bezp. pás u spolujezdce přestal navíjet a nyní okna. Že by ten kabelový svazek, jelikož denně minimálně 4x otevřu dveře?
  4. Můžete mi někdo poradit, jak dostanu to relátko ven? Oddělal jsem pojistkovou skříňku, ale na to relé s číslem 484 nejsem schopen dosáhnout, natož ještě odspoda odjistit relé z patice. Opravdu neskutečný přístup. Díky za odpověď.
  5. Nazdar přátelé, tak jsem s těmi kotouči vydržel do 56000km a včera jsem to nechal vyměnit. Před tím jsem ty původní kotouče na 27000km nechal slíznout, ale postupem času začaly opět házet. Nyní ten pocit brzdit bez vlnění a kopání do brzdového pedálu je nádherný. Osadil jsem to kotouči TEXTAR 256x22 + destičky od téže firmy, tak jsem zvědavý, aby to nebyly nějaký šroty. Výměna proběhla v pohodě, akorát jsme se netrefili s konektorem, ale napodruhé už to bylo OK. Konečně jsem viděl i spodek auta a musím říct, že za poslední 2 roky jezdím denně, parkuji venku a spodek parádní.
  6. Slíznul jsem kotouče na soustruhu a je hotovo, vše OK
  7. Dobrý den, chci se zeptat, pokud s autem v teplých dnech začnu popojíždět v koloně, rozsvítí se signalizace přehřátí motoru a začne pískat. Nemám v roomu ukazatel teploty. Nevím kde hledat termostat, který spíná ventilátor. Dokázal by jste mi někdo poradit, už se mi to stalo cca 3x. Díky
  8. Bohužel jsou zvlněné a při brždění mi kmitá volant v rude. Napoprvé je zkusím ztočit, ale moc tomu nedávám, jelikož něco podobného jsem absolvoval na služebním VW a za dva měsíce to bylo to samé. Nakonec ,se vyměnily a byl klid.
  9. Chtěl bych se zeptat, jak je složité vyndat si sám přední kotouče na Roomsteru 1.4 16V 63kW. Myslím tím vyměnit si je v garáži. Je někde výkres s rozkladem díl? Díky.
  10. od 1.8.2011 jezdím na LPG

×
×
  • Vytvořit nový...