Přejít na obsah

Jizera-CZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    137
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

4 519 zobrazení profilu

Oznámení Jizera-CZ

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Konečně na letních :)

  2. Zkoušel jsi to tlačítko na DO podržet dýl? Může tam být nakódován určitý časový interval. Mě spíná po cca 2 vteřinách.
  3. Namazat to můžeš, vždyť je to v pouzdře. Jesli můžu poradit, pokud budeš kupovat nové horní uložení, vyhni se zn. Meyle . Ač v jiných věcech výborná výroba, v tomhle se jim nedaří. Místo klasického ložiska tam mají nějaký samokluzný kroužek. Já je dával minulý rok v létě a teď jsem musel dát nové jelikož vazelína se z toho kroužku odporoučela a začalo to drhnout.
  4. Vezu si auto ze servisu lehčí o pár tisíc, dojedu dom a koukám... šroub v pneumatice. Tohle je fakt tyden k pos*ání :(

  5. Řízení z FII na FI dát lze, ale musí se vyměnit celý komplet TRW. Tzn. jak řízení, tak i čerpadlo se snímačem natočení. Sám to tak mám.
  6. Trochu oživíme staré téma Minulý rok mě občas pocukávalo auto, hlavně v mrazivějším počasí při studeném motoru a při sundání nohy z plynu. Vyčistil jsem klapku, změna žádná. Nechal jsem vyměnit spínač spojkového pedálu, to už bylo na jaře, takže se už nic neprojevovalo. Letos v zimě se situace občas opakuje znovu. Usoudil jsem tedy na zanesené vedení od EGR. Mám tedy dotaz viz příspěvěk nademnou: mám na uchycení EGR použity dvě matky na závitových tyčích, žádné imbusy. Podle obrázku v DP vedou závitové tyče do příruby EGR, která je uchycená v bloku na imbusy. Ty matky u EGR a závity jsou dost sežrané rzí, navíc od tepla svodů snad i zapečené rzí (jako na spojkách u výfuku), bojím se to povolit abych to neutrhl i s matkou. Otázka zní, v případě že by to při povolování ruplo, jde to nějak vyšroubovat a nahradit novými závitovými tyčemi, nebo rovnou shánět novou přírubu k EGR? Případně jak to vyřešit jinak? Díky, J-CZ
  7. Je normální aby za chladu byl olej kremově šedý, bylo ho na měrce víc a když je teplo je opět normál černý a na původní rysce? Chl. kapalina se taky vrátila do původního stavu. Takže těsnění ne-e? :?

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. Jizera-CZ

      Jizera-CZ

      Ahoj,kolik si dal za výměnu těsnění?

    3. Combi2002

      Combi2002

      Mě ještě měnili vanu, kroužky a pár dalších věcí. Byla to kompletní rozborka motoru, vložky písty ven, ustavení vložek vyýplachy atd. Včetně celé roční servisky 13tis. 6 materiál 7 práce.

    4. Jizera-CZ

      Jizera-CZ

      Tak těsnění to není :) Shoda blbých náhod... mráz, krátké trasy a zkondenzovaná voda v motoru vzhledem ke krátkým jízdám. No alespoň něco při tom podnělku :)

  8. Trochu ubylo chladící kapaliny, na vytažené měrce oleje trochu přibylo a olej měl našedlou, světlejší barvu. Je to těsnění pod hlavou ? :(

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. Jizera-CZ

      Jizera-CZ

      Emulze skoro žádná, ale před zimou jsem dával víčko nové. Zato tam bylo dost vysrážené vody, jak na víčku, tak i v nalévacím hrdle. Ale jezdím dost krátké trasy, takže to může být i tím.

    3. Mirek 835

      Mirek 835

      Vysrážená voda na víčku je normal! Jak ti přibylo oleje tak je to jasné!

    4. Jizera-CZ

      Jizera-CZ

      To je každej rok něco, už mě to přestává bavit :(

  9. Dle servisáka který servo testoval odešla elektronika uvnitř. O zatékání do serva nic neříkal, ale možné to je ikdyž plastový kryt s molitanem na servu nebyl... Když to řeknu takhle, toho serva jsem se od koupě fábky nejvíc bál a přišlo to zničeho nic a teď jsem rád, že to mám zasebou a když to řeknu blbě, tak i za docela slušný peníze. O starost míň ná pár dalších let
  10. Najeto 152tkm, motohodiny serva nevím, ale bylo původní. Na jedné straně už trošku rosilo, ale nic výrazného, kapalina neubývala. Jinak dost orezlé a tyče řízení (čepy) už byl taky před koncem života.... co víc říct
  11. Ne, ale to, že za stejný prachy budu mít komplet nové řízení, a ne jen repasované čerpadlo Druhá věc je ta, že pokud se nedejbože posere to servo v budoucnu, nebude problém sehnat díly za daleko menší ceny, než na to staré Koyo. Už jen dvourotorový (facelift) snímač otáčení je o tisícovku levněší u FII (TRW) než jednorotorový na FI (Koyo). Málo argumentů?
  12. Mně kleklo servo v létě (Koyo) a raději jsem místo nějakých repasů sehnal nové komplet řízení na F2 TRW a mám pokoj. Sehnal jsem ho za něco přes 10 tis (bez čidla natočení), nebo tak nějak cenově. Chce to fakt hledat a mít trochu štěstí, byl to výprodej ze zrušeného servisu
×
×
  • Vytvořit nový...