Přejít na obsah

Konik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Konik

  • Narozeniny 28.12.1968

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 072 zobrazení profilu

Oznámení Konik

  1. Zdravím. Řešil někdo vyhřívání zadních sedaček? Jak a kde umístit ovládání. Nějaké "centrální" vypínáni či kontrola z místa řidiče, když děti zapomenou vypnout?
  2. Tak jsem také u @kvetosm nechal na konci února kódovat, hodně podobný seznam. MR2018 ze začátku roku. A jako výjimka se povedlo i to okno přes dálkové ovládání. A nyní otázka. Mám nastaveno dotankovat, ale ukazuje "nedobré" údaje. Když mám viditelně pod půl nádrže, ukazuje 25l. Když jsem měl dojezd 20km, ukazoval 40l. Na 45l jsem se dostal, když jsem už měl tak 10 km dojezd 0. Nádrž mám na 55l. Dá se to nějak "opravit"?
  3. Mi to přijde podezřelé. Mám 1.4 59 kW a v servisce je povinná výměna rozvodů po 120 tis. Ty budu mít letos. Proč by je někdo dělal už v 90 tis těsně před prodejem? Spíše to vidím na provedenou výměnu ve 120 na stočené kilometry a oblikátní těsně pod 100 tis.
  4. To se ještě musíš s naftou učit jezdit. 40 km Poděbrady-Praha po staré přes vesnice za průměr 3.1 bez schovávání za auto a podle předpisu 50-90. 1.4 TDi 59kW
  5. Zdravím U jednoho prodejce jsem zahlédl toto http://www.bmw-trade.cz/cz/k13,1482-electronic-protector/ http://www.system-elektrotechnik.de/set_we...tzubehoer_e.htm sortiment GP12 Připojuje se mezi oba poly baterky, libovolne zvolena orientace. Je možné, aby to fungovalo? Mělo by to zamezit rázům z baterky a snad jestě podpořit životnost žárovek a dalších elektro zařízením z nichž jmenují ABS, HiFi, řídícií jednotky atd. Nezkratuje to baterku? Co vy nato elektrikáři Medik (Konik)
  6. Asi ti "borci" mysleli ten bio sajrajt v naftě, když stojíš déle. To ale znamená nejezdit přes měsíc a nedolívat naftu na promísení.
  7. Tyto diody denní svícení nenahradí. Nemají homologaci na SDS. Snad jen jako poziční světla. Vypadá to pěkně, ale denní svícení nenahradí. Musíme hledat jinde. Letos novinka 5-ti diodové světla is homologací na denní svícení, nebo HELLA
  8. Máte odhad ceny na 1.4 59 kW TDi? Uvažuji o čipu ale zákl. cena 14500 je dost
  9. Konik

    Osram Night breaker

    Dost dobré a poučné. Zaráží mne však doba výměny jedné žárovky u Fabie. To museli 10 minut hledat klíče od auta. Píšou 12 minut. Já mám vyměněny za 5 minut obě žárovky, a to mi vždy něco z toho trvá vydolovat ty Philipsy z plastového výlisku a vadné tam vrátit.
  10. Konik

    Odběr Symphony

    Špatně jsi pochopil funkci nahrávání zpráv. Není to nahrávání po dobu dvou hodin a potom nic, ale uchování zpráv za poslední 2 hodiny (nebo 24, podle volby) Na co by ti byly zprávy z minulé neděle, pokud jezdíš např jen o víkendu? Tedy scanuje stále ale uchovává jen poslední 2 / 24 hodin
  11. Nechápu, co se tady pořád řeší. Pokud chcete připojit vlastní MP3 přehrávač jednoduše a jste ochotni dát kolem 800 Kč, tak existují rádiovysílače s připojením na Jack. Vsuneš do sluchátkového výstupu, na krabičce nastavíš jednu z asi 4 frekvencí vysílání a na rádiu naladíš ten kmitočet. A už to gunguje. Univarzálně na všech rádiích, i doma. Viděl jsem to již v nekolika obchodech
  12. Jak dlouho jsi cekal az svicky prohreji valce? Pocitam, ze vubec, kdyz jsi se ptal, zda tam nejake jsou. To pak muze byt vse v poradku ale promrzly motor nenaskoci. Videl jsem uz nekolik maniku, kteri startovali diesel v zime jako benzin. Okamzite otocit az k starteru a pak se divili, ze to nove Audi A6 nechce chytit.
  13. Mi při prohlídce seřizoval mechanik ostřikovač tak, že do něj strčil jehlu a lehce ho pošteloval. Ne, přední. Stříkal moc vysoko, tak ho lehce přihnul dolů. Pribuh, co to mate za ostrikovace? Nepisete i Felicii? Na fabce model 2007 je jen sterbina ktera nestrika proudem ale jen "skoro mlhu" a to neseridietlnou sterbinou. Pozn mam vyhrivane
  14. Pred tankovanim dojezd 40, na shelce mi tanknula obsluha do prvniho cvaknuti 41 l a PC ukazal dojezd 1200. Bylo to po klidne ceste z Podebrad do Prahy po stare ceste. Prozatimni rekord po ujeti 600 km ukazoval PC dojezd jeste 740 km. Pak jsem vsak musel na dalnici na to trochu slapnout a v silnem protivetru (cca 90 km, byla prave vichrice) jsem mel tacho 150. Tak to slo rychle dolu. To jsem tehdy dal asi 2 l nad prvni cvaknuti (V-power D, ten tolik nepeni) a bylo tam asi celkem 46l Je to 1.4 TDi 59kW zatim v zajezdu 35 tis km
  15. Konik

    Klima ve Fábii

    Mám poloautomat a dokonce se mi to zdá lepší. Rozdíl je v tom, že poloautomat reguluje teplotu na výdechu, automat v kabině auta. Takže pokud to necháte stát na slunci a potom pustíte klimu např na 22, poloautomat vám bude do auta posílat vzduch 22 a bude chladit pomajeli (můžete posílat méně, píšou že někdy i jen 5 stupňů). Zato automat se snaží těch 22 dosáhnout v kabině (co nejdříve) a bude do vás pouštět to nejchladnější tak dlouho, než dosáhne těch 22. To už budete nachlazeni. Jsem rád za poloautomat a jsem s ním spokojen.
×
×
  • Vytvořit nový...