Přejít na obsah

Martin Molnár

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

2 246 zobrazení profilu

Oznámení Martin Molnár

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak ja to nechal nakonec vymenit komplet. Oba napinaky, oba retezy a vodici listy. Cena 15tis kc. V pondeli si pro to jedu. Primo v autorizovanem servisu..
  2. Mě to u mé 3.6 řechtá tak 5 sek po studeném startu. Při jízdě, nebo při zahřátém motoru nejde nic slyšet. Nestačí vyměnit napínák??
  3. VAG BoBo. Jj máš pravdu, takhle to je i v Else. Hele tak co kdybych se stavil a mrkli bychom na to spolu?
  4. Mám najeto cca 120tkm. A auto v listopadu bude 4 roky staré. U xenonů je doba živitnosti výbojek právě 3-4 roky ne? Asi si to vyměním sám a do servisu zajedu jen na seřízení. Ještě jsem to právě nikdy neměnil..
  5. Tak mě čeká výměna xen.výbojek. Jedna už svítí skoro fialově a druhou vyměním ať ma stejný odstín jako ta nová. Na postupu výměny nic není, ale po výměně by se mělo provést základní nastavení sklonu světlometů. Máte s tím někdo zkušenosti? Je to vážně potřeba?
  6. Tak a je po klepání. Sice mi to dalo trochu zabrat, ale tyčky jsou vyměněné.. Teď si až můžu vychutnat na plno kvalitu podvozku.
  7. Díky moc chlapi! Já už myslel na nejhorší..uklidnili jste mě. Hned po práci to vyzkouším.
  8. Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se startováním u tohoto motoru s 7st. DSG. Je možné, nebo neuškodí startování na N? V manuálu je psáno, že startovat se může jen na P nebo N. Ale chci se ujistit. Já startuji zatím na N jelikož, při startování na P motor vydá asi sekundový zvuk, chramocení. Žádný šicí stroj nebo, klepaní. Ale při startu na N je motor krásně tichý. Přečetl jsem toho mraky o závadách TSI motru, přeskakování řetězu, kvůli vadnému napínáku atd..Možná jen zbytečně plaším a tento projev je normalní. Při startu na P mám takový pocit jakoby se motor snažil překonat nějakou sílu. V manuálu stojí, že při zařazeném P je aktivní mechanická brzda. Nemáte někdo podobné zkušenosti, nebo můžete mi prosím popsat jaký projev má startování vašeho supa při P a při N? Pociťujete taky rozdíl? Díky za každý poznatek
  9. Tak tyčky stabilizátoru objednané a o víkendu to budu měnit. Tak pak pisnu jak to šlo..
  10. Neříkej mi že neumíš aspoň trochu polsky? Záleží jaký máš nastavený servisní interval http://www.skoda-aut.../Intervals.aspx Ale neboj sup tě vždy na vše upozorní na MAXI DOTU....
  11. Ahoj, no podle mě to smysl má. Když si uvědomíš jak obě věci fungují tak zjistíš, že k něčemu to bude. Co se týče brzd, tak desky se signalizací mají v sobě zalitý kontakt, který když se ubrousí tak spustí signalizaci. Všichni výrobci by měli dodržovat určitou normu, tj. minimální zbývající tloušťka v době ubroušení kontaktu. Přesnou hodnotu neznám, ale určitě to nebude nadoraz. Proto je vždy dobré i při signalizaci tloušťku desek ověřit pohledem. A o tlaku v pneu je to jak píšeš. Nejsou žádné senzory tlaku v pneu, jak si mnozí myslí. Ale vše vypočítává řídící jednotka ABS, která porovnává obvod běhounu pneumatiky s uloženým rozměrem. Tzn.že tak jak si to nastavíš, tak ti to pak bude hlídat. A při změně obvodu běhounu ti to zařve že máš nedostatek tlaku v pneu. Takže to s tlakem nemá nic společného, ale je to jen o nastavených hodnotách obvodu pneumatiky. Teda takto je to řešeno u škodovek...
  12. Super díky! Ještě by bylo super, kdyby se našel někdo šikovný v Moravskoslezskem kraji Do škodovky s tím nepojedu, sám bych to zmáknul asi jen kdybych měl pořádný zvedák. Nemá někdo zkušenosti s výměnou těch tyček stabilizátorů?
  13. A kde jsi je koupil za tu cenu?
×
×
  • Vytvořit nový...