Přejít na obsah

nooBody

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení nooBody

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na VAGu to bylo, ale žádnou chybu to nehlásilo. Tak mi bylo doporučeno čas od času dát aditivum na pročištění přesný název si nepamatuju... Ale dává se to cca 4800km do 50l benzínu. tak uvidím.
  2. Ahoj, jsem vlastníkem 1,6 MPI (najeto cca 81000) Poslední dobou cca (poslední 2-3 jízdy) mi nejspíš blbnou otáčky nestává se to ovšem vždy.... Normálně mívám volnoběh cca 900 otáček. nicméně se mi stalo, že po záběru na jedničky mi otáčky stouply něco nad 2000 (aniž bych přidával plynu, tak jsem tu spojku ještě v reflexu sešlápl, ale přesto to vyběhlo na ty 2000 plynu jsem se ani nedotkl). Pak se mi stalo, že při dojezdu k semaforu, vyřadím a dojíždím k ostatním autům, že při snižování otáček se na cca 1 vetřinu otáčky zastaví na 1600 a pak klesnou na těch 900. Tohle se také děje jen někdy a jen když mám něco nad 2000 otáček. Na diagnostice jsem ještě nebyl, ale třeba tady zkušení budete vědět Mě samotného to dosti znerózňuje... Dík moc za rady a názory
  3. Díky moc za odpovědi... v pátek přezuju a dám vědět edit: díky za rady na vymáčkutí stačil i palec
  4. Zdravím, chystám se přezouvat na zimu... Na léto mám tyhle alu disky http://images04.olx.cz/ui/20/81/74/1331757086_329377774_3-Orig-ALU-KOLA-SKODA-OCTAVIA-II-R15-SADA-4-kol-Vsechno-ostatni.jpg Jelikož mám stojan na uskladnění pneu včetně alu disků, tak se potřebuju nenásilně zbavit středové krytky, tak jak následující obrázek http://www.yauto.cz/includes/img/inzerce/ALU_Kola_SKODA_SUPERB_OCTAVIA.jpg Kolik síly musí vynaložit, abych krytku vytlačil ven, aniž bych ji poškodil? Půjde to vyklepnout dřívkem? nebo jak to řešite? Díky moc
  5. no jo jenže já mám octávku rv 2006 kde ten maxidot není tzn. když otevřu dveře, tak mi tam svítí maličký červený obrázek auta s otevřenými dveřmi... U Maxidotu je přece velký bílý obrázek auta a je tam vidět, které přesně dveře/kapota je otevřená. Leda, že by mi při otevření kapoty svítil ten červený obrázek auta, jako když nemám zavřené dveře?
  6. díky moc stav oleje na měrce mě tak nějak ukonejšil, že by to mohlo být max. to čidlo Spínač na kapotě... Chápu dobře, že když na volnoběh otevřu kapotu, tak by se mělo rozsvítit na palubním počítači? nebo jsem mimo O:-)
  7. o tom otevření kapoty a vypnutí kontroly na 100km bez dolití oleje jsem četl, ale dočetl jsem se o tom "jen" v sekci pro O1 (to ale neznamená, že na O2 to je jinak) Jinak s tou kapotou otevřít a zavřít jsem to zkoušel taky... ale tehdy pořád svítila. Jak to myslíš součástí zámku? na té páčce na kapotě? na kličce na otevření kapoty? na klíčku od auta? Já jsem v posledních dnech najezdil několik stovek km (což mohlo odpovídat výše zmíněné cestě do Amsterodamu), ale před touto řádkou km byl olej ještě ok...
  8. Ahoj, a ten najdu na kapotě zhruba kde? Jak jsem procházel internet, tak jsem na tohle taky narazil, ale nenarazil, kde to čidlo na kapotě hledat díky
  9. Ahoj, o víkendu mě znejistila kontrolka oleje na palubním počítači... Jedu si takhle po D1 a rozsvítí se mi oranžová kontrolka oleje (s pípnutím). Říkám si fajn, dojedu do cíle a doleju oleje. Což jsem taky po zchládnutí motoru/oleje provedl (stejný olej 5w-30 od Castrolu). Oleje tam bylo mírně pod minimem. Po dolití litru si říkám, že by měla kontrolka zhasnout. Nicméně nezhasla, což mě docela znejsitilo... Začal jsem pátrat, co by mohlo být za problém a po konzultaci s člověkem, co by měl autům rozumět, jsme došli k závěru, že vadné čidlo kontroly oleje, že jsem nejspíš někde škrábl podvozkem o něco a poškodil to čidlo (jak byla sněhová kalamita, taj možná o hroudu sněhu od kamionu autobusu). Prý je auto provozu schopné a motor maže. Tak jsem se vydal na zpáteční cestu po D1 a zhruba po 40km jízdy (po městě jsem najel dalších cca 10km celkem asi 50km po dolití oleje). Je tento jev normální nebo mám řešit čidlo stavu oleje, nebo je to něco vážnějšího? Před dolitím oleje jsem měl mírně vyšší spotřebu, po dolití spotřeba o trochu klesla... Jedná se o OII rv2006 1,6MPI Předem moc díky za reakce
  10. no moje oct je vyrobena na začátku ledna 2006, tak teoreticky do toho nespadám, ale prakticky nejspíš jo
  11. přesně tak... :-) je to ještě před FL, ještě bez té možnosti "Cancel" na kolébce...
  12. šulda: díky za návod... :-) jinak tempomat je tam od výroby, auto má 7 let
  13. díky moc pánové za odpovědi... na vozovce, na které hrozil prokluz kol, jsem tempomat nezkoušel, za takových podmínek mě to ani nějak nenapadlo zapnout... S tím pročíštěním přepínače, to se ta páčka bude muset rozmontovat a pročistit? Lze to zvládnout i v polních (domácích) podmínkách, nebo je nutný odborný zásah?
  14. Ahoj, má tempomat nějaký teplotní interval, ve kterém jej lze používat? Teplota na palubním počítači ukazovala cc -4 - -7°C. Byl jsem teď na horách a celou cestu tam tempomat nefungoval. Při zpáteční cestě se umoudřil a bylo možné jej použít. Nebo žádné omezení není? Předem dík za odpověď
  15. díky za reakce četl jsem v tom maxi vlákně, že je levnější a dražší varianta PA, bez napojení, respektive s napojením na rádio. Z toho jsem pochopil, že budu muset mít pouze originální škodovácké rádio (ne na každém to asi jede) + tu dražší variantu PA. Je to tak?
×
×
  • Vytvořit nový...