Přejít na obsah

havran41

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 519 zobrazení profilu

Oznámení havran41

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, prosim ta ako sa ti podarilo poruchu odsranit?Zistil som ten isty problem...po nastratovani okolo 12V po poturovani okolo 2000ot, zacne nabijat cca 14V.

    Dakujem za odpoved

  2. Tato tabulka podle mě sedí (osobní několikaletá zkušenost) Nutno měřit jak píše LucasCZE po delší době (já měřim ráno) Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3] 100% > 12,60 1,26 - 1,28 v pořádku 75% 12,40 - 12,54 1,24 - 1,25 50% 12,24 - 12,40 1,21 - 1,24 ihned dobít 25% 11,88 - 12,18 1,13 - 1,18 0% < 11,88 < 1,12 Podle elektrolytu je to přesnější, ale k tomu se jen tak nedostaneš Mě jde o napětí baterky v autě po startu (bez šlapání na plyn). V servisu mi tvrděj, že když nastartuju a na baterce je 12V, tak je to ok. Podle mě to je blbost, myslim, že by tam mělo bejt furt těch +/- 14,3AV i po startu bez šlapání na plyn.
  3. Tak už je to v řešení. Jen mám ještě jednu otázku: Když nastartuju a na baterce je 12V, tak : 1) je to správně (baterka se dobíjí) 2) je to špatně: a ) baterka dobíjí, málo, ale bude vždy nabitá b ) baterka dobíjí, ale málo - po delší době se úplně vybije c) baterka se vůbec nedobíjí d ) na baterce musí být chvilku po startu víc jak 14V e ) nějaká další možnost??? Prosím označte správnou odpověď Děkuji
  4. to LucasCZE: reklamace bude dnes (ze servisu vyzvednuto v pátek odpo) - jen sem chtěl mít jasno, kdyby to nechtěli uznat. Jinak po najetí cca 500 km, je to stále stejné - po startu 12V, potúruju nad cca 1700 otáček a je tam 14,4. Baterka je dobíjena, kontrolka nesvítí (nikdy). to McMatej: díky za vysvětlení Až to vyřeším napíšu co to bylo....
  5. Tak nakonec to byl setrvačník a spojka. Sry za pozdní odpověď
  6. Dobrý den, moje octa II (1,9 77 kW, 2008, 250k) je po servisu altíku. Novej vnitřek + nový regulátor. Zjistil jsem, že mi ale nesvítí kontrolka (vůbec a ani neprosvítá - předpokládám, že problém nebude v palubce) a po nastartování je napětí jen okolo 12V (jsou slabší světla, takže asi nedobíjí altík baterku??). Musím vytočit otáčky cca nad 1500 - napětí poskočí na 14,4V. Chci se zeptat jak je to s tím buzením altíku a jestli se má hledat problém v kabelech u alternátoru. Taky je motor jakoby hlučnější prvních několik minut jízdy a pak je zvuk jako býval před - možná správně nenapnutý řemen nebo volnoběžka (ta se neměnila)? Prosím o nasměrování, kde problém hledat. Díky
  7. Tak hotovo - cena komplet necelých 5 tisíc (nemám dest. senzor). Spoluúčast vyplacena ve formě bonusu, takže sme nic neplatili. Firma carglass Praha - doporučuji. Během půl dne komplet hotovo
  8. Dobrý den, dnes sem chytil kámen do předního skla. Zjistil jsem, že mám připojištění skel jen do 5000.-, takže hledám nějakou solidní neškodováckou firmu. Můžete někdo z vlastní zkušenosti doporučit firmu v Praze a okolí? Nějaké jsem našel, nabízejí např. dálniční známku apod., když si to nechám vyměnit u nich. Jen se chci zeptat, jaké s tím máte zkušenosti a zda to není nějaká levá. Předem díky za info.
  9. Já myslím, že tam nic takové nebylo, ale stejně sem to chtěl zkontrolovat, jak to onýtovali, takže se mrknu a hodim sem foto. Jinak mě strašili, že bude potřeba celý stahovák, ale nakonec to bylo jen vypadlé
  10. Ahoj, tak sem to rozebral a je to zanýtované celé je to na servis, můžete lock díky
  11. Ahoj, mám problém se zadním stahováním okna. Motorek jezdí dolu a nahoru(je slyšet), ale okno je nahoře(ale lze s ním manipulovat nahoru a dolů při použití menší síly). Stáhl jsem si dílenskou příručku, ale moc se v tom neorientuju. Může někdo poradit jestli to opravím, když to rozeberu (vypadá to, že okno jen není pevně připevněné ke stahováku??)? Nebo tam jsou všude nýty a když rozeberu tapecírunk, tak se k tomu stejně nedostanu. Předem díky za rady
  12. Ahoj, chci se zeptat, když se mění setrvačník, tak je asi lepší dát i novou spojku? Nebo dát nový setrvačník a až později odejde spojka, tak pak spojku? Někde sem četl, že když odejde setrvačník, tak do věčných lovišť vezme i spojku, ale opačně to neplatí? Moje kokta 1.9 TDI PD, BXE, 210 000 km, už při volnoběhu trochu "chroupe"
  13. No já slyšel, že prý když se sundá a nandá, tak už může mít trochu vůli, tak proto se raději ptám, protože sem slyšel obě verze ano i ne...
  14. Dobrý den, mám Fabii II motor 1.9 TDI, najeto 138 000, rozvody dělány ve 115 000 (komplet i vodní pumpou). Opravuje se mi prasklá hlava. Otázka je jestli můžu použít původní rozvodový řemen nebo musím dát nový? Jednou sem tu četl, že když není moc starý, tak můžu dát ten původní, ale moc se mi to nezdá......Děkuji za info
  15. Já vím, je to neurčité, jen sem chtěl vědět jestli někdo neví co je myšleno tou lamelou, kde je a co dělá Pokud nikdo neví, napíšu výsledek po návštěvě servisu.
×
×
  • Vytvořit nový...