Přejít na obsah

flek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 109 zobrazení profilu

Oznámení flek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

16

Popularita

  1. flek

    Facelift Kodiaq

    Taky si to myslím popravdě. Biturbo pro nove euro nejspis nebude, audina misto nej ma sestivalec. Do kodiaqu se tezko vleze (uz u biturba musela baterka do kufru) ... a vw odborare by klepla pepka. Ale bylo by fajn to mit takto "oficialne" potvrzene
  2. Já mám RS a v techničáku sedumnáctky mám. Jen tam mám vyznačené, že na nich jde jezdit jen v zimě (netuším proč, asi kvůli konfiguraci tlumičů). Sám přemýšlím jak se s tím poprat. Jestli ty 17 fakt nejsou ideální z jízdních důvodů, tak možná zvolím 20ky zimáky a řetězy oželím.
  3. flek

    Ignite disky pro RS

    O kolik to protáhlo dobu dodání? Kdy máš termín?
  4. No určitě tam negativa jsou. Navíc je to (EU směrnice ISA) první krok. Později (10 let, až se to ověří) se fakt plánuje, že trvale to vypnout nepůjde (zrychlit nad limit půjde jen opakovaným šlápnutím na plyn a auto v tomto módu bude pípat jako když nemáte zaplé pásy). ISA bude fungovat (povinně od r. 2022) ne jako tempomat, ale jako omezovač ... tzn na plný plyn vám to v obci pojede 50. Myslím, že plynulosti to pomůže, protože lidi nepojedou 40 (pro jistotu) a nebudou furt koukat na budíky. Navíc pak přestanou vydělávat měřící kamery ... tak pro ty se starším autem bez těchle systémů by to mohlo mít i výhody. Vypnout to půjde podržením tlačítka ... musí se opakovat po každém startu. Komu toto připadne jako sci-fi tak ať si to srovná se start-stopem ... těch rozdílů zas tak moc není. Na druhé straně asi to půjde "hackovat". Když autu zamažete sensory tak vás těžko odmítne svézt.
  5. flek

    Dodací lhůta

    No tak to je hodně zvláštní co píšeš. Ve Škodovce nedělám. Ale co vím tak u výroby jsou tři fáze. První je před koupí ti řeknou jen úplně obecný termín čistě na základě statistik. Po koupi je auto zařazené na jakýsi pořadník a řeknou ti odhad kdy bude vyrobené +- 2 týdny. V této fázi se to může ještě hodně měnit. Cca tři měsíce před výrobou auto zaplánují na konkrétní výrobní týden ... a tento termín co vím už je prakticky konečný. Až do poslední chvíle se neví který den v týdnu to auto bude vyrobené, vyjímečně se to nejspíš může přesunout do následujícího týdne. Ve Škodovce mají celozávodní dovolenou 3 týdny co já vím. To že by ti měli auto vyrobit v neděli nebo v pondělí a když se to nestihne tak to bude až za 6 týdnů mi s tímto vůbec nesedí. Nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale z toho co si napsal mi to připadá jako by když zjistil že to chceš rušit ti řekl že už je vlastně hotové (a odstoupit už prakticky nejde). To je servis někde v čechách? Jinak zas co já vím ... jestli to máš mít do těch tří měsíců tak už je to nejspíš napevno zaplánované (poznáš to podle toho, že servis by ti měl říct pevný výrobní týden) ... to už je skutečně pozdě na to něco měnit a to auto prostě bude vyrobené. Pokud si ho nevezmeš tak zbyde servisu jako skladovka ... a divil bych se kdyby ti něco vrátili ze zaplacené zálohy. Jinak toto jsou moje poznatky z toho co jsem tak pochytal. Budu jen rád, pokud mě někdo znalejší opraví.
  6. Nový Superb jako první má prediktivní tempomat ... zjistí max povolenou rychlost podle map a značek nasnímaných přes kameru a pak si umí i přibrzdit před ostřejší zatáčkou. Je to velmi zajímavá funkce, která má být od roku 2021 povinná ve všech nových autech (vypínaní bude možné jen před dlouhé podržení tlačítka po každém startu). Zajímá mě pár detailů o tom, jaké jsou možnosti nastavení. Ideální by byla možnost nastavení offsetu (např. jezdi 5km/h nad limitem) ... to ale těžko půjde. Vím, že v Superbu je toto vypnutelné ... resp. zaplé jen pokud je zapnutý tempomat. Je ale možné pořád používat stávající adaptivní tempomat? Tzn. můžu si nastavit rychlost 90km/h a můj sup zpomalí když před sebou uvidí auto ale jinak pojede 90 i když jede v zóně 70km/h? Resp. je někde k sehnání manuál k novému Superbu?
  7. Tak konečně jsou ke shlédnutí Ignite disky, dostupné od MR20 pro RS (jsou i v novém ceníku). https://az749841.vo.msecnd.net/sitesencom/alv1/ee69d370-e889-40e8-adda-e9ad744ad01e/Kodiaq_Accessories_EN_22_2019_low.efaf681a129bd25ac8c5bd520fb89c9a.pdf Co na ně říkáte? Bude posun z ET41 na ET38 znatelný? (nemám z porovnáním ETček žádné zkušenosti)
  8. flek

    Škoda Kodiaq

    Tady je celkem přesvědčivý seznam: https://www.briskoda.net/forums/topic/465966-week-22-updates/?do=findComment&comment=5230558 ... odpovídá informacím např ze světa motorů. Plnohodnotný side-assist místo blind spot sensoru Lepší zabezpečení KESSY (aktivní jen při pohybu) Jakési lepší prolinkování stmívání LED osvětlení Logo Škoda vzadu Víc umělé kůže k uspokojení pseudo ekologů
  9. To není o kapacitě, jen se už nevleze do motorového prostoru.
  10. Papírově to vše vypadá supr, hlavně že 140kw (resp. 150kW) konečně bude pořádně navržený (místo jen 110kw s jinýma vstřikovačema). Zkušenosti taky vypadají výborně (lepší výkon v nízkých otáčkách, znatelně menší spotřeba). Přesto jsem trochu paranoidní a zneklidňuje mě pár věcí: - Tyto motory jsou z navrhnuté hodně narychlo (nasazené všude už do 2021) - Hliníkový blok motoru není nejnovější vynález a nezdá se mi, že by neměl žádné nevýhody (pro mě primárně trvanlivost oproti litině) - Start/Stop řešený konečně pořádně, stejně ale nejsem přesvědčený, že opakované starty jsou pro motor dobré - Změn je tam opravdu hodně, a když vzpomenu jak dlouho VW trvalo vypilování k stávající EA288 .. Uvažuju teď jestli jít do aktuálního BiTDI nebo počkat až na upravenou verzi ... a je to pro mě fakt dilema. První priorita je pro mě spolehlivost a výdrž. Jak to vidíte?
  11. Bylo by taky divné kdybyste tyto hodnoty měl ... když měření probíhá při stojícím autě nejsou tedy započítané povětrnostní podmínky, vliv teploty, nebo odpor vzduchu. Dnes jsem jel cca 200 km po okreskách (mimo město) a měl jsem v Golf 2.0 TDI 110kW 4.1 l/100km ... papírově jsem měl mít 3.6. Pouze ale papírově, zatím to vypadá že auto žere o cca 0.2l/100km víc než hlásí.
  12. Omlouvám se, tohoto tématu sem si všiml až teď. Stejný problém jsem řešil já, ofic. vyjádření od VW: ----------- Dobrý den pane !@#$%^&^, děkujeme Vám za Váš dotaz. Dle dostupných informací mají všechny 2,0 TDI u modelu Volkswagen Golf VII. generace vyvažovací hřídele. Bližší informace Vám případne poskytne autorizovaný prodejce Volkswagen. ------------ Golfa jsem si koupil a můžu potvrdit že hřídele má a v porovnání s O2 2.0 TDI je rozdíl obrovský ... Octa byla klidná (bez dunění) až od min. 1600 ot/min. Golf je stejně klidný od 1100 ot/min. Bohužel se to moc neprojevilo na spotřebě ... ta mi připadne cca stejná. Je to tak klidné, že si až říkám jestli ten ukazatel otáček nelže ... ale zas sem si říkal proč by to dělali.
  13. flek

    Octavia III

    ale prece auta se nevybiraji podle toho co chteji zamestnanci (vetsinou) ale proto aby reprezentovali firmu - ze na to ma kdyby si v dane cenove relaci mohli vybirat sami zamestnanci myslim ze bychom videli uplne jina auta
  14. flek

    Octavia III

    myslim ze u flotil je uplne jina cena a pro flotily je vysoka cenikova cena spis vyhodna ... zvysuje odkupni cenu a tim snizuje tco
  15. flek

    Octavia III

    No tak soudím tak podle obavy že nasazené zástěrky by zničily ten epický feeling kvůli kterému máme naši Octavii tak rádi. Mě by toto teda u takového auta v situaci kdy mám problém že si špiním ruce o kliky řešit nenapadlo.
×
×
  • Vytvořit nový...