Přejít na obsah

pajos2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

745 zobrazení profilu

Oznámení pajos2

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. V neautorizáku, předběžně do 50 tis., ale dle skutečného stavu poškození. Je to přes známýho, tak doufám že to dopadne. A náhodou, nemám s tím zkušenosti, ale kde shánět ten půlmotor ?
  2. JJ, díky za info. Jo a ještě tedy na závěr, info ze servisu - přeskočil rovodový řetěz a motor je pa pa. Předběžná cena opravy u nich - nový motor 150 tis bez práce, nebo repase a do toho se jim nechce. Ja umřu
  3. A víte někdo jestli poslední Supy 2016 1,8 Tsi DSG 132 Kw mají také suchou spojku?
  4. Přátelé, zdravím, vím že to je již 5 let co jsem založil téma "cukání", ale musím bohužel konstatovat, že po první výměně spojky v 25 tis 2012, jak jsem popisoval, pak další výměna v 70 tis, 2014. a pozor! ten samý problém ve 140 Tis! 2017. Opět výměna spojky. Od té doby NAVÍC: v cca 45 výměna mechatroniky! Dále - spotřeba oleje 1 l na 1200 km - navržená oprava za cca 70 tis! ( vím, že se to řeší v jiném fóru, tak se omlouvám, to jen pro info ), dále mi řekli, že mám natažený rozvodový řetěz, do týdne po jejich infu jsem auto nastartoval a jako by jelo na 3 válce. Je opět v servisu, čekám co na mě vybalí. No, nakonec musím konstatovat, že jsem z auta totálně zklamán a nemám ani odvahu ho prodat, protože nechci být taková .... Známý si i přes moje varování koupil toho samého Supa 1,8 Tsi DSG v r. 2016, tak uvidíme No, bude to chtít ještě pevné nervy a ty přeji všem, kterých se to týká
  5. pajos2

    Ztráta výkonu

    Zdravím, asi mám stejný - podobný problém. Rozsvítila se mi oranžová kontrolka závady motoru, motor se přepnul do úsporného režimu - ztratil vkon, nejde "vytáhnout", na palub. počítači nehlásí teplotu oleje - nuly, déle točí startér než nakopnu. Po kontrole závad - malé tlaky vstřiku paliva - viz obrázek. Co by jste prosím doporučili? Hned výměna tl. čerpadla? SUP II, 2010, 1,8 TSi, 118Kw Díky. P.
  6. Ano, mám to taky potvrzeno - svolávačka na výměnu přev. oleje a přehrání sw. Již jsem objednán a doufám, že to nějak nedokur.í Mám ještě jeden dotaz - žere mi to olej jak prokoplé, cca 1000 km/ 1 l. Co jsem nafutroval do toho supa oleje, jsem za život nedal do všech aut co jsem měl Vy v pohodě??? (Suberb 1,8 TSi, 2010)
  7. Zdravím, taky mi něco "vrže" - jakoby bylo něco uvolněného v B sloupku u řidiče ( u ucha) . Mám Supa 2, ale dělala to i Okta. Má s tím někdo zkušenost a případnou radu ? Díky.
  8. Uf, ať hledám jak hledám - není to tam. Mám Supa rv. 6/2010.
  9. Zdravím, ve Fóru jsem se dočetl, že lze nastavit intezitu i trvalé svícení osvětlení prostoru pro nohy. Jak se to nastavuje?
  10. To maca02 - ano měl jsem stejný problém (drnčení mezi 1° a 2° při pootočených kolech )
  11. Lidi bojujte, protože když se chce, všechno jde - výměna spojky během 7 dní, místo plánovaných 8 tisíc (kulance), mi naúčtovali 5518 Kč bez DPH vč. práce. Až se bojím, aby tam ta nová spojka byla Zatím jízda jako s novým
  12. Zdravím , dnes mi ( a to jsem se řádně nachechtal ) volali, jak že jsem byl spokojen s poslední opravou, tak si to chudák paní vyslechla. Nicméně nevím , jestli to k něčemu bude, ale vše jsem jí to popsal i to že nejsem sám, kdo tyto problémy má. Tvrdila, že se ten hovor nahrává, tak jsem využil situace Informace prý po mém svolení poskytne servisu i Škodovce. Co se týká našeho problému, nechci být skeptik, ale osobně mám pocit, že moje výměna spojky nebyla poslední. 3 spojku za 3 roky nemají ani auta v Autoškolách :) Co se týká dotazu 5icz - jezdím 50% město a zytek meziměsta do cca150 km a samo dovolené zahraničí. Žádné prudké rozjíždění, žádná divočina, snad jen po dálnici jsem párkrát jel nad rychlostní limit ( 200 ) ale psss. K autu se chovám jako k mazlíkovi a neutrál dávám, jen když jedu někde z dlouho z kopce, proože si ten automat občas zytečně podřazuje. Takže tak no.
  13. Lidi zlatí, je to skutečně problém tohoto typu vozu - spojky. Když jsem tuto otázku zakládal, netušil jsem to. Jak jsem psal, první výměna mé spojky proběhla cca po roce 25 tis. a pozor, teď mám najeto cca 70 a mám kvůli stejnému problému vyměněnou spojku ZNOVA !!!! Druhá, resp. 3 spojka (vč. té původní) na 70 tis km a 3 roky!!!! Bylo to 2 měsíce po záruce, takže jsem za to platil 8 tis a Škoda zbytek. A to jsem se na to auto tenkrát tak těšil Asi by se to mělo někde více řešit - vidím o pomalu na svolávací akci, ale to už by museli přiznat svou chybu a zpětně řešit již proběhlé opravy atd. a to asi neudělají.
  14. Jak? Kudy? Co je třeba demontovat? Svazek kabelů omotaný izolací jsem v prostoru nad nohama řidiče našel, ale zdá se mi nemožné tam ještě něco přidat. Jsem amatér, ale při "nakopnutí" jsem schopen všeho Díky za odpověď.
  15. Zdravím, takže problém vyřešen výměnou celé spojky - naštěstí v rámci záruky ( končila za 2 dny !! ). Ale po dlouhých pereptiích, kdy mi to ještě vrátili, že závada byla odstraněna - nebyla, pouze to opět flashli, tak jsem jim tam hodil klíče na stůl, že snad nejsou dacia ( nic proti ní .) aby tam byly takové vady na voze za mega a že to půjde do televize, jak se škoda stará o své zákazníky a jaké dělá vlajkové lodě své automobilky :) A najednou MB odsouhlasila výměnu celé spojky. Zatím od výměny nalítáno cca 30 tis a zatím dobrý. Malá zkušenost a šok - když mi auto vraceli, tak mi technik řekl, že lamely byly úplně hin a že mi tam teď dali pořádné - jsem myslel, že ho prohodím tím logem nad dveřma. Na dotaz co tam tedy z výroby dávají mi začal koktat, tak jsem na to rychle radši zapoměl. Chlapi když je něco v záruce tak otravovat - vyhrožovat a nedat se, ono to vždy jde a je to taky hodně o lidech. Oprava by stála cca 20 tis. Takže přeji všem úspěch.
×
×
  • Vytvořit nový...