Přejít na obsah

Frantisek Honsa

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

961 zobrazení profilu

Oznámení Frantisek Honsa

  1. Techničák se většinou posílal dealerovi v okamžiku, kdy auto výrobci plně uhradil. A k tomu dochází až poté, co dealer auto převezme. U skladovek to často bývá tak, že auto stojí pár týdnů (dneska možná spíš dnů :D) v salonu. A auto je po celou dobu ve vlastnictví výrobce, protože zatím nebylo plně uhrazeno. Takže když si pro skladovku přijdeš a chceš s ní hned odjet, tak jí nejdřív zaplatíš dealerovi. Dealer zaplatí výrobci. Výrobce pošle dealerovi techničák. A tobě ten techničák dodají třeba až 3-4 dny po koupi...
  2. Já můžu doporučit Tungsram (nevím jak je to teď, ale ještě ca 2 roky zpátky to patřilo pod GE). Konkrétně "Megalight ultra +150%" nebo "Megalight ultra +200%". Balení 2 ks stává kolem 400-500 Kč a vydrží +- rok až rok a půl. Oproti běžný žárovce to svítí opravdu nesrovnatelně lépe...
  3. Sportovní podvozek u Fabie II combi je při ostřejší jízdě v zatáčkách znát a tam to je tuším uděláno stejně (tj. stejné tlumiče, kratší pružiny). Na ježdění po městě nebo po dálnicích to moc cenu brát nemá, ale na okreskách a při svižnější jízdě bych ho bral znova, Je teda trochu sviňárna, že za to chtějí příplatky, ale za ty 3 tisíce to stojí...
  4. Dobrý večer, jak je to s odstraněním dělící přepážky/mříže z fabie? Auto je koupeno jako N1, z toho důvodu je vzadu na oknech kufru tmavá fólie, přepážka v kufru a provedení je jen 4 místné. Z toho co jsem četl nechápu, jestli je možné to odstranit nebo ne. Auto je ve velkém techničáku napsané jako N1 s tím, že montáž mříže neprovedla Škodovka, ale tuším MTX. Někde se psalo, že je možné přepážku odmontovat, jinde že pouze u vozidel co nejsou N1 z M1, jinde zase že je to možné pokud montáž neprovede externí firma... Tak jak to teda je? Jediné o co mi jde je odstranit mříž, aby šly normálně sklápět sedačky, zbytek (místa/přehomologace na M1/fólie vzadu) nechci řešit.
  5. V servisu zjistili, že je poškozená (v listopadu měněná) vodní pumpa. Výměna by měla být zdarma...
  6. Koukám, že jsem se tu "nepochlubil" jak se to vyřešilo. Zjistil jsem, že mi loni k povinnému ručení pojišťovna nabídla za necelých 500 korun ročně pojištění proti střetu se zvěří, rozbití čelního skla a vandalismu (bral jsem tu kvůli tý zvěři, protože dost jezdím po nocích a o tom vandalismu jsem vůbec netušil). Takže jsem se objednal do servisu a pojišťovna opravdu všechno zaplatila (lak obou levých dveří (dokonce opravili 2 promáčknliny), blatníku a nárazníku) - cena opravy kolem 25 tisíc, z toho spoluúčast 5%. Nejlepší na tom je, že letos už mi pojišťovna (překvapivě) ten balíček za 500 Kč povinnýmu nenabídla
  7. Zdravím, u fabie II motor 1.6, nájezd cca 115 000, jsem si všiml, že píská motor. Po otevření kapoty se mi zdá, že se motor na volnoběh trochu klepe (je to vidět na hladině chladicí kapaliny a hadicích k ní vedoucích - možná je to normální, ale nikdy jsem si toho nevšiml). Jinak se motor chová úplně normálně a nebýt pískání (který je slyšet jen při volnoběhu a úplném tichu) se nic neděje. Jen pro ilustraci zde přikládám pískání: (mobil ten zvuk docela zkreslil, motor zní jako zbíječka a to pískání je na videu dost hlasitý, ale pro ilustraci myslím stačí). Má otázka zní - co by to mohlo asi být? V listopadu lehce utíkala chladicí kapalina, takže se měnila vodní pumpa (bez rozvodů) a co jsem tak koukal pod kapotu, pískání jde z levé strany (viz to video). Servis mám objednán, ale termín až příští týden. Asi je lepší auto odstavit a nejezdit s ním až do návštěvy servisu? Nerad bych riskoval zadření, nebo poškození motoru kvůli nějaké blbosti.
  8. To pískání by mělo být kvůli porušené aerodynamice vozu, kterou způsobí to otevřené okno. Takže žádná závada
  9. Bohužel pocitam s tim ze to bude videt, ale snad ne tolik jako ted. Ta sada laku s barvou stoji 200 a vzhledem ke stari auta 4 roky se na kapote objevuji diry po kaminkach, takze se to kazdopadne da pouzit aspon na tohle. Nechavat kompletne prelakovat celou stranu by vyslo dost draze a v servisu mi to taky zpravi maximalne tou sadou, nemyslis?
  10. Takže umejt a odmastit lihem. Pak ten lakový sprej dodávaj zvlášť barvu a zlášť lak. Akorát se zdá, že jak barva tak lak je ve spreji, tudíž barvu je nutno stříknout někam jinam a pak odsud nanést zřejmě štětcem. A to samé asi s tím lakem - stříknout vedle a natřít štětcem. Na to rozleštění bych použil tohle- http://www.colorshop.cz/lesteni-brusne-a-lestici-pasty-c62/farecla-g6-brusna-pasta-400g-i462/
  11. Ahoj, tak se to stalo i mně a nějakej hajzl objel celou levou stranu klíčem. Na nějakých místech je to, zdá se, až na kov (nebo minimálně dosti hluboký). Zajímalo by mne, zda jste někdo rejhu přes celý auto opravoval. Jak bych postupoval- sehnal si barvu - je to Modrá storm metal. Lakový spray modrá Storm metalíza nabízí v originál. příslušenství, takže tímto bych zatřel tu rejhu a pak nějakým přípravkem na rozleštění laku (Tempo?) rozleštit do co nejlepšího stavu. Jde mi hlavně o to, aby to na první pohled nebylo vidět tak, jako teď. Pokud máte někdo zkušenosti s tímhle typem oprav, sem s nimi. Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...