Přejít na obsah

Chaser

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Chaser

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. caute pani ja len tak v kratkosti by som rad zareagoval a trosku vseobecne zapolemizoval. ako som si vsimol je tu kopa ludi co sem pisu na xproblemov rovnake riesenie dookola, resp takych co radia ale pritom netusia o com. ked niekomu pada rucicka teploty ma v hajzli cidlo. ked niekomu kolisu otacky moze to byt x moznych pricin. nepocul som zeby kolisanie otacok suviselo s termostatom a je to naprosta blbost, resp uz logicky to nema absolutne nijaku navaznost. chodim sem na toto forum uz nejaky ten piatok a stale viac sa tu mnozia kadejaky "odbornici" ktori davaju zarucene 100% rady. a ludia potom chodia po obchodoch kupuju zbytocnosti a nasladne ich menia na autach bez toho aby tym vyriesili problem kt skutocne maju. padanie resp. kolisanie otacok sa tu riesilo velmi velakrat hlavne pri motorizacii 1.6 resp 1.8t pricom pricin je vela od uplnych prkotin az po seriozne niekolko tisicove opravy
  2. caute pani, mam taku malu otazku - pri akej teplote sa pusti pridavny ventilator chladenia /ten co je namontovany na chladici/? ako nam zacalo teplo tak mi v kolonach zacala stupat teplota a vsimol som si ze sa zapne az ked sa rucicka teplomera dostane tesne k cervenej oblasti co sa mi trosku nepaci. nikde som sa nedocital ci to tak ma byt alebo mam problem mam motorizaciu 20V turbo, AGU.
  3. Plast piatych dveri osobne povazujem za jeden zo "skvostou" O1. Neviem kto to takto konstrukcne navrhol a preco ale velmi rad by som sa s nim stretol a podelil o dojmy z vysledku jeho tvorivej aktivity.... Neviem presne ale zda sa mi ze do faceliftu bol ten plast, resp. jeho uchytenie riesene inak a ako som mal moznost porovnat tak z minimalnymi problemami a preto vobec nechapem naco to niekto prerobil na tento nepodarok, kt v jednom kuse klepe bucha a v mojom pripadne v poslednej dobe rezonuje. Nasadenie uz bolo popisane inymi, ja by som mal skor otazku ako to dostatocne vytlmit a upevnit tak aby to bolo raz a navzdy vyriesene a nebolo sa k tomu treba kazdy druhy mesiac vracat.
  4. caute pani - rad by som tu pripomenul ze je absolutne normalne ked sa po vymene gum a je jedno ci zanovnych alebo novych po par km trosku rozhodia a treba ich dovazit este raz. je to povedal by som standardna vec a postup a treba s tym pocitat pretoze guma si po obuti na disky este sadne a dopasuje sa pocas prvych par km a to vedie k rozhodeniu vyvazenia kolesa ako takeho. a este jedna vec kt sa mi stala celkom nedavno a tiez by som na nu rad upozornil - skontrolujte si pre istotu dotiahnutie srobov po navsteve pneuservisu. Ja som to nespravil a velmi som sa cudoval ked som v zakrute na dialnici pri 160km/h myslel ze mi urve kufor od vibracii a nakoniec som zistil ze boli povolene sroby na obidvoch stranach zadnych kolies kt som daval predtym vyvazovat.....
  5. no kvalita spolujazdcovho molitanu je uplne spickova, ta sedacka je fakt uplne presne ako uplne nova. Cize to cele skusim prehodit... presne o to sa mi jednalo.
  6. jasan, jedna sa mi o sedaky kompletne ak sa daju pripadne molitany ak sa to neda jednoducho. Proste cokolvek ako to dostat do cajku bez prilis vela roboty. uz si to niekedy skusal? rozlozit sedacku na molitan je dost blba robota, treba z toho vyhackovat cele to polstrovanie ci jak sa to vola... brrrr to musi byt robota.
  7. Octavia I, rv2000, pred faceliftom. Vodicova sedacka je dost znicena (co pri dlhych cestach vyrazne vadi) a na spolujazdcovej sedi niekto dvakrat za rok... cize ta je uplne ako nova. Da sa nejako jednoducho prehodit sedak spolujazdca na vodicovu stranu? diky!
  8. No ja to tam mam posr_ne nakomplet a zhanam novy plast uz nejaku dobu a nic. mam facelift a kamarat ked zatvaral kufor tak odtrhol cely ten plast.... dat ho naspat trva asi hodinu a je to fakt o hubu. Najhorsie na tom je ze ak clovek nenasadi spravne tie idiotske pliesky co su pri okne tak mu potom od piatych dveri ide dost buchanie do kabiny ked prejde auto po nerovnostiach. To znamena ze staci netrafit dobre tie dve stredne a je to v prdeli... len nechapem kto to mohol takto konstrukcne navrhnut pretoze je uz napohlad jasne ze to pokope nemoze drzat absolutne nijako
  9. no tak keby to aj hned bolo 20 kg co iste nebude tak to zase az taky vykonovy rozdiel nespravi tlmenie a dobre tlmenie resp. odhlucnenie je asi vysledkom pouzitia roznych materialov s roznymi charakteristikami - ked uz rozoberem tie dvere tak je jasne ze tam okrem platov supnem aj nejaku penu /ans je asi najviac ok ako som tak cital prispevky tych co to uz riesili/ na tapece. ono ked uz to by to direkt nepomohlo tak to iste neuskodi ono nakoniec prispevkov o tlmeni dveri je tu dost staci pohladat. mne skor islo o to ze nikto nepise o podlahe a motore nic a na to som chcel poukazat a spytat sa ci niekto nema s tymto nejake skusenosti. that's all
  10. no tak uz sa to tu zoparkrat preberalo ale stale sa tu preberaju len dvere a plasty ako take. osobne mam v aute /1.8t / relativne ticho ale ako uz bolo spominane pri 150 co je pre mna normalna cestovna rychlost na dialnici je to uz relativne hlucne a v podstate konci normalna konverzacia o vyssich rychlostiach ani nehovorim tiez som sa vozil na passate a4 bmw3 a tam je to celkom o inom -a nie je to len tymi dverami podla mojho nazoru treba tlmit podlahu a priestor za palubkou. ked bude trosku teplejsie tak sa na to dam a uvidime aj ked je to moc roboty vyhadzat cely interier atd... dynamat je podla mna relativne drahy na to ze vysledky prace s nim su nejednoznacne. celkom dobre recenzie ma sika dump konkretne: http://shop.hifol.eu/product_info.php?cPat...;products_id=76 tak na slovenskom ako aj ceskom nete - aspon teda co som cital a je to za prijatelny peniaz. co sa tyka tej hlucnosti motora to tazko takto posudit - asi by bolo najlepsie sa fakt odviezt na inej 1.8t a to na strane sofera a posudit to tak. ak mas motor moc hlucny tak to moze znamenat ze sa tam nieco s.re ale moze to byt takisto iba nejaka banalita ako vyhadzany silentblok, uvolnena nejaka plastova cast kt rezonuje opreta o motor pri vyssich otackach apod... takto tazko povedat
  11. Chaser

    Komplet brzdy

    Zdravim som to tu precital cele - trvalo mi to hodinu a nieco . rad by som na toto cele zareagoval aj ja. mam octaviu 1.8 20V turbo necipovanu zatial takze origo 150 lenivych konikov . nakolko som sa dost venoval pretekaniu ked som na to mal este cas a hlavne som to nemusel platit tak mozem zodpovedne prehlasit ze tie origo brzdy co su tam su uplne v poriadku samozrejme pokial nie su opotrebovane. takze zakial su v ramci normy tak nie je najmensi dovod na vymenu. vybracie do volantu moze sposobovat jednak vybehana naprava teda jej casti /niekto uz pisal o co ide tak to nebudem rozpisovat zase/ ako aj ojazdene kotuce. Na to aby kotuce vydrzali co najdlhsie a nevytvorili sa na ich ploche dobre zname drazky je jediny recept a to maksie dosticky - co v praxi znamena kvalitnejsie a tym aj drahsie. co sa tyka zavadnutia brzd tak k tomuto tu tiez bol jeden spravny postreh a to ze v normalnej premavke k tomu nedochadza ani nahodou. zakial niekto nie je uplne vypatlany a nedrzi brzdu napr 10 km dole kopcom v kuse tak tie origo su dimenzovane tak aby to prezili bez probemov. Moze prist k miernemu zavadnutiu ale to v rozmedzi 2-5% co je v podstate nepostrehnutelne pre bezneho sofera na beznych cestach. Brzdy zvyknu vednut pri okruhovom jazdeni ale aj tam ide skor o to ze nikto nebrzdi na pocit ale ma v terene nejaky bod podla ktoreho sa orientuje no a ked mu to od toho bodu uz nevychadza a je do zatacky prirychli je to znak ze mu vadnu brzdy. ja osobne nepatrim k pomalim vodicom a este sa mi nestalo aby mi brzdy zavadli. takze ked sa to u niekoho deje tak je to bud vada brzdoveho systemu alebo je zrada niekde medzi volantom a sedadlom . takisto tu dost ludi pise o brzdach ATE a o tom ze ich treba zahriat a potom su ok - nepoznam tu znacku ale s vasich postrehov mi vychadza jedno - pri beznej premavke nastavaju situacie kedy potrebujem okamzity a co najvyssi brzdny ucinok a nie to najprv zahrievat ale to je len moj nazor ako som uz napisal nemam s nimi nijaku skusenost. takze moj nazor je zakial su origo ok nesahat ak uz maju svoje za sebou myslim ze zimmerman alebo brembo je zaruka kvality a k tomu si nechat poradit maksie dosticky a nemozete sa rozhodne pomylit a samozrejme jemne zabehavat tak do 1000 km s citom aby si to cele sadlo.
×
×
  • Vytvořit nový...