Přejít na obsah

Jozzo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

414 zobrazení profilu

Oznámení Jozzo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Chyba v přepínacím relé nebo nejde šťáva už od pojistky na ten ventilátor.
  2. Sorry, ale to je asi jako čekat, že nesjedeš za 10 let gumy a když jo, tak je stačí jen vyčistit...
  3. Sada těsnění 800,- Sada těsnění se žhavícím kolíkem( to prostě samo časem odejde) 2700,- Sada těsnění a hořáková komora 5600,-
  4. Nejjednodušší je odpojit přívod nafty. Měla by být napojena z T kusu na zpátečce. Tu tenkou hadičku zkusit stříkačkou celou vysat. Nic netlačit, protože se poškodí hořák a zalije se to naftou.
  5. Já bych už po zkušenostech do té dálky nešel. Za ty peníze jde udělat GSMko a ovládáš to odkudkoliv. A hledat podle vinka, jestli to v autě při výrobě bylo nebo ne je hloupost. I kdyby jo, tak už to může být pryč, jelikož bufik jde i bez toho. Bez toho aniž by jses podíval pod palubku to nezjistis.
  6. konvexní sklo, vyhřívané, s blikačem, světlo pro nastupování, elektricky sklopné, s pamětí asferické sklo, vyhřívané, s blikačem, světlo pro nastupování, elektricky sklopné, s pamětí já myslím že je to full,nebo něco chybí?
  7. pro mě asi 3800,- jedno v plné
  8. super díky, v tom kelly to nevychazi ani tak draze
  9. to mi nejde do hlavy ...jak to řeší když spravují bouračku ? někde to musí sehnat ne?
  10. To jsou tak nesehnatelne uplne?
  11. chlapi,kde sehnat faceliftové,ale úplně kompetní i se sklápěním atd ? Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...