Jump to content

P1azer

Uživatel
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About P1azer

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

721 profile views
  1. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    @Argon : Tak kontrolka volantu je servořízení, ale netuším, jestli to není jen součtová kontrolka více chyb. Ale pro mě i jako laika je každá červená kontrolka okamžité vypnutí auta a nepokračování v jízdě. Takže rozhodně hned servis. Každopádně prosím, až tyhle problémy vyřešíte, tak dejte vědět, čím to bylo... ať máme i my ostatní případně "znalost" do budoucna. Díky.
  2. P1azer

    USB zásuvka

    Zdravím měl bych dotaz. Koupil jsem si palubní kameru Yi Dash Cam Ultra a zjistil jsem, že oproti VW je zřejmě zapalovač neustále pod napětím. Tzn., než bych vyřešil přopojní kamery do pojistkovky, tak bych ji chtěl někoma hodit. Napadlo mě USB pod entertainmentem, kamera z ní jede, ale jestli se vypiná? Co jsem jen v rychlosti zkoušel, tak po zamčení ještě běží, ale tak jestli se po nějaké době vypne (30s, 1min. ?) ? Nikde jsem to info nedohledal, tak jestli to někdo víte. Vzhledem ke starší verzi O3 a jen základním entertainmentem USB vůbec nevyužívám(e). EDIT 2.5.2019: Tak si odpovím sám . USB se vypíná s rádiem, teda po vyndání klíče cca do 60s vypne i usb, což mi aktuálně vyhovuje. Kameru to zdá se utáhne a jako prozatímní řešení to vidím jako ideální. Jinak já ve služebním narmálně přes USB nabijím telefon a stihá se dobíjet i se zapnutým WAZE, BT a někdy i Spotify. Tzn. dle standardu nebo např. mě se telefon zeptá, jestli chci pouze nabíjet nebo zapnout jako MS apod., takže když zvolím "pouze nabíjet", tak to určitě pak krmí víc.
  3. P1azer

    Koupe ojete OIII

    Dobře, to chápu, ale pokud mi někdo řekne, že při jednom servisu se měnil přední nárazník, kapota, chladiče, oboje dveře na pravé straně a další díly (nejsem z branže)... tak nepředpokládám, že to jen někdo obtáhnul klíčem nebo tuknul i lídlu na parkáču. Spíš jde o to, že v inzerátu i autosalon nalže, že auto je nebourané a realita je pak jiná.
  4. P1azer

    Koupe ojete OIII

    Tak skodaplus je v podstatě asi jen portál, kde mají partnerské salóny, které tam nabízí vozy... nic víc. Nevím, jaké jsou podmínky k tomu stát se jedním z dealeru v rámci škodaplus, ale na webu mají minimálně mapku - ZDE Na druhou stranu si umím představit, že na roční vozy asi dají zajimavější podmínky co se záruky týče, ale zase bude větší cena. Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že ani auto ze salónu není jistota. Úplně to sem nepatří, ale před koupí O3 jsem koukal i po toyotě auris combi. Našel jsem za tu dobu pár kusů přímo ze salónu. Dokonce toyota má na netu online servisní výpis historie po zadání VIN (kdyby někdo chtěl, pošlu link, je to zadarmo). Nicméně jsou tam jen vidět v kolika km a kde byl dělán servis, takže si člověk ověří jen stav km a případně, jestli to jezdilo do stejného servisu. Málem jsem už jel do Prahy vůz koupit, ale nakonec jsem zavolal obchodníkovi a vyptával jsem se na historii. Nakonec jsem z nej vytáhnul, že i přes to, že je to po jediném majiteli, tak auto bylo za tu dobu 3x dost bourané (dokonce mi řekl, co všechno se měnilo, jednou dokonce i chladiče, postupně skoro vešechny dveře, oba nárazníky atp.). Ano kamoš z branže mi na to jen řekl, že dokud to nebylo rovnaný na stolici, tak je to furt dobrý (ale za tohle jsem přece nechtěl dát více než 300tis.). Takže asi tak dnes ke koupi auta. Já jsem měl asi na koupi doufám štěstí. Našel jsem auto na bazoši, ale bylo to stylem, že už jsem měl všude hlidacího psa, chodila mi denně sada mailů s nabídkami a jak jsem narazil na soukromou inzerci, tak jsem hned volal a ještě ten den jsem "vzal" (po prohlídce v origo servisu, historii, diagnostice, projiždce).
  5. P1azer

    Koupe ojete OIII

    Je to ošemetné kupovat ojetinu, ale asi každý ti pordatí nákup neuspěchat. Nechat si auto prohlédnout v autorizáku a projít servisní historii. Já jsem koupil ojetinu v lednu, ale bylo to třeba na 3 měsíce hledání, abych našel něco v cenové kategorii a výbavě, kterou jsem požadoval a s kompletní servisní historií u škodovky. Přeci jenom to nejsou rohlíky z večerky, ale věc na několik let a asi je rozhodně lepší investovat pár stovek-tisícovek před nákupem, než desetitisíce po nákupu. Co se týče O3 (2.0)TDi a DSG, tak my máme na firmě jednu oktávku v této kombinaci a má nejeto lehce přes 300tis. (ředitelská - už se čeká na nového supa). Ale auto je pořád "pojizdné" a myslím si, že někomu bude ještě sloužit i pak. Je to o tom, jak se k tomu auto choval předchozí majitel, ale to kolikrát ani servis neodhalí.
  6. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Tak musím opravdu potvrdit, že při plném záběru je přepnutí cítit. Nestihli jsme na Velikonice dotankovat CNG a jak docházelo (pc hlásil dojezd 0km),tak mě napadlo to zkusit. Vyšlo mi to přesně tak, že jsem minul ceduli s koncem obce, tak jsem sešlápl plný plyn a po nějaké chvilce byl cítit propad výkonu (zlomek vteřiny) a pc napsal, že bylo přepnuto na benzín.
  7. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    U mě taky nic, zatím nevidím žádný velký rozdíl mezi jízdou na CNG a benzín, přepnutí je "bezešvé", občas při dojezdu cng to ještě vždycky najde nějakej ten gram navíc a přepne se to chvilku z benzínu na CNG a zpět na benzín, ale bez záškubů a nic podobného. Dokonce (zatím) ani neslyším žádné pískání a nebo vysoký tón při jízdě na CNG, jak tady někdo popisoval a to jsem už přezul na letní. Ale je pravda, že v 99% poslouchám(e) hudbu, tak bych to asi přeslechl.
  8. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    @schima No už to tady bylo, ale pár stránek zpátky. V Hranicích na Moravě jezdí s CNG taxi služba a jeden kousek má přes 470tis. km, viz video
  9. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Tak ten benzin samozrejme nevyjizdi pravidelne, ale proste kdyz nestiha v praci a blbe si to naplanuje, tak tak kolikrat jede nekolik desitek km na benzin. Auto je rodinne, takze spis pres tyden cara a kdyz nekam jedem, tak samozrejme natankujem. Ale treba Brno-Praha-Brno jsme jeli jen na CNG (vyslo to tak, ze jsme vzali plnou v Brne a pak zpatky az v Mezirici). Samozrejme, ze oba myslime nekvalitnym benzinem, viz.
  10. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Jak jsem psal, přes týden s autem cárá manželka a víte, jak je to s ženskýma. Takže kolikrát se ji nechce tankovat, tak dojíždí i na benzín (i přes to, že jsem jí říkal, že pak úspora padá do kanálu). Nicméně my tam tankujem fakt jen třeba 10-15l benzínu, jako rezervu, až v létě plánujem Chorvatsko autem a uvidím, jestli zkusíme max dojezd na obě nádrže, nebo to naplánuju přes Wideň, Maribor a Záhřeb tak, abych to dal jen na CNG (nebo aspoň 90% trasy). Každopádně já radši těch 10l benzínu vyjedu co měsíc, než abych pak řešil, že po půl roce mám zalepený vstřiky (tedy i přes to, že berem jen 100oktan).
  11. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Jak to myslíš, jako že jsi bral vždycky plnou i benzínu a kvůli tomu to jelo hůř? To je nějaká pitomost, ne? Jako ano, je tam rozdil asi 50kg nebo kolik, ale to nemůže mít IMHO takovej vliv na dynamiku. My máme benzín jen jako rezervu, berem vždy 100oktan, dřív u shellky, teď jsme zjistili, že MOL na přivaděči má 100ku za stejný prachy, jako shell 95ku.
  12. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Tak spíš to celý ježdění na CNG v osobní dopravě zabije EU a ČR politika. Chtějí nižší emise, čistší ovzduší, ale místo toho, aby alternativní čistá paliva podporovala, tak na CNG hodí spotřební daň, aby cenu vyrovnali naftě a benzínu. Takže jak už psal někdo výše, v takovém případě nebude mít koupě nového auta na CNG vůbec smysl.
  13. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Těžko říct. Ale já bych asi novýho Gtech nechtěl kvůli malé benzínové nádrži, myslím jako soukromý auto. Ale to se tady omílalo už několikrát.
  14. P1azer

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Auto mám od začátku února, najeto od koupi něco málo přes 2,5tis. km, přes týden s autem jezdí manželka do práce a na nákupy, takže město, krátké trasy. Spotřeba dle PP viz obrázek.
  15. P1azer

    Koupe ojete OIII

    Já jsem vybíral auto v nižší cenovce a neprahnul po RSku, ale i tak jsem za ty peníze chtěl přímého majitele a perfektně vedený servis v autorizovaném servisu. Takže za předpokladu, že bych do toho soukromě měl dát ještě víc, tak můj názor platí dvojnásob. Takže samozřejmě projet to můžeš, ale co projížďkou poznáš, pokud nejsi profík přes auta? Takže za mě určitě před koupí důkladná prohlídka v servisu včetně diagnostiky.
×