Přejít na obsah

Sv Martin Chumchalů

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 403 zobrazení profilu

Oznámení Sv Martin Chumchalů

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nebyla to: porucha svazku, snimač otáček motoru, snímač tlaku oleje, vstřiky, imobilizér, teplotní čidlo, páčka tempomatu, software, rele interieru, zanesená nádrž.
  2. Omlouvám se za založení tohoto tématu. Prostě jsem potřeboval pomoct, za opravu jsem ještě nic neplatil. Nemůžu za to, že to neopravila škodovka za 20.000, to bych tu napsal hned příčinu. Za tu dobu už jsme byli 3 co jim 1.9 PD a 2.0 PD vypínal za jízdy motor. Kontakt jsem jim poslal, je i zde. Mohl jsem téma nechat otevřené a nepsat tu nic. Možná bych udělal líp a neodsoudili by jste mě. Martin Chumchal.
  3. Rád bych se s Vámi podělil, ale nebyly to moje znalosti a zkušenosti. Kdo bude mít stejný problém, má se na koho obrátit. KNOW-HOW je čistě Honzova (viz výše) práce. Všem moc děkuji za příspěvky v tématu z kterých jsem taky čerpal.
  4. ZÁVADA KONEČNĚ Po 1,5 letech odstraněna. Teď už jenom jezdit a zkoušet jestli se problém nevyskytne znovu. Jediný schopný člověk, který si mě našel na základě inzerátu: je "kamarád" Honza z Uherského Hradiště, kontakt: mavi31(zavinac)seznam.cz který dokázal příčinu vypínání motoru odhalit. Škodovka mi nedokázala pomoci. Cpala by mi do auta nové díly za tisíce, které se závadou vůbec nesouvisely. To je moje zkušenost.
  5. Po včerejší výměně oleje a všech filtrů pořád stejná závada- vypnutí motoru, signalizace ASR, akustický výstražný signál, kontrolka oleje, kontrolka baterie. Dneska jsem tedy napružil kontakty ke vstřikům (vlastně můj bratr automechanik co dělal ve škodovce chvíli) viz příloha. Zkontrolovali veškerou kabeláž, malé prodření zaizolovali el. páskou. Všechny ukostření, které byly v dosahu jsem pročistil kontoxem. Úroveň hladiny chladicí kapaliny jsem ubral na stanovené rysky Min/Max (předtím tam bylo zhruba o 250ml více tak jsem už auto koupil). Ještě objednám snímač tlaku oleje, rád bych vyměnil i relátka (u Octavie I to bylo 109) ale nevím, které konkrétně by mi mohly pomoci. Prosím o radu, díky moc Martin.
  6. Děkuji za rady, zítra se podívám na ty kontakty ke vstřikům. Dneska jsem si všiml, že auto vyplo motor, když se dostal ukazatel teploty motoru na střed (90 stupňů). Měnil jsem dnes olej tak jsem potřeboval motor zahřát. Naposledy také auto zdechno zhruba po 2km až se zahřál motor (z minulých zkušeností mi ale zdecho i po hodině cesty). Ještě je tady varianta, že nafta, kterou jsem nabral je špatná. (Kupoval jsem na čerpací stanici ONO 2x plnou nádrž 1l za 33.90Kč.) Při procházení fóra jsem také narazil na možný vadný senzor tlaku oleje (díl:038919081k), kdy se vypínal motor (levná položka).
  7. Moc děkuji za odpovědi (že si najdete čas mi pomoct). Tempomat mám, někdy nejde zapnout, ale na 80% funguje. Otec má ten samý problém s tempomatem, ale motor mu nezhasíná (má totožné auto). Typ jednotky bohužel nevím, pokud nejsi zdaleka a děláš update řídící jednotky, klidně bych se zastavil. Radu s klíčem mi poradil technik (já osobně nevím). Až dorazím domů z výšky, budu experimentovat. Mám ale ještě doplňující informace k závadě. Při zdechnutí motoru se současně rozsvítí kontrolka ASR, zhruba po 5s se ozve akustická siréna (tuším 3x zapískala) a rozsvítí se červená kontrolka oleje, když nevypínám zapalování a nechám auto v původním stavu. Vzhledem k tomu, že okamžitě při vypnutí motoru startuji (tzn. vypínám zapalování, je to o hubu někdy), toto pípání s mazáním se už nestihne zobrazit. Včera jsem jel po rovné 2proudovce ve Zlíně kde je 50tka a tak jsem měl čas si všechno pořádně prohlédnout. Taky upřesním, že mi motor vypíná nejčastěji při vysokých venkovních teplotách (viz včerejší a dnešní vedra). V zimě se závada snad nevyskytla.
  8. Baterku sem kupoval novou před 10 měsíci. Před 14 dny jsem ji odpojoval kvůli výměně autorádia. Měla by být úplně v pořádku, nastartoval jsem u nás na Valašku i v -40 stupních jak byly mrazy. Ještě v procházení fóra jsem narazil na: Tohle dělává váha vzduchu. A asr se rozsvítí pokud má špatný, nebo žádný signál od váhy.
  9. Moc děkuji za odpověď, dneska jsem ještě polítal při cestě (auto mi dnes 1x zdechlo) 2 servisy ve Zlíně: "Autoopravna vozů Škoda v Otrokovicích". Technik měl moc své práce a tak mi poradil ať zkusím nejlevnější variantu: vyměním klíč s imobilizérem, se kterým jezdím za nepoužívaný náhradní. Po cestě jsem se zastavil v autorizované opravně u Napajedel auto Hlaváček. Technik mi udělal za 100Kč diagnostiku, viz příloha. Závadu dle diagnostiky odhaduje na vadnou řídící jednotku, oprava cca 4600Kč s tím, že by ještě před výměnou proměřil kabeláž. Je přípustná ještě jiná varianta závady? Děkuji za odp. Martin.
  10. Co to má nakrouceno? Chápu to správně, kolik má najeto :-) Teď jsem na 140.000Km (původ ČR, jsem 3. majitel, servisku jsem dostal, ale dneska člověk nikdy neví, když si auto nekoupí nové) Procházel jsem: forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=3026 forum.skodahome.cz/topic/29558-octavia-19-tdi-vypina-motor-za-jazdy/ forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=6782 Divné je, že auto jde normálně nastartovat a jede dál jako střela. Najezdím 5000Km a nic, pak z ničeho nic při trase 200Km 2x startuju za jízdy :-( Nejraději bych natočil Video, ale když vypínání motoru je tak nevyspytatelné... Když to dovezu do Škodovky, tak je to prd platné... auto jako naschvál jezdí jako nové.
  11. Dobrý den, prosím o pomoc s následujícím problémem: "Vypínání motoru za chodu" se kterým si nevím rady (ani místní autorizovaný servis Škoda). Automobil: Škoda Octavia II 1Z3 rv.2004 Motor: BKD 2.0TDi 103kW PD 16V bez DPF Výbava: ASR, bez ESP Automobil jsem kupoval jetý po 2. majiteli před rokem, najeto 110tis Km. (po výměně rozvodů). Měnil jsem si sám z principu akorát všechny filtry (vzduchový, palivový, olejový, kabinový) a olej. Nyní najeto: 140tis Km. (motor mi za 12 měsíců zdechnul při jízdě cca 25x) Závada se vyskytla poprvé před rokem, při 3 delší cestě od zakoupení vozu, kdy se mi na dálnici při rychlosti 140Km/hod vypnul motor. Další vypnutí motoru následovalo cca za 2 týdny, tak to šlo v průběhu celého roku. Motor se vypíná NEPRAVIDELNĚ a NEVYSPYTATELNĚ, někdy až za 1 až 2 měsíce vypne jedenkrát. Podruhé se mi vypne 2x za cestu, např. dnes. V zimním období se motor vypíná minimálně. Jednou se vypne ve vysokých otáčkách při rozjíždění, podruhé když dojíždím se zařazenou rychlostí. Vypnutí motoru doprovází světelná signalizace na palubní desce - žlutý symbol smyku - ASR. Když se mi vypnul motor poprvé, ozvala se také akustická signalizace pípání (což teď už nedělá). Akorát vidím, že mi spadne ručička otáčkoměru na 0 a svítí žlutá kontrola viz příloha. Po krátké době (2s) se nato rozsvítí symbol baterie). Po vypnutí motoru není třeba ani zastavovat, nastartuji ho přímo za jízdy a jedu zase dál. Dnes jsem ale musel zastavit, motor mi za jízdy nenaskočil. Automobil jsem měl v servise Škoda. Na prohlídce a diagnostice na nic nepřišli. V paměti automobilu se neuchovává žádná informace, která by identifikovala závadu. Procházel jsem si fóra a nikde jsem nenalezl podobný problém a jeho řešení. Zkrátka moje Octavia má 1x až 2x do měsíce "krámy" (v lepší případě, při předjíždění se mi to NAŠTĚSTÍ ještě nestalo).
×
×
  • Vytvořit nový...